~~**NAMENTOPIC!!!**~~

@Smurf78 wrote:

Grappig Faya, Mila en Kyra staan op ons lijstje.

Manlief zou heel graag Faya kiezen, alleen op de een of andere manier denk ik dan aan een donker getint kindje. :think: Waarschijnlijk door Faya Lourens :wink:



Hoe zien jullie dat?




Ik denk bij Mila/Milan aan een donker getint kindje, dat komt waarschijnlijk door mijn eigen Milan, hoewel er in Nederland vast veel meer blanke Milan’s zijn, dan donkere.



Ik vind Faya ook een hele mooie naam voor een blank kindje :slight_smile:

Ik vind Faya erg mooi, Mila ook (stond heel hoog, maar ml vond dat niks)



Ik zou hem ook gwn nemen als het de naam is. Ik denk wel aan f.l maar niet perse aan donker iemand :slight_smile:

Milan wordt hier gwn aan blanke kindjes gegeven. Komt van gtst denk ik :wink: en Mila ook hoor. Tegenwoordig kan en mag alles.

Waarom trouwens perse de a op het eind? (just curious :wink:)

Hihi omdat mijn naam op een a eindigt :mrgreen: De oudste is vernoemd naar manlief en onze enige dochter mag dan best iets van mijn naam meekrijgen :inlove:



Nou, Faya laten we dan even bezinken en schrappen we nog niet hihi. Ik heb een voorkeur voor Mila. We hebben nog even. :wink:

Ik vind Faya prima kunnen voor een blank kindje…ik heb er eigenlijk helemaal geen kleurtje bij in gedachten :wink:



Ik ken ook een Feija…net iets anders.

Aah leuk :inlove: , ik vindze beide mooi, maar Mila ook net iets mooier :inlove: …



Dat is straks wennen na al die mannen een meisje :inlove:

M.ea





Krijg er steeds complimenten over :inlove:

En vind het tegelijk heel vrouwelijk én stoer :thumbup:

sassie1980 wrote:
- Het moet passen bij P.ete, L.uc en S.tan
- Geen P, L en S als beginletter

Marly,
Mia,
Erin,
Amy,
Zoe,
Emilie/Emily

ik vind fajah zoveel veel mooier geschreven, alleen heb je dan geen geschreven a op t einde :smiley:

Wat leuk Smurf, een meisje op komst! :inlove:



Wij zijn ook uit onze jongensnaam :inlove:

Wij zoeken een meisjes naam, beginnend met een M.

:inlove:

meike

mariska

maaike

maira

maite

marenthe

mirte

Wij zijn uit de naam voor onze dochter. Thanks voor jullie reacties!



Meisjesnamen met de letter M?



Miranda

Mandy

Mascha

Minou

Myra

Mila/Myla

Maya

Marije



Even zo uit het blote hoofd een paar.

Ik vind Mila (Myla kan ook) erg mooi, Mea had ik nog ergens gelezen ook wel erg stoer.Of Minou.

Nu nog met mannetje overleggen, moet wel beetje bij Riley en Luna passen!

@Sweet-Love wrote:

Ik vind Mila (Myla kan ook) erg mooi, Mea had ik nog ergens gelezen ook wel erg stoer.Of Minou.

Nu nog met mannetje overleggen, moet wel beetje bij Riley en Luna passen!




Mila vind ik ook mooi, M.ea uiteraard mooier :inlove: , en inderdaad stoer :wink:

Minou vind ik iets minder mooi… (poesjesachtig… sorry voor Minou-mama’s) :oops:

Milou vind ik dan leuker. :slight_smile: Maar niet echt bij Riley en Luna passen… Mila/Myla vind ik wel goed passen. :slight_smile:



Mae/May

Maddie

Megan/Meagan

Maira

Marli

Marlynn

Mayra

Mica/Mika

Micky/Mikki

Moira

Macy

Mia/Mya

Megan is mooi :inlove: :inlove: heeft ook zo’n mooie betekenis: Parel, kind van het licht :inlove: :inlove: :inlove:

Wij zijn op zoek naar 1 naam waar de volgende namen (gedeeltelijk) in zitten. De naam gaan wij gebruiken als doopnaam, dus voor ons minder belangrijk dan de roepnaam (die we overigens al hebben).



Janny

Karine



Wie o wie helpt ons aan de oplossende naam?!



ps: Het moet er wel duidelijk uit te halen zijn en niet dat we eerst uitleg moeten geven :wink:

Janne

Anne

Rine

Nena

Arina



Lastig hoor :lol: