~~**NAMENTOPIC!!!**~~

Ik vind Finley briljant, helaas is vriendlief het niet met me eens :wink:

Ik vind Finley ook mooi!

En Talysha en Finley past mooi bij elkaar vind ik!

Nu manlief nog overhalen, hij vind hem wel mooi maar hij heeft niet het gevoel JAA dat is hem !!

Maar voor mij is het de naam :inlove:

Blijven herhalen, net zo lang tot hij eraan gewend is :stuck_out_tongue: :twisted:

Haha, zo deed ik dat ook altijd!

@Nienke: bedankt voor je lijst met jongensnamen, ik denk toch dat-ie er tussen zit!!!Moet er nog wel even over denken,maar hij past heel mooi in het rijtje. Dus misschien wordt het toch geen Jente. :wink:

Ik ben benieuwd, hoop dat je tzt wilt laten weten wat het geworden is. :slight_smile:

finley is mooi, past ook bij talysha! Maar zelf zou ik dan finNley schrijven…

bedankt voor jullie suggesties

ik denk dat we eruit zijn…

fijn dat jullie mee geholpen hebben om namen mee te verzinnen

owwwww mag ik nu?

Wij zijn ook op zoek naar namen, heb dit hele topic doorgenomen en heb wel wat leuke namen gezien, maar ik vind het zo ongelovelijk moeilijk!

Wat vinden jullie bij dana passen?

Bij deze ook ff ons wensenpakketje :oops:

• niet beginnend met een D
  • niet eindigend op een N
  • maximaal 6 letters
  • maximaal 2 lettergrepen
  • internationaal te voeren

Jongens of meisje naam?

beide? :shifty:

Meisje:

Hailey

Stacey

Evita

Céline

Elisa

Jamie

Nikee

Katie

Amy

Noémi

Lenie (Leny)

Aimie (Amy)

Demi

Adélie

Efie

Evie

celie

Desie

Devanie/devaney

kailey

bailey

daney

haley

jacey

Janey

kaley

lacey

macey

Bruce

Casper

Cas

Carlos

Jaspar

Mick

Quint

Yvo

Youri

grappig dat jullie zoveel meidennamen eindigend met ie/y noemen (zie mijn eerder topic http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=80137).

Amy vind ik ook leuk en soortgelijke namen als demi enzo, maar die laatste beginnen met een d (desi, dewi) en dat is hier niet practisch helaas. Ik neem sommige zoiezo mee in overleg met vriend :-*

En bruce, die had vriend ook, maar vind ik niks :oops: en cas had ik, maar die vindt vriend weer niks :frowning: (staan we weer quit :lol: )

@femmie: Ik ken een Dana met een zusje dat Isis heet en dat vind ik echt een hele leuke combinatie. :slight_smile: Evi vind ik ook errug leuk. :inlove: Maar geen idee hoe internationaal die naam is. Anders misschien: Jamie. Lijkt op Amy ed. Of: Abby, Alice, Emma, Erin, Jill, Katie, Lily, Loïs, Lola, Lynn, Ruby, Sophie, Zoë. Jongensnamen: Alex, Ben, Jack, Jamie, Joel, Kai, Liam, Luca(s), Luke, Noah, Ryan, Sam.

En een (jongens)naam die ik ook net tegenkwam, misschien leuk voor iemand, ik had er nog nooit van gehoord: Rhys.

buurmeisje heet al isis, dus die gaat over. Je noemt overigens wel leuke namen!

We hebben inmiddels gisteravond er goed voor gezeten en een top 4 lijstje gemaakt. 1 naam die we beide leuk vinden, 1 die we beide leuk vinden met enige twijfel en van ieder een die die leuk vind en die de ander het overwegen waard vind.

Zal je denken, dan ga je toch voor de ene die je beide leuk vind? Ja dat is ook mijn gevoel maar…

Er zit een maar aan. Mijn broer heeft een poes gehad die zo heette. En nu heeft ie 3 kids en ik ben een beetje bang voor hun reacties. Of ze zijn vereerd dat we beeb (in hun ogen) naar hun poes vernoemt hebben, of ze zijn overstuur omdat het hun herinnert aan de poes die ze zo missen :frowning:

Weet nu niet goed wat ik ermee moet, vind het zo’n leuke naam (is een normale naam hoor, geen kattenaam :wink: ) en om het nu te laten vallen vanwege een kat ooit in het verleden??? :think:

Denk dat je jongensnaam toch die gaat worden die we ook voor dana hadden. Enige is dat er een kindje hier in de buurt rondloopt die ook zo heet, maar die is al 7 of 8, tegen de tijd dat die van ons buiten gaat spelen, hangt die jongen al op de hangplek.

He maar wel lekker, we hebben een beknopt lijstje met opties! :dance:

Dat geeft me echt wel wat meer rust, zat me echt niet lekker de laatste tijd… :shifty:

Hier kom ik ook even mijn vraag stellen :wink:

Het is dan nog wel erg vroeg, maar toch zijn we al bezig met namen verzinnen, maar het is erg lastig.

We krijgen een tweeling, en zijn op zoek naar 2 namen die mooi bij elkaar klinken.

Vanwege mijn deels Israëlische, deels Libanese achtergrond en het feit dat de kinderen ook mijn achternaam krijgen, willen we wel Hebreeuwse/Arabische namen. Ook het dochtertje van mijn vriendin heeft een Arabische naam, nl. Laila.

Onze combinaties waar we uit twijfelen is nu:

2 meisjes: Nourith & Niloufar, Nourith & Lilach of Shirith & Cherise. (Cherise is dan wel een Franse naam, maar vooral mijn vriendin vindt het erg mooi.)

Jongen en meisje: Ezriel (spreekt uit: Ezri-el) & Nourith, Ezriel & Lilach of Ezriel & Sarah.

Alleen voor 2 jongens zijn we het wel eens over de namen.

Nogmaals, ik weet dat het nog erg vroeg is en dat we nog tijd zat hebben om een beslissing te nemen, maar ik hoor toch graag de mening van anderen. Wat vinden jullie leuk klinken?

Ik vind Cherise niet staan bij de rest. :oops: Zou daar dus niet snel voor kiezen. Bij de meisjesnamen zou ik kiezen voor Nourith & Lilach, zodat de kinderen niet dezelfde beginletter hebben (omdat ze ook al dezelfde geboortedatum hebben). Jongen en meisje vind ik Ezriel & Nourith het mooist, denk ik.

Ik vind denk ik de combinatie Ezriel en Sarah het leukst…

Al zou ik eerder gaan voor:

Ezriel & Nesrin

Ezriel & Derya

Ezriel & Semra

En de meisjes namen… Vind Cherise ook wel mooi, maar idd niet zo staan bij de rest, daar zou ik een totaal andere naam bij kiezen Selene bijvoorbeeld…