Nick en Simon

hebben jullie zit of staanplaatsen?

Ik zet hem daar altijd neer. Van de wijk aan de overkant kun je zo oversteken naar het Gelredome.

Wij gaan ook altijd vroeg en op een gegeven moment sluiten ze de wijken volgens mij ook af :think: .

De bus kost geloof ik iets van 2 / 2,5 euro voor een retourtje. Het is wel slim om zeker een uur voor aanvang de bus terug te nemen want daar kan de rij wel eens erg oplopen.

O jee volgens mij ga ik te vaak naar concerten :mrgreen: , zaterdag zijn wij er ook :shifty: :lol: (ach je moet ergens voor werken 8) )

nijmanb lekker toh? Wij gaan ook nog naar concert marco b in groningen hoor en heb ook al nick en simon gezien dit jaar met concert,

ach je moet toch ook je ontspanning hebben :mrgreen:

ik ga de 15e.met de bus!

@bianca81 wrote:

nijmanb lekker toh? Wij gaan ook nog naar concert marco b in groningen hoor en heb ook al nick en simon gezien dit jaar met concert,

Ja precies Bianc :smiley: , o en ik ga ook naar Marco maar dan in HHWaard :angel:

@Rooike wrote:

Mijn vriend zou gaan met zijn broer en neefjes eind oktober geloof ik…

Maar helaas is mn zwager 29 september overleden dus niemand gaat er naar toe… :cry:

Gecondoleerd…

Een maand nadat mijn vader was overleden zat ik in de Arena bij Madonna. Muziek helpt goed tegen verdriet, helpt bij saamhorigheid helpt bij verschillende emoties.

Misschien ze toch laten gaan?

Ik ga niet, maar ben wel 2x bij symphonica in rosso geweest.

1e keer was ik met mn zus en zaten we in bilderberg hotel daar vlakbij. Daar voor de deur ging een bus tot vlakbij het gelredome, scheelde dus parkeergedoe. Terugweg wel taxi genomen, was volgens mij te laat voor die bus ofzo.

En 2e keer weet ik niet zo goed meer, was met mn moeder. Volgens mij hadden we toen ook een hotel in de buurt, maar volgens mij wel met de auto gegaan.

Ohja, er is geen garderobe, dus zorg dat je je jas in de auto laat of er iets op verzint, zeker als je staanplaatsen hebt. Of een vest aan doen die je om kunt binden ofzo. Hele avond met een jas over je arm ofzo is vrij irritant.

Ik weet het niet zeker maar kun je je auto niet gewoon bij het gelredome zelf parkeren. Als je vroeg gaat zal er vast wel plek zijn toch? En bij het gelredome zit ook het transferium. Een parkeerplaats gekoppeld aan een buskaartje. De bushalte zit dan aan de overkant van de straat.

En om in de wijk te kunnen parkeren moet je echt heeeeel vroeg gaan. Meestal staan er de hele dag stewards die het verkeer in de wijken tegen houden. Dan kun je er alleen in als je er woont.

Je kan ook bij de rijnhal parkeren (staat op de borden aangegeven). Zeker als je vroeg komt is daar nog wel plek. De loopafstand vanaf daar is niet heel erg ver en de bussen stoppen er ook vlakbij voor als je naar de stad wilt.

Veel plezier alvast!

nou… mijn neef woont met vriendin dus in de woonwijk op loopafstand van het gelredome en het is eigelijk gewoon enorm irritant dat in een woonwijk waar het al niet uitdijdt van de parkeerplaatsen, bezoekers aan gelredome hun auto parkeren. Daar zijn de woonwijken natuurlijk niet voor… :shifty:

Verder begin ik inmiddels enorm te balen dat ik ziek ben… :cry:

Manlief gaat lekker vanavond, zag gisteren op boulevard een stukje van de voorbereidingen en hoorde dat oa de 3 j’s en acda en de munnik acte de presents geven… en toen dacht ik echt… nou lekker dan, had er juist zo’n zin in en dan dit…

bleghhh

Dus ga straks eens even kijken of ik een ander leuk concert kan boeken… ik willl ooooookkkkk :x

kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je nu ziek bent dan cell!! beterschap voor jou meis!

maar wat betreft parkeren: er zal toch zeker wel ergens parkeergelegenheid zijn en aangegeven?

kan me herinneren toen we naar marco b geweest waren, dat we ook op een groot terrein konden parkeren, en dan te voet naar het gelredome gelopen zijn :think:

er is voldoende geregeld aan parkeren hoor… maar mensen willen niet betalen en parkeren dan dus gewoon in woonwijken bij mensen voor de deur…

en niet om nou lelijk te willen doen… maar dat vind ik dus redelijk asociaal…

Jij woont er niet, een ander wel en die kan vervolgens zijn eigen auto niet meer kwijt.

ik vind dat ook wel een beetje asociaal hoor… zelf zou je het volgens mij ook niet prettig vinden als je je auto niet in de buurt kan zetten omdat er weer een concert plaatsvind…

maar juist doordat iedereen het over parkeren had, begon ik me af te vragen of er dan wel parkeergelegeneheid was :slight_smile: maar wel dus! top! nog maar 6 nachtjes slapen :smiley:

Er is een ontzettend groot parkeerterrein daar. Betaal je een tientje ofzo voor denk ik. Het nadeel vind ik vooral met uitrijden, dat je gewoon een half uur nog in de file staat om er uit te komen. Wat wij met zulke dingen doen, is extra lang binnen blijven, omdat je anders toch in de file staat. Neem ik liever nog even een drankje ofzo!

met paul de leeuw hebben wij ergens geparkeerd… Moesten toen best wel wat betalen wat mij niet uitmaakt hoor maar konden daarna nog 10 minuten staan in de bus en toen we savonds na het concert terug moesten werden we afgezet met de bus en moesten we nog 15 minuten lopen naar de auto…

Tom tom is een drama en ik reed dus na 45 minuten ineens het geldredome voorbij…

Vandaar dat wij vanuit breda met de bus gaan en voor het gelredome worden afgezet…

grts patricia

@Nijmanb wrote:

@bianca81 wrote:

Ja precies Bianc :smiley: , o en ik ga ook naar Marco maar dan in HHWaard :angel:

hahah ja leuk hé? Ik meen dat je al eerder eens naar marco b ging en ik toen ook. :thumbup:

Gezellig joh leuke dingen doen. Houd je ook gezond hé. Geniet er van. :-*

Ja ik ben ook niet bang hoor dat er geen gelegenheid is om te parkeren, was gewoon een vraagje of er ook graits parkeergelegenheid is. In de wijk parkeren doen we eigenlijk nooit, dat is voor de bewoners al niet fijn en er zijn vaak ook pendelbussen. Wij hebben een hotel in Apeldoorn.Dus even zien wat we gaan doen.

KOmt wel goed. We gaan al op tijd vertrekken :dance: Eerst lekker een bad nemen en dan optutten omkleden wat eten en dan vertrekken naar Arnhem :dance:

Goed dan ben ik maar asociaal 8) , ik zet hem overigens niet bij iemand voor de deur maar wel in de woonwijk langs de buitenweg.

De rede is eigenlijk dat wij altijd vroeg gaan, als je dan bij het Gelredome parkeert sta je er als een van de eersten, maar je mag dan dus pas als laatste weg :roll: . Een paar jaar terug stonden wij 1,5 uur te wachten en sorry dat vind ik nou niet grappig als je ook nog 1,5 uur moet rijden.

Maar ik snap het wel van de bewoners hoor, hier zijn er ook wel evenementen en dan ben ik ook erg blij met mijn oprit.

Voor iedereen die vanavond gaat, veell plezier :smiley:

ik vindt het niet asociaal hoor, ik kies er zelf niet voor.

Ow ben zo benieuwd hé, heb enorm zin,maar hier dus nog 1 week wachten

Wordt vast geweldig.

Gaan jullie ook allemaal in t rood ?

wij gaan vlg wk vrij ook… :mrgreen:

weet alleen niet of lief of mijn mams meegaat… :think:

wij gaan gewoon met de auto, wij wonen er een half uur/ 45 min vandaan…

@Pitje27 wrote:

wij gaan vlg wk vrij ook… :mrgreen:

weet alleen niet of lief of mijn mams meegaat… :think:

wij gaan gewoon met de auto, wij wonen er een half uur/ 45 min vandaan…

ga jij ook ja? nooit geweten :liar: :mrgreen: