Die stond wel even op mijn lijstje ja, maar weer geschrapt omdat je hem ineens overal hoort. :mrgreen:
:lol: Lastig hoor om een naam bij de namen van jouw kinderen te verzinnen.
Misschien kun je eens op google “native american namen” intikken. Dan vind je vast heel veel aparte maar mooie namen.
Ik wil juist geen indianennamen meer, de oudste twee (Cheyenne en Chinook) hebben inderdaad indianennamen, maar zij zijn van een andere vader die dol was op indianen. Ik heb die voorliefde helemaal niet.
Jessai is een Bijbelse naam
Junah is een Moslim naam
Ayden is Keltisch
Van alles wat dus
Ik kom zo nu en dan wel leuke namen tegen, maar nog niets met een echte klik.
Kiki, eigenlijk zou je weer een naam met een A moeten hebben om in het lijstje te passen van de kids. 2x C, 2x J en dan 2x A, maarja, weet niet of je dat wil (verder geen inspiratie, sorry)
Kiki, eigenlijk zou je weer een naam met een A moeten hebben om in het lijstje te passen van de kids. 2x C, 2x J en dan 2x A, maarja, weet niet of je dat wil (verder geen inspiratie, sorry)
Daar dachten wij ook al aan, maar kan geen leuke naam vinden nog
Als je een naam met een A zoekt, dan kan je natuurlijk ook gewoon eens de lijsten van de SVB doornemen? Deze zijn te vinden op de site van de SVB (even doorklikken naar Kindernamen top 20 en dan naar Overzicht kindernamen uit 2008, dan kun je alles jongens- en meisjesnamen bekijken die in dat jaar gegeven zijn).
Moeilijk hoor om een naam te vinden die past bij jullie, Kiki,
voor mijn idee passen al die namen prachtig bij elkaar… of de oudste 2 nu vernoemd zijn naar Indianestammen of niet, het hoort gewoon bij elkaar al die mooie kinderen met hun mooie namen.
:oops: Vraag me wel al jaren af hoe je Jessai en Junah nu precies uitspreekt :roll: :oops: :mrgreen: .
En ja ik vind ook dat er nu eigelijk weer een A “moet” komen, zou dat als broer of zus extra speciaal vinden ook om dezelfde voorletter te hebben als zijn/haar vlinder broer :vlinder: (of zeg ik nu iets geks? het was voor mij wel de reden om mijn dochter een naam met de letter S te geven, als herinnering aan een heel bijzondere S:: en haar 2e naam aan een heel bijzondere L::…)
Wat heerlijk trouwens dat jullie nog een wondertje verwachten/mogen verwelkomen! :inlove:
ik zoek nog steeds een leuke jongens naam bij duco die je niet te vaak hoort en meisjes naam hebben we al dus die hoeft niet meer
Renon
Maxon
Mano
Bor
Jenze
Frido
Thije
Lenn
Nils
Morrison
Twan
Boet
Tibbe
Linus
Zulk soort namen :think: :think: :think:
ik moet zeggen tibbe zou ik voor kiezen vind ik geweldig maar mijn vriend vind het niks hij heeft dan gelijk een liedje van vroeger in zijn hoofd en dat ging over tibbe is zoek … misschien kent iemand hem wel (ik zou hem ook graag eens horen dus als iemand hem online weet te vinden )