~~**NAMENTOPIC!!!**~~

Zitten ook namen tussen die van ons namenlijstje komen

dus ga het zeker tzt nog eens doornemen

Elise, Sem, Anne, Emma en…



Jesse of Thomas :inlove: (Sem, Anne en Emma stonden ook op onze lijstjes :smiley: )

Jonah

Joas

Levi

Benjamin

Daniel

Jonathan

Joah

Ezra/Esra

Boaz

Bram



Thirza

Salomé

Noa

Manoah

Rebecca

Joelle

Joy

Mirre

Sannah

Mag ik ook jullie ideeen vragen :mrgreen:



Als het allemaal goed blijft gaan dan hebben we eind augustus 2013 een naam voor ons 4e kindje nodig :inlove:



We hebben nu 3 namen met allemaal 1 lettergreep dus eigenlijk willen we dit voorzetten.

Mijn voorkeur is ook om de naam niet met P of L of S te laten beginnen, zodat er geen dezelfde voorletters zijn bij de kinderen.

hm… hoewel je niet voor een L.P. of S wil gaan vind ik toch namen als Liz, Suus (uiteraard) wel erg leuk.



maar verder… Bas, Her, Fer, Beer, Cor, Brent, Gijs, Gray, Nick, Vin, Finn, Sem, Sam, Guy, Kai, Mik, of Beau, Niek, Wout, Nils, Mels, Bor, Lev, Greg, Drew, Ward, Brett, Vince, Ray, Clay, Xam, Jan, Twan, Dax, Lex, Cas, Bruce/Broes, Thijs, Ties, Koen.



Meisje



Liz, Liv, Kim, Bo, Kay, Lynn, Gui, Suus/Suuz, Fern, Pip, Pien, Floor, Mies, Bliss, Babs, Jess, Nell, Kris, Pom of Pomme, Ann/Anne (en dan op z’n engels als Ann uitspreken) Niëv/Neve, Britt.

Ik dacht aan Eef en verder kwam ik niet echt haha, zie dat Cell wel verder kwam…



Nog iets meer dan een weekje en dan weten we wat er in mijn buikkie groeit :eh: Gaat echt snel.

Pete, Stan, Luc en…



Dex

Jeff

Huug

Jorn

Jor

Jay

Kris

Kai

Matz

Nils

Quinn

Rens



Britt

Flin

Jill

Maud

Nouk

Noor

Joy

Fem

Jullie mogen met ons ook meedenken!



Wij zoeken een korte naam, Nederlands klinkend, passend bij Joas. Liefst geen veel voorkomende naam.



We weten het geslacht al, maar aangezien we dat geheim willen houden mogen jullie roepen voor zowel een jongen als een meisje! :slight_smile:

@sassie1980 wrote:

Mag ik ook jullie ideeen vragen :mrgreen:



Als het allemaal goed blijft gaan dan hebben we eind augustus 2013 een naam voor ons 4e kindje nodig :inlove:



We hebben nu 3 namen met allemaal 1 lettergreep dus eigenlijk willen we dit voorzetten.

Mijn voorkeur is ook om de naam niet met P of L of S te laten beginnen, zodat er geen dezelfde voorletters zijn bij de kinderen.




Even denken voor een jongen:



Mick

Sven

Guus

Thijn

Jur

Vince

Teun

Wout

Thijs

Kai

Lars

Thom

Rick

Koen

Mitch

Niels

Kris

Nick

Thuur

Rens

Noud

Ralf

Tijl

Rens

Tim

Vick

Roel

Ties



Voor een meisje:



Kim

Fleur

Jill

Suus

Ann

Noor

Tess

Faye

Roos

Nien

Floor

Saar

Lizz

Gwen

Ruth

Juul

Clair

Sue

Lynn

Goed, mijn nicht is zwanger van haar tweede kindje en ik zou graag voor haar wat suggesties willen!

Hun eerste kindje heet E.lin.e en de achternaam is Tj.oe.ng

Zij heten zelf N.ie.nk.e en A.ld.o en ik was er van de week achter gekomen dat de naam van hun dochter bestaat uit de letters van de ouders. Is wel leuk als de tweede dat ook heeft :smiley: Ik zou een lijstje aanleveren met jongens-en meisjesnamen, dus suggesties zijn welkom!

N.i.e.n.k.e en A.l.d.o. =



Kian

Nando

Lenn

Daan/Dani



Lieke

Donna

Nina

Anne

Jongens



Niek





Meisjes



Dione

Nine

Eke

Elke

AnkeAnkie

Superleuke suggesties al, dankjulliewel!!!

Ik had zelf voor een meisje ook nog Danee en Daniek gevonden

Dan vullen we elkaar mooi aan haha, val trouwens niet mee uit die letters moet ik zeggen

Nee he, dat vond ik ook al… vorige was bij toeval geloof ik, maar zou wel leuk zijn als het nu weer zo is haha!

Alette: Met name de laatste twee namen: erg leuk! :mrgreen: :angel:

In aanvulling op wat al genoemd is:



Daniël

Koen

Dean

Loek

Aiden

Leon

Dion

Ian

Noël

Nino

Eli/Elia/Elian

Neal

Dane

Odin



Aniek

Donnée

Noa

Lina

Linde

Lianne

Leanne

Nadine

Leonie

Aline

Nena

Ella

Nika

Laila

Eden

Wauw, super Nienke, thanx!!! :mrgreen:

Mijn bericht hier had ik niet hoeven schrijven, wij zijn al uit de namen!

@D. wrote:

Mijn bericht hier had ik niet hoeven schrijven, wij zijn al uit de namen!




Snellll hoor :slight_smile:

@sassie1980 wrote:

Mag ik ook jullie ideeen vragen :mrgreen:



Als het allemaal goed blijft gaan dan hebben we eind augustus 2013 een naam voor ons 4e kindje nodig :inlove:



We hebben nu 3 namen met allemaal 1 lettergreep dus eigenlijk willen we dit voorzetten.

Mijn voorkeur is ook om de naam niet met P of L of S te laten beginnen, zodat er geen dezelfde voorletters zijn bij de kinderen.




Finn :inlove: