new born luiers

Ik heb het idee dat de babydry luiers minder goed vocht opnemen dan de new born?

Heb het nu over pampers, maar zoon groeit nu uit nr.2, en ik vind nr. 3 niet fijn want die zijn direct dik na eén plasje (lees: na een paar minuten :roll: )

Klopt dat?

En welke luiers zijn dan wel fijn??

kruitvat al gebrobeert … hier zijn pampers ook meteen dik …

ik heb altijd 1 van de 2 …

Verder nu de vernieuwde etos pampers en ook geen probleem mee :thumbup:

de baby dry zijn echt niet geschikt vind ik voor veel vocht of borstvoedingsontlasting…dat blijft er hier gewoon als een plas in liggen.

Ze hebben wel nr 3 van newbaby (dus gele verpakking, niet de groene) en die hebben dat speciale laagje dat ook ontlasting absorbeert en dus ook goed vocht…die werken hier wel.

De kruidvat luiers vind ik ook goed qua absorbatie maar ik snap die maten niet…de kleine maten die zijn veel smaller dan de pampers en de grote maten die zijn dan weer ruimer.

Maar buiten dat vind ik de kruidvatluiers super!

Hier ook de kruidvat luiers en er erg tevreden over.

Mijn ervaring is dat de Kruidvat luiers in de kleine maten kleiner vallen dan de Pampers in dezelfde maat. Van maat 3 heb je ook die paarse verpakkingen van Pampers (Actions ofzo…) en die schijnen ook extra te absorberen. Misschien het proberen waard? Hier goede ervaringen met Kruidvat.

Ik gebruik ook de nr. 3 van Newbaby, maar het is me eigenlijk niet opgevallen dat deze snel dik zijn. Als deze op zijn, stappen we over naar de Pampers Active Fit en als die op zijn, dan gaan we de Kruidvat-luiers gebruiken. De Active Fit luiers hebben hetzelfde laagje als de Newbaby, dus ideaal voor bv-poep.

pampers active fit :thumbup: (paarse pak) die kan echt enorrrrrrrm veel hebben.

Ik heb nr 3 gebruikt en toen op huggies overgestapt :mrgreen: :thumbup:

Pampers active fit :thumbup: :thumbup:

Echt hele fijne luiers :thumbup:

Anne zit ook al op nr 3 en ze heb nu AH luiers,Die zijn wel goed,en kruidvat vind ik ook fijna lleen nr 3 nog nietgeprobeert,binnekort ga ik die proberen

nr 3 c1000 luiers ik ben er erg tevreden over

ik heb de luiers van c1000 ook altijd en nu nog voor senna gebruikt

Kruidvat & Etos! :thumbup:

Hier ook luiers van de c1000 :thumbup: