~~**NAMENTOPIC!!!**~~

Luna & Zev :inlove:

Luna & Dani

Luna & Seb

Luna & Freek

Luna & Darwin

Luna & Duuk

Luna & Jamie

Luna & Dion

Luna & Aron

Luna & Mika



Ik noem zomaar wat hoor… Heb niets beters te doen :think:

ook niet echt…:frowning: bedankt voor het mee denken iig

en het positieve hiervan is dat hij eindelijk in bewging is gekomen en op een namensite aan het kijken is :thumbup:

Da’s een goed teken :mrgreen:

Tyas vind ik ook een mooie naam, maar wij hebben al een naam met een T…



En vind het zelf ook echt niet leuk dat de naam Jayden zovaak is gegeven nu: toen ik hem voor het eerst zag, had ik hem nooit eerder gezien 8) :shifty: :mrgreen: Maar nu is hij in '07 zelfs het vaakst gegeven! Leuk als je kind op school zit met nog 4 andere naamgenoten…



Maargoed: iemand een idee voor een naam bij Jayden en Tyrone? Liefst die niet met de letters M, W, J of T begint. En een beetje in hetzelfde straatje als die namen. Ik hád dus eerst Kyano, maar dit is ook erg veel gegeven al, dus dat wordt hem niet :mrgreen:

Danyel

Darryn/Darryl

Lyam

D-Loyd (ik ken serieus een jongetje met die naam… :think: )

Boyen

Raymon

Kyllian

Kyanto

Xyano



:shifty:

Pff… lastig

misschien handige site http://www.svb.nl/internet/nl/regelingen/kinderbijslag/kindernamen/2007/index.jsp daar staan als je onderaan op jongens of meisjes klik alle namen die in 2007 zijn gegeven en hoevaak :thumbup:

Suuzeke: ik had inderdaad daarna Kyento verzonnen, maar dat vond vriendlief weer niets… Maar er zitten leuke namen in je rijtje!

@Angel & Luna wrote:

misschien handige site http://www.svb.nl/internet/nl/regelingen/kinderbijslag/kindernamen/2007/index.jsp daar staan als je onderaan op jongens of meisjes klik alle namen die in 2007 zijn gegeven en hoevaak :thumbup:




De top-20-lijstjes ik wel, maar ik had die links nog nooit gezien (steeds overheen gekeken oid?). Leuk om te zien hoe populair de naam je in je hoofd hebt was/is. :slight_smile:

Dylano



en verder heb ik geen inspiratie. Weet je al of het een jongen of meisje is en wil je dat met ons delen, zodat wij gerichter kunnen zoeken?!

Dylano vond ik ook erg mooi, en zo had ik de tweede willen noemen. Maar zo heet het kleinkind van de buren, dus toen viel ie weer af :stuck_out_tongue: Het is dus voor een jongetje, maar heel waarschijnlijk heb ik een naam! Schoot me vanacht ineens te binnen, en heb hem nooit eerder gehoord, weet niet eens of ie bestaat… :shifty: Zal het eens opzoeken!

Nu maak je me erg nieuwsgierig… PB-box is leeg hoor… :angel:

@Angel & Luna wrote:

misschien handige site http://www.svb.nl/internet/nl/regelingen/kinderbijslag/kindernamen/2007/index.jsp daar staan als je onderaan op jongens of meisjes klik alle namen die in 2007 zijn gegeven en hoevaak :thumbup:




Hier dezelfde site voor 2008: http://www.svb.nl/internet/nl/regelingen/kinderbijslag/kindernamen/index.jsp

Proest! Voor een jongen is de nam : ‘Jochie’ gewoon óók een keer gegeven!



Onze meidennaam 1 keer in 2008 en onze jongensnaam 122 keer…

Sascha, in onze speling, staat er niet tussen. Sasha is 27 keer gegeven. Senna is 127 keer gegeven…

Senna is toch 311 keer gegeven? :o



En Sascha zie ik er ook tussen staan (20x tot 9x Sasha)?

Zev 4x in 2008

Jascha 2x in 2008

Als ik goed heb gekeken dan :slight_smile:

@Nienke123 wrote:

Senna is toch 311 keer gegeven? :o



En Sascha zie ik er ook tussen staan (20x tot 9x Sasha)?




Ooow ja… verkeerd gekoekeloerd… Oh en staat sascha er ook tussen??? nou nou, ik heb echt met de pukkel op mijn voorhoofd gekeken zeg… hihi…

Oeh, ik mag ook over namen nadenken he… wel wat vroeg maar ach :mrgreen: Iemand tips? We willen geen top 20 naam maar dat was denk ik al duidelijk en niet te ‘gewoon’.

@Suuzeke wrote:

Danyel

Darryn/Darryl

Lyam

D-Loyd (ik ken serieus een jongetje met die naam… :think: )

Boyen

Raymon

Kyllian

Kyanto

Xyano



:shifty:

Pff… lastig






D-Loyd —> Delta Loyd :silenced:

@Wennepen wrote:

@Suuzeke wrote:
Danyel

Darryn/Darryl

Lyam

D-Loyd (ik ken serieus een jongetje met die naam… :think: )

Boyen

Raymon

Kyllian

Kyanto

Xyano



:shifty:

Pff… lastig






D-Loyd —> Delta Loyd :silenced:


Erg he… Zou mijn naam ook niet zijn :mrgreen:

Ik wilde even kijken in 2005, maar daar kan het dus niet… jammer…



Grappig, ben Thyson verder nog niet echt tegengekomen :angel:

Maar als je gaat googlen op afbeeldingen :doh:



Daar had ik van te voren niet naar gekeken toen ik die naam bedacht :stuck_out_tongue: