Wat vinden jullie van Danique? Ze zeggen franse naam en voor meisjes!
Jongens zou je Daniek moeten schrijven…
We zaten aan Shania, Tess of Danique te denken :?
Daniek vind ik vreselijk, ken die schrijfwijze ook niet…Danique daarentegen vind ik een leuke naam. Tess ook, Shania minder.
Ja… we wilde wel voor Danique gaan… Alleen schrijf je het zo maar je spreekt het uit als Daniek…Net als Moniek terwijl je Monique zo schrijft…
@Mariiyelle wrote:
Wat vinden jullie van Danique? Ze zeggen franse naam en voor meisjes!
Shania vind ik super mooi :inlove: Tess vind ik persoonlijk minder :thumbdown: Danique vind ik meer voor een jongen :silenced: maar dat is een persoonlijke mening
@Mariiyelle wrote:
Alleen schrijf je het zo maar je spreekt het uit als Daniek…Net als Moniek terwijl je Monique zo schrijft…
Dat begreep/weet ik.
@lian20 wrote:
@Mariiyelle wrote:Wat vinden jullie van Danique? Ze zeggen franse naam en voor meisjes!
Shania vind ik super mooi :inlove: Tess vind ik persoonlijk minder :thumbdown: Danique vind ik meer voor een jongen :silenced: maar dat is een persoonlijke mening
Vond het ook meer als een jongensnaamachtig iets dus! Shania (spreek je shaija) uit… Net als die zangeres…
maargoed, manlief mag het kiezen :mrgreen:
@Mariiyelle wrote:
@lian20 wrote:@Mariiyelle wrote:Wat vinden jullie van Danique? Ze zeggen franse naam en voor meisjes!
Vond het ook meer als een jongensnaamachtig iets dus! Shania (spreek je shaija) uit… Net als die zangeres…
maargoed, manlief mag het kiezen :mrgreen:
ja Shania vind ik egt erg mooi klinkt ook mooi, laat je manlief kiezen ?
en wat zegt man lief? :dance: aangezien de kleine elk moment kan komen :inlove: wat vind je zelf het leukst
ik vind danique juist voor een meisje. komt w.s. ook omdat ik iemand ken die zo heet (en dat is een vrouw!)
@Cariska wrote:
ik vind danique juist voor een meisje. komt w.s. ook omdat ik iemand ken die zo heet (en dat is een vrouw!)
haha dat heb ik dus ook alleen dan ken ik een Danique dat een jongen is
Ik vind Danique ook leuk voor een meisje! Wordt nog spannend Mariyelle als jullie er nog niet helemaal uit zijn! :mrgreen:
Mn vriend vind Shania ook leuk maar Danique ook… En we weten dat kinderen elkaar pesten om de namen als blijkt dat het ook als jongensnaam gebruikt kan worden… maar Als we Shania noemen… Dan is de achternaam ook Smit… Zou het wel leuk staan? Shania Smit?
manlief mag idd kiezen omdat ik genoeg gekozen heb. En ik denk dat hij ook liever voor Shania gaat!
@Mariiyelle wrote:
Mn vriend vind Shania ook leuk maar Danique ook… En we weten dat kinderen elkaar pesten om de namen als blijkt dat het ook als jongensnaam gebruikt kan worden… maar Als we Shania noemen… Dan is de achternaam ook Smit… Zou het wel leuk staan? Shania Smit?
manlief mag idd kiezen omdat ik genoeg gekozen heb. En ik denk dat hij ook liever voor Shania gaat!
doen jullie 1 naam? of meerdere?
Shania Smit past wel bijelkaar. is dat je vriend/man zijn achternaam?
jaaah… hier kan ik dus terecht met mijn vraag… pffff…
hetzelfde drama als bij onze eerste, we weten geen jongensnaam, Gelukkig was ze een meisje!
Het moet een hollandse jongensnaam zijn, moet passen bij julia, geen bijbelse naam, en geen naam beginnend met j, g of a.
Verder mag eigenlijk alles… Maar onze inspriatie is op. We zoeken geen jan of piet oid, en ook geen sander. marijn vinden we wel leuk, maar die naam wordt ook gebruikt voor meisjes. Ik wil een duidelike jongensnaam dat beetje past in het stramien van marijn, maar weer geen martijn of mattijs of mattias, omdat die drie namen al vergeven zijn aan mensen in de familie… maar die naam die we wel willen, kunnen we absoluut niet opkomen dus…help! :oops:
@konijn wrote:
jaaah… hier kan ik dus terecht met mijn vraag… pffff…
hetzelfde drama als bij onze eerste, we weten geen jongensnaam, Gelukkig was ze een meisje!
Het moet een hollandse jongensnaam zijn, moet passen bij julia, geen bijbelse naam, en geen naam beginnend met j, g of a.
Verder mag eigenlijk alles… Maar onze inspriatie is op. We zoeken geen jan of piet oid, en ook geen sander… maar die naam die we wel willen, kunnen we absoluut niet opkomen dus…help! :oops:
Bas.
Dani.
Collin.
Cloud.
Diesel.
Yani.
Dylan.
Lars.
Dean.
Deacon.
Nick.
Ryan.
Silvester.
Lennard.
Tristan.
Sem.
Milow.
zit er wat tussen? :roll:
@lian20 wrote:
@konijn wrote:jaaah… hier kan ik dus terecht met mijn vraag… pffff…
Verder mag eigenlijk alles… Maar onze inspriatie is op. We zoeken geen jan of piet oid, en ook geen sander… maar die naam die we wel willen, kunnen we absoluut niet opkomen dus…help! :oops:
Bas.
Dani.
Collin.
Cloud.
Diesel.
Yani.
Dylan.
Lars.
Dean.
Deacon.
Nick.
Ryan.
Silvester.
Lennard.
Tristan.
Sem.
Milow.
sorry hollandse namen wou je zal ff wat bedenken
@lian20 wrote:
@lian20 wrote:@konijn wrote:jaaah… hier kan ik dus terecht met mijn vraag… pffff…
Bas.
Dani.
Collin.
Cloud.
Diesel.
Yani.
Dylan.
Lars.
Dean.
Deacon.
Nick.
Ryan.
Silvester.
Lennard.
Tristan.
Sem.
Milow.
sorry hollandse namen wou je zal ff wat bedenken
Daan
Ruben
Lucas
Milan
Dennis
Maarten
Sam
Nick
Mathijs
Stijn
noem ook maar wat hihi
Marc
Coen
Thijs
Martin
Peter
Sebastiaan
Ramon
Leon
Dominique
Johan
Wouter
thomas
André
nander
Steven
Tom
Daan
zoiets of toch wat anders??
Julia en
Bram
Tom
Bas
Wessel
Giel
Bart
Cas
Wout
Pim
Luuk
Niels
Nick
Tim
Simon
Job
Sem
@lian20 wrote:
@Mariiyelle wrote:Mn vriend vind Shania ook leuk maar Danique ook… En we weten dat kinderen elkaar pesten om de namen als blijkt dat het ook als jongensnaam gebruikt kan worden… maar Als we Shania noemen… Dan is de achternaam ook Smit… Zou het wel leuk staan? Shania Smit?
doen jullie 1 naam? of meerdere?
Shania Smit past wel bijelkaar. is dat je vriend/man zijn achternaam?
Als je een leuke 2de naam weet die bij Shania past… Kom maar op
Ja, het is mn vriend zn achternaam :mrgreen:
In vind Shania Danique best kunnen. :mrgreen:
@konijn: Ik ben nu voor de derde keer het lijstje kwijt wat ik getypt heb…maar als aanvulling op de rest: Mark, Floris, Sven (minder Nederlands, maar goed), Laurens, Merlijn, Menno, Mart, Mats, Marco, Roel, Tycho (ook minder Nederlands) - misschien zitten er nog wel namen tussen die eigenlijk helemaal niet Nederlands zijn ;). En ik vind Thomas, Lucas en Sem (heel) erg goed bij Julia passen, maar die zijn wel bijbels. Finn vind ik ook leuk bij Julia.