Meiden ik word helemaal gek !!!
Het kan niet schoon genoeg zijn en het kamertje moet af !!
Als er iets tussen komt dan word ik gek en boos en verdrietig en raak ik helemaal overstuur.
Mijn vriend snapt er niks van logische want hij voelt het niet.
Maar ik heb erg snel last van harde buiken dus kan ook nog niet doen wat ik wil en wanneer ik wil.
Ik kan me totaal niet herrineren dat ik dit bij Charity ook zo erg heb gehad.
Ik voel me heel onrustig ook mijn buik is erg onrustig ik heb zo sterk het gevoel dat de kleine eerder komt en dat alles klaar moet zijn.
miss ook wel omdat ik er genoeg van heb en deze zwangerschap erg zwaar voor me is.
ik wil de laatste weken niet nog van alles moeten poetsen en verven etc.
Nog meer meiden die dit zo erg hebben ??
Ik, ongeacht ik last heb van pijn in me buik, MOET alles af zijn, en me vriend die me onbegrijpelijk aan blijft kijken.
ik wou eigenlijk de babywas pas doen als we de nieuwe kledingkast hadden gekocht. maar ik heb net toch maar de eerste babywas gedaan kon toch weer niet wachten. :wall:
@charity wrote:
ik wou eigenlijk de babywas pas doen als we de nieuwe kledingkast hadden gekocht. maar ik heb net toch maar de eerste babywas gedaan kon toch weer niet wachten. :wall:
Ik wou het pas doen als de vloer in de baby kamer lag, en dus ik alles er normaal in kon zetten. de commode staat wel al hoor, maar niet op een vloerbedekking (laminaat.) maar toch… ik kon ook niet wachten en heb gister ook een was gedraaid met baby spulletjes, het ruikt zo lekker… het ziet er zo lief uit… ik kon het niet laten. :wall:
de laminaat ligt in de babykamer wat ben ik blij !!!
na de kerst kan ik pas het rolgordijn en de kledingkast gaan kopen helaas wat vind ik dat erg.het liefste zou ik nu morgen alles erin gaan zetten maar er moeten nog sterren op het ledikantje en op de kledingkast dus er is nog zoveel te doen. :doh:
@charity wrote:
de laminaat ligt in de babykamer wat ben ik blij !!!
na de kerst kan ik pas het rolgordijn en de kledingkast gaan kopen helaas wat vind ik dat erg.het liefste zou ik nu morgen alles erin gaan zetten maar er moeten nog sterren op het ledikantje en op de kledingkast dus er is nog zoveel te doen. :doh:
Het liefst is alles klaar, en kan je tot de bevalling aan weg zwijmelen…
Ik heb eerder het tegenovergestelde haast. :oops: Muren van de babykamer zijn geverfd, en verder dan dat kom ik maar niet. Bij alles denk ik: komt wel.
:oops:
Hier ook het tegenover gestelde. Het is echt een mega puinzooi in ons huis, maar kan me er niet toe zetten om wat te doen. Het wiegje is wel klaar dus als ze komt kan ze ergens slapen. Mijn moeder komt volgende week de kinderkamer soppen, omdat die vond dat het klaar moest staan, maar aangezien we de baby toch de eerste weken op onze kamer in de wieg houden vond ik dat niet zo belangrijk.
ik heb net de witte baby was gestreken en ik strijk normaal helemaal niks.
zelfs de plintjes werden hier dagelijks gepoetst de laatste 3 weken. ALLES was gestreken, ons bed was iedere dag eng strak opgemaakt.
De was MOEST HELEMAAL weggewerkt zijn, ik zette de machine nog aan voor 3 onderbroeken en een handdoekje. etc etc etc
Ik bleef aar aan de gang.
Nu kijkt mn man alweer uit naar mijn nesteldrang straks want een gestreken bedje slaapt zo lekker zegt ie
ik heb vandaag de was gevouwen en weer gezogen en het bedje geverft en het rolgordijn gekocht.
En mijn vriend zegt dan je doet ook veel te veel en dan maar steeds klagen over harde buiken en rugpijn. en dan kijkt hij me heel kwalijk aan en dan kijk ik heel onschuldig.
Ik wil het hem wel uitleggen dat gevoel wat ik heb maar dat gaat toch niet.Ik word helemaal gek als ik niet kan doen wat ik die dag wil doen er is voor mijn gevoel nog zoveeeeel.
ik krijg overal de schijt van alles word iedere dag opnieuw gepoetst en mijn vriend laat alles overal slingeren en dan schelden als ik weer loop op te ruimen.
als ik vraag om te stofzuigen moet ik daar 3 uur op wachten als ik het dan zelf doe is hij boos :wall:
ik ben al 2 dagen aant wachten tot hij het papier en karton naar buiten doe nu heb ik het zelf gedaan en is hij beledigd.
ik wil het gewoon schoon hebben ik dacht dat hij daar juist blij om zou zijn normaal zeurde hij altijd dat ik de was niet meteen vouw etc. en nu moet ik ineens alles laten liggen van hem. :wall:
@charity wrote:
ik krijg overal de schijt van alles word iedere dag opnieuw gepoetst en mijn vriend laat alles overal slingeren en dan schelden als ik weer loop op te ruimen.
als ik vraag om te stofzuigen moet ik daar 3 uur op wachten als ik het dan zelf doe is hij boos :wall:
ik ben al 2 dagen aant wachten tot hij het papier en karton naar buiten doe nu heb ik het zelf gedaan en is hij beledigd.
ik wil het gewoon schoon hebben ik dacht dat hij daar juist blij om zou zijn normaal zeurde hij altijd dat ik de was niet meteen vouw etc. en nu moet ik ineens alles laten liggen van hem. :wall:
ow heel herkenbaar hoor!! hier heeft hubbie de laatste tijd veel gedaan ivm mijn bi maar nu laat hij het verslonzen en ik wil alles aan kant hebben zorgt voor een hoop heibel zeker als ik het dan maar zelf doe
hier is het dan ook eindelijk toegeslagen. Tot de bijna 38 weken had ik nergens last van, tot ik me bedacht dat ons kindje gewoon ieder moment geboren kan worden (bij wijze van) en het echt een troep was, vooral IN kastjes, de koelkast etc. Ik ben als een gek alles schoon gaan maken.
gister en vandaag had ik er echt geen tijd voor, en nu heb ik niet echt zin. maar morgen gaat alles echt weer helemaal, tot in de kleinste hoekjes. Raar eigenlijk, dat dat opeens zo komt, zo’n gevoel. Al wil ik het sowieso altijd helemaal netjes hebben als er mensen komen. Maar nu is het zo vaag, want ik weet helemaal niet wanneer het kindje komt, dus wanneer er (vreemde) mensen over de vloer komen.
Nouja, dan maar eens in de 3 dagen alles schoon, dan zal het wel goed zijn