~~**NAMENTOPIC!!!**~~

Finn :inlove: :lol:

En als jullie dan toch nog bezig zijn…



Wij zij er ook nog altijd niet uit hihi…

Een jongensnaam gezocht dus

Finn is ook erg leuk zeg! die ga ik ook voorstellen aan manlief!



:mrgreen: tantetoe jij ook :mrgreen:

@fluppie wrote:

Finn is ook erg leuk zeg! die ga ik ook voorstellen aan manlief!



:mrgreen: tantetoe jij ook :mrgreen:




Ja!! We breiden de jongensbende uit hihi! :inlove:

:mrgreen: :inlove:



Finn kwam bij manlief niet door de selectie. jammer, ik vond m wel leuk.

Hier vind man hem ook niks… als ze nu zelf eens met wat leuks komen…

Moeilijk he die mannen :wall: :wall: 8)



Mijn man vond Finnwel geweldig, ook voor het eerst, de namen van de meisjes die ik noem vind ie niks, nee voor hem is er maar 1 naam :lol:

:mrgreen:



wij hebben inmiddels een naam gevonden die erg hoog op ons lijstje staat. alleen zag ik vanmorgen dat een jongetje bij J. op de kdv groep ook zo heet :think: nu ga ik gelijk weer twijfelen.

we vinden de naam wel erg leuk.

Fluppie, als je die naam zo leuk vindt, doe je die toch gewoon? Straks krijg je er spijt van… Jouw kindje en dat jongetje groeien niet samen op ofzo…



Wij zijn geloof ik al uit de namen :inlove:

@fluppie wrote:

wij hebben ook hulp nodig!

omdat zusje een broertje is :inlove: moeten we een jongensnaam bedenken!



wij hadden zelf al Lars. het moet in elk geval een korte, stoere nederlandse/nederlands klinkende naam zijn en niet beginnen met een J.



namen die afvallen: Matthijs, Thijs (naam van collega), Roan (zoon van collega) en Stijn/Stein (manlief werkt erg veel met duitsers :mrgreen: )



kom maar door met de ideetjes!




Mats :inlove:

Sepp :inlove:

@fluppie wrote:

:mrgreen:



wij hebben inmiddels een naam gevonden die erg hoog op ons lijstje staat. alleen zag ik vanmorgen dat een jongetje bij J. op de kdv groep ook zo heet :think: nu ga ik gelijk weer twijfelen.

we vinden de naam wel erg leuk.




Nou en??



Er zit op r zijn schootlje iemand dezelfde naam die heeft 1 letter meer, ga ik me echt niet druk om maken hoor :angel:

Weet je wat pas niet leuk is dat je denkt dat je een leuke naam hebt gevonden en iemand precies op dezelfde dag 2 uren eerder die je ook nog kent ook een R krijgt :angel: maar goed dat went ook wel weer

Ohh dat zou ik idd ook niet leuk vinden maar ja kan gebeuren hè! Ik hoor de laatste tijd heel vaak de naam van je zoontje!

Zeker dat zulke dingen gebeuren, tis ook niet zo,n ramp hoor, je went er aan en na ons zijn er idd heel veel Ro,s gekomen :wink: … Tsja soms heb je ook wel dat een naam opeens erg populair wordt.

Goh… dat herken ik… na ons kwamen er ineens meerdere :mrgreen: lol



En dames jullie er al uit? Wij nog altijd niet lol

Ja sorry tt en toen hadden wij de naam al haha, mja je liep een paar maanden voor hihi :inlove:



Wij zijn eruit :thumbup:

ik denk dat wij er ook uit zijn. iedere keer als ik nu aan ons kereltje denk, denk ik ook aan de naam, en ik vind m steeds leuker :inlove:

manlief boeit het geloof ik niet zo heel erg (die is nog teveel met zijn hoofd in de verbouwing van de badkamer bezig :wall: ), maar hij vindt de naam wel erg leuk.

Wij hebben ook nog geen naam voor onze mannetje helaas. Alles wat ik zeg vind vriendlief niks, maar heb van hem nog geen enkele naam gehoord… grrrr zo frustrerend! Dus lady’s please help!



Wij houden van korte stoere jongensnamen… Namen die ik bijvoorbeeld erg leuk vind (om jullie een idee te geven wat onze smaak is) zijn Sam, Sem, Milan etc…

Roan :inlove:

@Sennapen wrote:

Roan :inlove:




:mrgreen: