Nederland - Frankrijk

brok in mijn keel van al die kindjes :inlove: :inlove: :inlove:

pfffff niet goed voor je bloeddruk zo’n wedstrijd!

Maaar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 4-1 geweldig!!

Had vast niemand in zijn poule ingevuld…

WAUW 4-1 :shock: :dance: :dance: :dance:

HEt is stil ihin Frahankrijk… HEt is stil ihin Frahankrijk… HEt is stil ihin Frahankrijk… HEt is stil ihin Frahankrijk… HEt is stil ihin Frahankrijk…

Olé Olé Olé Olé! YIEHA!

@marijke79 wrote:

.

Inderdaad niet goed :doh: ik heb mijn haren kapot zitten friemelen :roll:

4-1 :dance: :dance: :dance:

mijn gevoel had het gelukkig fout :mrgreen:

haha, volgens mij wordt het huis van de buren afgebroken :slight_smile:

Mijn hemel wat een wedstrijd :shock:

Ik moest net even naar buiten om afval weg te gooien en ik hoorde allemaal mensen schreeuwen en toeters en het vuurwerk gaat hier nu nog massaal de lucht in!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:dance: Hup HOLLAND Hup :dance:

En het is nog wel vrijdag de 13e :lol: :thumbup:

@marijke79 wrote:

Maaar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 4-1 geweldig!!

Had vast niemand in zijn poule ingevuld…

nee :frowning: ach opzich wel blij van het geld dat er niet uitgaat gaan we uit eten :drool: :drool: (we kunnen alleen winnen per wedstrijd dus niet na 3 wedstrijden 3 potjes eruit halen zeg maar)

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: yeah!!! Ook hier op straat een hoop toeters, holland muziek en een uitzinnige menigte. Lijkt wel of ze al Europees Kamioen zijn :eh: :mrgreen:

Jeetje wat een herrie, en zelfs vuurwerk van die strijkers :shock: Jayden werd hysterisch gillend wakker ervan en nu ligt ie helemaal in een deuk van alle herrie en geluiden die hij buiten hoort zo lieffffffff :inlove: :inlove:

@alyt wrote:

was je niet bij hun aan het kijken

Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Een woord ongelooflijk

Wat een wedstrijd zeg… mijn hartslag schoot omhoog in die 2e helft zeg :lol: :lol: :lol:

@Denise wrote:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: yeah!!! Ook hier op straat een hoop toeters, holland muziek en een uitzinnige menigte. Lijkt wel of ze al Europees Kamioen zijn :eh: :mrgreen:

Hier net zo, dat wordt nog wat als ze zo doorgaan! :thumbup:

Krijg een beetje een oud en nieuw gevoel nu!

super goed zeg!!!

en wat lief al die kindjes op het veld :inlove: :inlove:

op naar dinsdag en op naar wenen :dance:

@Karin1981 wrote:

@alyt wrote:

was je niet bij hun aan het kijken

Alleen de eerste helft, de babyfoon was leeg… Michel is daar wel, zal wel laat worden!

Ja dat vond ik ook zo mooi al die kindjes van hun.

haha bier bier bier hahahahahaha

hier verder op straat wel rustig… meeeen ik ben helemaal geen voetbalfanaat maar dit moest ik wel kijken zeg…

Eerst de wereldkampioen, nu de tweede op datzelfde wk… hij gaat lekker…