New York!

Ik zou niet gaan zonder man en kinderen.

Omdat het niet alleen met een vriendin is maar met nog 2 personen.

Ik heb het al eens gedaan (welliswaar met man, maar zonder kind) en ik zou morgen zo weer gaan!



Dus DOEN! Tis gewoon te gek gaaf!

Oh gaaf!



Gewoon doen!

Zou ik wel doen als ik de kans krijg, stiekem zit ik er echt over na te denken zoiets te doen, zodra ik er het geld voor heb.

Even los van mijn vliegangst :slight_smile: ik vind het best moeilijk. Waar ik moeite mee zou hebben is dat er nog 2 vreemde mannen meegaan.

Maar als je daar geen problemen mee hebt, zou ik zeggen…gaan!

Ik zou eerst even een keer met die mannen (en jouw man erbij) een etentje organisseren en daarna met je man bespreken hoe en wat.



Man en kinderen missen, tja, maar na een weekje ben je ook weer terug. Zou mijn niet tegenhouden. Ik denk dat het je nog wel meevalt omdat jij daar vanalles doet.



Maar goed, ik zou zeker gaan dus…

@Madre wrote:

Ik zou eerst even een keer met die mannen (en jouw man erbij) een etentje organisseren en daarna met je man bespreken hoe en wat.



Man en kinderen missen, tja, maar na een weekje ben je ook weer terug. Zou mijn niet tegenhouden. Ik denk dat het je nog wel meevalt omdat jij daar vanalles doet.



Maar goed, ik zou zeker gaan dus…




precies wat ik ook zou doen.

Ff een avondje eten, dan heb een beetje beeld van de mannen.

en dan lekker gaan!!!



Niet vergeten even bij FAO Schwartz naar binnen te gaan! Zo’n gave speelgoedzaak!

oh meid, new york is zoooooooooooooo gaaf!!! ben er vorig jaar een week geweest, en het was zó ontzéttend leuk!!!



gaaaaaaaaaaaaaan met die banaan hihi

Allemaal bedankt voor jullie reacties. Heb er al die tijd over nagedacht, gepiekert en dingen afgewogen en een beslissing gemaakt:



IK GA!! :smiley: :smiley: :smiley:



Heb vanmiddag mijn vliegticket geboekt en we hebben een appartement in hartje Manhattan! :inlove:



Vind het heel spannend, zo zonder mijn gezin, maar heb er ook veel zin in! :smiley:





DOEI!!!

oei





zie net dat je al beslist hebt om te gaan :lol: :lol: :lol: :lol:



veel plezier!!



Ik ben helemaaaaaal niet jaloers!! :liar: :liar: :liar:

Leuk!

Zou ik ook gedaan hebben, geweldig toch?

Veel plezier!

@Jaden wrote:



IK GA!! :smiley: :smiley: :smiley:




:dance: :dance: Goed zo! Veel plezier!!!!

Veel plezier!!! :mrgreen:

Je gaat het vast geweldig vinden, New York is zooo gaaf!



Tip: maak een helicoptervlucht (met o.a. rondje om het vrijheidsbeeld, echt super!)

veel plezier

Wat gaaf!!! GEweldig, geniet ervan!