Niet in slaap krijgen !!!!!

Ik krijg Jayden NIET in slaap ben al vanaf half 7 met hem aan de gang en hij huilt nu nog, echt zo irri, ik weet niet wat ik verkeerd doe en af en toe voel ik me gewoon een k*tmoeder bah :cry:

Hij heeft gegeten,schone broek, boer gedaan,maar hij blijft huilen en net nog een keer aan de borst gelegd,dan drinkt ie goed en na een tijdje gaat ie gewoon liggen spelen/ouwehoeren, nou weer in bed gelegd en zodra ik de kamer afloop, hup speen eruit en krijsen maar !!! Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen !!!

Ik ben er een beetje wanhopig van, wie weet er raad ??? O ja heb hem ook al een paar keer een half uur laten huilen,dus dat werkt ook niet :?

JE BENT GEEN K*TMOEDER!!! :hug:

Heeft hij het warm genoeg? Wat ik wel met Hieke doe/gedaan heb als ze aan het miepen is op deze manier is in bad, dan eten, dan in een voorverwarmd bedje… Niet zozeer dikker aankleden of extra deken ofzo, gewoon warm in bed.

Wanneer heeft hij zijn huiluurtje? Misschien heeft ie die tijd verlegd? Heeft hij koorts? Heeft hij krampjes, is het te koud of te warm in zijn kamertje?

Zo niet… dan gewoon lekker met je humpie op de bank gaan zitten en hem in slaapsussen. Hij wil dan gewoon lekker bij je zijn.

En je bent absoluut geen ktmoeder. Hoogstens onzeker :-

Hmmm ja, SPRONG! Zou ook nog kunnen inderdaad… :think:

Zat er net aan te denken :mrgreen:

4 maanden is wel een hele bekende voor een sprong… (graaft in geheugen…)

Ja ik heb er wel van gehoord van die sprongen maar wat houd dat in???

Hij ligt nu in zijn schommelstoel te slapen :shifty: :roll:

Klinkt als een regeldagje? :think:

Gewoon lekker veel aanleggen & knuffelen, blijkbaar heeft hij het nodig :slight_smile: :hug: voor jou!

Tsja hoe omschrijf je een sprong?? :think:

Dan zit je kindje tegen een lichamelijke of mentale ontwikkelings"sprong" aan. Vaak zie je dat kinderen dan een aantal dagen wat hangerig zijn, anders eten (of regelen idd) of moeilijk slapen :shifty: en daarna kunnen ze dan ineens iets nieuws. Rollen ofzo, of grijpen of… noem maar wat.

Heej Juul! Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht? Ik hoop het voor je! Verder is alles wat je beschrijft ontzettend herkenbaar hoor…Echt het ligt NIET aan jou!

Volgens mij heb ik nog niet zo lang geleden ook over Finn lopen klagen bij de juni-stoppers (ook zo rond 4 maanden geloof ik). Ook Finn begon te krijsen als ik hem in zijn bed legde en wegliep.

Vorige week kwam het zelfs zo ver, dat hij zelfs niet meer ophield met krijsen als ik hem uit bed pakte, maar pas als ik ook met hem op de arm richting de deur liep… :evil:

Nu wordt dat gelukkig weer een beetje minder, maar dat heeft wel wat moeite gekost.

Ik heb hem toch in zijn bedje gelegd en terwijl hij lag te huilen toch zijn bedritueel uitgevoerd (gordijntje dicht, lampje aan, onderstoppen, knuffel erbij, muziekje aan en kusje geven). Daarna toch weggelopen.

Finn huilde gewoon door terwijl ik beneden zat. Ik ben toen iedere 5 minuten naar boven gegaan om hem een aai over zijn koppie en nog een kusje te geven. Ik heb hem dus wel laten liggen.

Datzelfde heb ik een aantal keren herhaald. De eerste twee dagen werkte deze aanpak niet…Uiteindelijk heb ik hem toch uit bed gehaald en mee naar beneden genomen omdat hij zichzelf overstuur huilde. Toen heb ik hem beneden in de kinderwagen heen en weer gereden.

Na die twee dagen begon er verbetering in te komen. De derde dag ben ik 3 keer naar boven gelopen om hem een kusje te geven en daarna is hij toch echt in slaap gevallen. De vierde dag was hij al gestopt met huilen voordat ik beneden was.

Sterkte met Jayden meis!

Kus Deb

Ik zou ook denken aan een sprong. Lekker dicht bij je houden en aanleggen wanneer het nodig is, zo ben ik hier al wel een aantal sprongetjes (en heel der sprongen ook) doorgekomen…

Niet makkelijk en af en toe lekker frustrerend, maar eens ze uit die sprong komen ben je het zo weer vergeten… :inlove:

Nou ik weet nog steeds niet wat hij heeft hoor,afgelopen nacht issie elk uur/anderhalf uur wakker geworden en vandaag heeft ie ook bar weinig geslapen, zelfs vanaf een uurtje of 3 niet meer, en heb hem op 8.45 in bed gelegd toen issie om 8.55 weer wakker geworden en hij ligt nu nog te krijsen, ik word er een beetje wanhopig van eerlijk gezegd :shifty: :shifty:

Oh Juul…sterkte meis! Ik heb helaas geen tips of trucs voor je ben ik bang, maar ik voel met je mee, dat wel!

Heeft Jayden trouwens alleen nog maar BV of doe je ook al aan fruithapjes of iets anders?

Nee alleen BV nog geen bijvoeding, hij heeft het huilen gister 45 minuten volgehouden daarna gaf ie de moed op en vanncht heeft ie het redelijk gedaan, dus

Dan zit er hopelijk verbetering in!

Ik hoop voor je dat het vannacht weer goed gaat!

S’nachts gaat het goed,maar overdag en de avond is een regelrechte ramp, net weer 45 minuten laten huilen, vind ik echt helemaal niks,maarja wat moet je anders, heb hem daarna ingebakerd nog geen tien minuten later sliep ie (nu dus) alleen het doek is niet echt passend meer,maarja om nu weer een nieuwe te kopen :think:

Hoe gaat het nu?

Heeft hij geen oorontsteking zat ik aan te denken…

@Peetje wrote:

Hoe gaat het nu?

Heeft hij geen oorontsteking zat ik aan te denken…

Niet dat ik weet, waar kan je dat aan merken???

Ik vind wel dat ie erg veel kwijlt en ook veel op dingen bijt, misschien de tandjes ofzo???

Bij oorontsteking schijnen ze vaak te gaan gillen mits dat je ze neerlegd…omdat het dan echt pijn doet.

Misschien wel een combinatie van oorontsteking en tandjes…toch even langs de HA om oorontseking uit te sluiten? Huilt hij nu nog zoveel?

Maar als het tandjes & oorontsteking zou zijn, zou hij ook wel wat slechter gaan drinken volgens mij, dat schijnt dan ook zeer te doen…

Hij drinkt wel minder,maar hij word nu vaker afgeleid door allerlei geluiden,maar in de bakerdoek slaapt ie als een roos, heb heb om 14.15 erin gelegd en slaapt nu nog… :think: