~~**NAMENTOPIC!!!**~~

Ook voor ons mag er weer gezocht worden naar jongens en meisjes namen.



graag passend bij T.an.i.sh.a en Sa.y.e.nna (namen graag niet gebruiken in jullie posts.

Cariska.



Jongensnaam



Chavairo

Chevron

Deshayn

Fabyan





Meisjesnaam:



Ashanty

Jowella

Am(a)ira

Charella



Ik hoop dat ik een beetje in de goed richting zit.



Ook wij mogen weer gaan nadenken :mrgreen:

Het liefst een 4 letterige naam. En niet met de J. Zowel jongens als meisjes namen zijn welkom

@Sennapen wrote:

Ik ben benieuwd naar beide namen 8) :lol: , als jullie ze niet voor je kunnen houden, knopje pb zit hieronder :lol: :dance:




Is Caylan Rowan geworden zoals je weet :inlove:



Caylan is achteraf qua letters een mengelmoesje van de namen van Jayden en Quincy :inlove:



quinCy

jAYden

deLano

megAN



Caylan heb ik nog nooit gehoord, had eerst Kaelen gezien, maar wilde de y graag weer erin, en Caylan stond bij alternatieve schrijfwijze, dus Caylan gekozen :inlove: en Rowan vond ik ook zo’n mooie naam :inlove:

voor een compleet rijtje zou het eigenlijk een D moeten zijn he :mrgreen:



J.D.J.D.



Dax (of Daks)

Derron

Dees

Dion

David (en dan op z’n engels he…Deevid)



Dian

Denice

Djoëlle



Maar gewoon erbij passen vind ik wel…



Bruce

Frenk

Mitchel

Conlan

Terrence

Anthony

Kian

Graig

Harper



Jill (oke, liefst geen J, maar wel gave naam… maak je er Djill van)

Gaby

Kayleigh

Amy

Nina

Celine

Chiara

Feline

Lineesa

Lynsey

Lynn

Suzy Prachtig



Nog best moeiijk eigenlijk… :mrgreen:

Dank je wel Cell. Niet helemaal mijn smaak maar Bruce en Kian van de jongens namen vind ik dan wel weer leuk. En Lynn van de meisjesnamen.



Zelf zat ik ik m’n hoofd met



Jongen:

Vince

Brent

Noah

Quinn

Liam

Senn

Matt



Meisje:

Nika

Vajèn

Loïs

Liv

Lisette, dit was mijn lijstje bij Quincy, volgens mij hebben wij wel dezelfde smaak :wink:



Evy

Lois

Zoë

Nova

Novi

Quinty

Kyra

Keira

Lynn

Alexia

Dewi

Demi

Daimy

Noa

Fay

Faylinn

Caitlyn

Quincy

Jaimy

Amy

Jaylin

Megan

Vajèn

Fayèn

Zara

Macy

Miley

Milly

Kayleigh

Lindsey

Lyndsey

@Amy82 wrote:

@Sennapen wrote:
Ik ben benieuwd naar beide namen 8) :lol: , als jullie ze niet voor je kunnen houden, knopje pb zit hieronder :lol: :dance:




Is Caylan Rowan geworden zoals je weet :inlove:



Caylan is achteraf qua letters een mengelmoesje van de namen van Jayden en Quincy :inlove:



quinCy

jAYden

deLano

megAN



Caylan heb ik nog nooit gehoord, had eerst Kaelen gezien, maar wilde de y graag weer erin, en Caylan stond bij alternatieve schrijfwijze, dus Caylan gekozen :inlove: en Rowan vond ik ook zo’n mooie naam :inlove:




Ja ik had wel Rowan verwacht, zeker met een w, want dat past beter bij jullie eerste naam en de engelse uitspraak. caylan vind ik supertof, echt een prachtige naam! Maar die had ik niet zien aankomen haha, leuk oom dat her een moesje is

@aapie wrote:

Dank je wel Cell. Niet helemaal mijn smaak maar Bruce en Kian van de jongens namen vind ik dan wel weer leuk. En Lynn van de meisjesnamen.



Zelf zat ik ik m’n hoofd met



Jongen:

Vince

Brent

Noah

Quinn

Liam

Senn

Matt



Meisje:

Nika

Vajèn

Loïs

Liv




Ik vond Senn, Quinn en Finn leuk, als Mare een jongen was geweest was het Finn geworden. Qua meisje vond ik Novi, Nova, Nora, Mila ook leuk. Maar wij hadden mare amber al, en die eerste bleef staan en vond mare amber mooier dan mare nova :wink:

En vajen vond ik ook mooi maar voor mijn gevoel moet je dan altijd!!! Spellen en daar had ik geen zin in, m vond vajen ook mooi maar zat met hetzelfde uiteindelijk

En Eef, ik geniet echt van die foto,s van jullie mannetje, hij is zo,n spetterrrr :inlove:

Eef…Prachtig hoe je aan Caylan zijn naam bent gekomen :inlove:



Heb zitten denken. Cell kwam met het idee dat de naam eigenlijk met een D zou moeten zijn. Voor het evenwicht leuk!

Jason en Dean eindigen op een N, Joshua op een A. Dus een naam beginnend met een D en eindigend op een A zou mooi zijn…Wie helpt mee verzinnen.



Had voor een meisje al Danea gevonden. Maar vind 3 lettergrepen voor het mooie te lang.

Dana

Dina

Dora

Oke Rainbow dit vind ik eng :shifty: :mrgreen: ik had exact dezelfde drie namen in een berichtje getikt maar toch niet geplaatst :oops: :smiley:

Haha! Paranormale gave? :lol:

Sanne, Caylan zal zijn naam ook dikwijls moeten gaan spellen hoor haha! en bedankt voor compliment :inlove:



Lisette, ja grappig he, al is het niet eens bewust gegaan eigenlijk.



en namen met D en eindigend op A…



meisje:

Daphna

Davinia



trouwens, op andere babywebsite kan je ook zoeken op 1e letter en laatste letter, komt echt een hele waslijst uit…!

Delana, dylana, dilana is wel 3 :wink:



Eef :-* :mrgreen:

Daya

Djayda

Donna

Dunya



Djoah

Déluca

Djanoah

@Amy82 wrote:







trouwens, op andere babywebsite kan je ook zoeken op 1e letter en laatste letter, komt echt een hele waslijst uit…!




Weet ik eef :wink: Maar toch bedankt voor de tip!



De andere namen klinken me iets te buitenlands :oops:



Nou zijn namen van de andere ook niet nl, maar het moet een beetje in de engelse sfeer blijven.

Dana is wel heel mooi



Dione

Dita

Dina





Maar op zich…



Tess

Gwen of Gwyn

Drew (net als Drew Barrymore)

Catty

Kate

Lisa

Lizzy

June

Farrah

Fran

Georgia (of Djorja)

Fanny

Vera

Sarah

Tara

Tirza



En in het kader van Kian en Bruce leuk vinden…



Mitch

Sem

Terry

Zev

Tim

Chris

Andy



Engelse namen dus, maar niet richting eh… de soap namen zogezegd…



Moeilijk hoor…



:shifty:

Aapie

Hier heet een meisje djoska



Begint met een d en eindigt met een a