Niet iedereen heeft het voor het kiezen maar als..

Musicalster of kinderarts :lol:



Maar ik heb pas net per 1 sept een droombaan:



gedragswetenschapper bij de kinderbescherming :mrgreen:

Mijn eigen theehuisje aan de Vecht, waar mensen heerlijk kunnen lunchen en een high tea kunnen doen :smiley:



Natuurlijk wordt alles elke dag vers bereid, ook de scones, muffins, chocoladetaarten enz… :inlove: Echt mijn droom…

Verpleegkundige op de kraamafdeling of verlosafdeling

ik zou wel een eigen kinderboekenwinkel willen hebben…en helemaal leuk aankleden…leuke hoekjes…leesmiddagen…thema’s :inlove:

illustrator (met verf), prentenboeken maken … zoiets creatiefs.

Ik zou dan een boerderij op willen knappen en ombouwen tot


  1. inloophuis voor mensen die eenzaam zijn, mensen met verstandelijke beperkingen, en een apart deel voor hangjongeren etc…

    Hier lekker thee en koffie schenken en simpele keuken.

    En dan zou ik elke dag cakes/taarten bakken, lekker voor bij de koffie.



    of:


  2. zorg/logeerboerderij voor kinderen/jongeren met verstandelijke beperkingen, om zo de ouders te ontlasten.





    Voor die boerderij is geld nodig, zolang ik dat nog niet heb, blijf ik dromen en werken in de instelling waar ik nu werk; ook met mensen met verstandelijke beperkingen.

de baan die ik erg graag zou willen betaald alleen niet :lol:



ik zou er mijn levenswerk van willen maken om afgedankte beesten een nieuw huis te kunnen geven bij mezelf,maar daarvoor heb je een flink huis of boerderij nodig en een flink kapitaal voor hun onderhoud :roll:



laat die loterij vanavond maar hier vallen…



:thumbup:

Ik zou wel een pannekoekenhuisje willen hebben :inlove:

Mijn droombaan wordt al door iemand anders gedaan, Dr. Bones :mrgreen:



natas

pathaloog anatoom.



Maar opleiding gaat hier niet lukken.

Eigenlijk had ik altijd Cardioloog willen worden (dankzij hun leef ik nog). Ik redde dat niet met mijn opleiding en toen ben ik levensmiddelentechnoloog geworden. Door mijn gezondheid kan ik niet meer werken, als dat nu wel weer zou kunnen zou ik graag bij de Voedsel en Waren Autoriteit willen werken als controleur.

Mijn droombaan is het maken van bruidsjaponnen, maatkleding en daarnaast naailessen geven.



Ik ben hard op weg… :dance: .

verpleegkundige op de afdeling gyn./vrouw/kraam… deze droom heb ik sinds 2 jaar :inlove:



en daarvoor banketbakker… diploma’s en alles voor… maar helaas mee moeten stoppen ivm allergie :cry: maar had ik ook niet mijn hele leven vol kunnen houden… lichamelijk te zwaar.

had op mijn 16e al ontzettende last van rugpijn.

Ik ben nu kraamverzorgster, maar zou eigenlijk graag op de

op de afdeling neonatologie willen werken.

Helaas geen papieren voor…

( die ik in de toekomst nog graag wil gaan halen!)

Ik zou graag mijn eigen piercingshopje willen hebben :mrgreen: (Komt er ooit echt nog 8) )



En daarnaast een atelier om mijn creabea uitspattingen kwijt te kunnen :mrgreen:



En dan in de weekenden een leuk bandje voor een optreden of 2 per maand :mrgreen: (komt er ook zeker nog)

Leuk om te lezen allemaal zeg, wat een dromen/ambities!



Bijzonder dat er al 3 pagina’s zijn geschreven waarin nog niemand zijn/haar droom verwezenlijkt heeft.

De 3e K :wink: !



Nee… antroposofische peuterleidster om te beginnen maar het aller liefste creatieve therapeut (drama, muziek of spel… of een combinatie) en nog stiekem altijd erg graag CliniClown. :mrgreen:

Ik zou heel graag in een ziekenhuis willen werken bv op de kinder/neonatologieafdeling!



Ik begin 20 sept met studie medisch secretaresse

@oessie wrote:

Ik zou heel graag in een ziekenhuis willen werken bv op de kinder/neonatologieafdeling!



Ik begin 20 sept met studie medisch secretaresse




is dat een zware/lange opleiding?

Vrachtwagenchauffeuse of iets met dieren. :inlove: