~~**NAMENTOPIC!!!**~~

@Nienke123 wrote:

Affie: Wat zijn dan namen die hij leuk vindt?

Tot nu toe… niks :roll: hij weet overal een rijmpje op, of het doet hem denken aan iets heel anders/onlogisch/stom…

Voorbeeld: Ik zeg Niva?

Zegt hij: Niva… lijkt op NUVARING :shock: :roll: :doh: dan kán ik hem wel wat, wie denkt daar nou aan?!

EDIT: Lynn vindt hij leuk, maar ja dat is de naam waardoor we op Lenn gekomen zijn :wink: en Lenn en Lynn gaat me net even te ver :lol:

Hihi, errug herkenbaar! Op Jinte wist hij niks te rijmen dus dat is hem geworden destijds, we hadden deze keer wel heel snel een jongensnaam, maar bij de echo bleek weer een meisje. Sinds vorige week zijn we er nu uit! Die naam vertel ik natuurlijk nog niet, maar je mag altijd pb-en en verder niks vertellen :wink: hihi

@nana wrote:

We willen een niet te lange naam, en een niet allerdaagse naam.

Maar dan weer niet te moeilijk, wat makkelijk te schrijven en uit te spreken is…

Nianne :inlove:

Wij spreken het uit als Nian, dus zonder de -ne. Net als Suzan(ne) dus. Je spreekt het net zo uit als Dian (uit gtst).

Nianne is volgens de boekjes een koosnaampje afgeleid van Antonia. M’n man (leraar) heeft ooit een meisje in z’n klas gehad dat Nian heette, zodoende zijn wij op deze naam gekomen.

Allerdaags is de naam zeker niet en hij wordt ook maar heeeeel weinig gegeven (1x per jaar ofzo).

Mijn vriend en ik wisten het al meteen,nog voor een zwangerschap.

Voor een jongen cealum-christopher

en voor een meisje meadow

Wij zijn er sinds gisteren ook uit!

Er is een meisjes naam gekozen, nu hopen dat we niet weer gaan twijfelen, tot nu toe ben ik erg enthousiast!

@Affie: Dan zou ik hem eerst maar eens met wat suggesties laten komen… :oops:

Ik kwam van het weekend de naam Fenn tegen…maar Lenn en Fenn lijkt me ook wat teveel van het goede…

Andere wie weet opties:

Ana (Anna)

Anaïs

Ava

Ave

Chiara (Kiara)

Caro

Caya

Faye

Inez

Jade

Leah (‘Lia’)

Leona

Lola (Ferrari inderdaad ;))

Siënna

@Moon84: Lianne? Lisanne?

@ Af… TARA :inlove: :inlove:

Hihihi… nee ik zal voor je mee gaan denken… vindt het erg moeilijk zelf ook…

Hier hebben we wel een meidennaam die we erg leuk vinden… maar we hebben echt GEEN inspiratie voor een jongen.

Wie o wie redt ons, we houden van korte namen, en hij moet natuurlijk passen bij… Tara

Tara &…

Quin(t)

Boaz

Duuk

Finn

… mmm verders ff nadenken voor je

Hub vind niks leuk, komt zelf ook (nog) met niks… erg frustrerend vind ik, al hebben we nog een hele tijd! :roll:

Als hij zelf niets bedenkt, dan is het toch simpel? Dan bedenk jij de naam. :wink:

@Affie wrote:

Tara &…

Quin(t)

Boaz

Duuk

Finn

… mmm verders ff nadenken voor je

Hub vind niks leuk, komt zelf ook (nog) met niks… erg frustrerend vind ik, al hebben we nog een hele tijd! :roll:

Finn vindt ie helemaal niks… ik ga mijn kind toch geen eind noemen…

Irritant he mannen…

En ja zelf verzinnen Nienke… waar is mijn inspiratie hahaha

Oh… en mijn meidennaam valt af denk ik zo… want zie net dat het verdorie een top naam was vorig jaar… en ik wil geen drie in een dozijn

Dus alle suggesties voor een passende meisjesnaam en jongensnaam bij Tara zijn meeeer dan welkom!

ik heb nog wel een leuke meisjes naam :mrgreen: maar die krijg je lekker niet whahahaha.

maar eeh:

liz

tess

britt

nova

noa

jongens naam… eeh tja ik heb er 1 en vond het al moeilijk genoeg.

maar eeh korte naam:

brent

lev

raf

kay

liam

levi

lent

denkdenkdenk

@marijke79 wrote:

ik heb nog wel een leuke meisjes naam :mrgreen: maar die krijg je lekker niet whahahaha.

maar eeh:

liz

tess

britt

nova

noa

jongens naam… eeh tja ik heb er 1 en vond het al moeilijk genoeg.

maar eeh korte naam:

brent

lev

raf

kay

liam

levi

lent

denkdenkdenk

Zou toch wat zijn als jij de naam verzint voor je neefje/nichtje :inlove:

hahaha weet ik iig zeker dat we niet dezelfde naam hebben.

Maar daar maak ik me net zo druk om, onze naam is te lang denk ik…

te lang… hahaha o jeee

goh namen verzinnen dat euvel ook weer idd

meiden naam hebben we al en zijn we t ook gedeeltelijk over eens

maar jongens naam waren we bij vorige zwschap ook niet uit gekomen (heel blij dat eline een meid was)

dus tja de vraag

wat is een leuke jongens naam bij eline???

voor een paar suggesties

tja

ehhh

meiden

maura

didi

lieke

meryem

elin

sita

syva

fiona

jongens

duco

dico

vico

pff geen idee meer eigenlijk

ik zoek ook een originele naam maar die zijn heel schaars opt moment geloof ik !!

@tantetoe wrote:

te lang… hahaha o jeee

zo ong even veel letters als mischa, dus valt wel mee hoor, maar dus niet zo heeul kort ahahaha.

@Loessie: Net als bij Moon84: Lianne? Lisanne?

En er zijn toch genoeg originele namen? Kijk maar eens in de lijst van de SVB. Staan zoveel namen in die maar heel weinig gegeven worden… Of verzin zelf wat leuks. :wink:

@tantetoe wrote:

Oh… en mijn meidennaam valt af denk ik zo… want zie net dat het verdorie een top naam was vorig jaar… en ik wil geen drie in een dozijn

Dus alle suggesties voor een passende meisjesnaam en jongensnaam bij Tara zijn meeeer dan welkom!

Tara en Mats :inlove:

Tara en Imke