Net gebeld door Oxxio :roll:

hahaha heeeelemaal goed!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:clap: :clap: :clap:



Die houd ik erin als ze hier nog eens bellen…



Even afkloppen: ik hoor ze al geruime tijd niet meer, sinds ik een aantal maanden geleden infofilter heb ingevuld. :thumbup:

:lol: lachen man!

Ik vind het een bak, maar ook een beetje medelijden met al die mensen die daar elke dag afgewezen worden en eigenlijk gewoon hun werk doen zoals wij elke dag. Snap nog niet dat er nog call-centers zijn… Ook ik wijs ze af alleen niet zo leuk als jij, ik zeg gewoon geen interesse en zeg goedemiddag.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Whahahaha geweldig!!

@Liekie wrote:

Ik vind het een bak, maar ook een beetje medelijden met al die mensen die daar elke dag afgewezen worden en eigenlijk gewoon hun werk doen zoals wij elke dag. Snap nog niet dat er nog call-centers zijn… Ook ik wijs ze af alleen niet zo leuk als jij, ik zeg gewoon geen interesse en zeg goedemiddag.




Na wat ik laatst bij Radar heb gezien, heb ik geen medelijden meer met die mensen die mij bellen :snooty:

LOL :mrgreen:

Geweldig!!! :smiley: :smiley: :smiley:

whahahahaha die vind ik geweldig!!! :lol: :lol: :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Heel goed gedaan.



Ik vind ze ook altijd zo vervelend.

:mrgreen: Geweldig!!



Zeker met OXXIO moet je opletten. Je bent binnen 1 minuut klant maar je komt er nooit meer vanaf…

2 jaar na opzegging, haalden ze nog steeds iedere maand geld van onze rekening af… :evil:

whahahaha crien!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :thumbup:

Oh Moosje wat erg! Hoe kon dat zo lang duren?



Crien, wat goed!!! :thumbup:

Geweldig knap gedaan met humor! :lol:



Ook ik heb een nare ervaring met Oxxio, lang verhaal. Maar ze liegen en bedriegen de boel…en je moet er tig keren achteraan om je gelijk te krijgen. (lees: onder een contract uit te komen die niet eens bestond, maar men had wel Nuon opgezegd, waar ik klant van was. Zodat zij een aantal maanden bij mij geld konden innen…echt om woest van te worden! :twisted: ). Nuon heeft me ook verteld dat zij bekend zijn met dit bedrijf, zij het op zeer negatieve wijze… :thumbdown:

hahaha GEWELDIG! :lol: die ga ik ook onthouden :mrgreen:

Geweldig :lol: :lol:

:mrgreen:



Als ze hierheen bellen waar dan ook van en ze hebben pech dan neemt mijn man op ,als hij in een goede bui is en ze vragen om diegene die over de rekeningen gaat dan zegt hij ‘een momentje ik zal eens kijken voor je’



Hij gooit de telefoon ernaast en na 5 minuten zegt hij dan ‘momentje nog hoor’

vaak hebben ze al neergelegd maar er zijn er bij die blijven gewoon hangen

:roll:



Vind het recepten verhaal wel een hele goeie :thumbup:

Goeie tips hiero :mrgreen: :clap: :clap: :mrgreen:

:mrgreen: :lol:



Die arme jongen is nu nog internet aan het afzoeken naar het beste recept voor gehaktballen :wink: . Belt hij volgende maand terug met een fantastisch recept, gratis bij uw abonnement bij Oxxio 8) .