Voor het meisje bij meisje-jongen ben ik er al uit de rest nog niet :mrgreen:
Nou ik ben benieuwd hoor, het zullen in ieder geval weer erg aparte namen worden.
Ik weet het echt nog niet hoor, ik denk dat we weer een knulletje krijgen en er is eigenlijk maar 1 naam die ik echt mooi vind, maar dat is weer gecompliceerd enzo.
Zag de naam in een boekje staan en vind 'em wel vrij uniek…Ik hoor 'em echt nooit! Mijn man vond het helaas nog niet echt een match Hij vind het geen stoere naam…
Ik vind Sylvijn wel een beetje stoer, maar toch ook wel een lieve naam. Niet zo stoer als bijv. Tycho. Maar ja, dat hoeft toch niet? Jouw man vindt blijkbaar van wel… lastig he, mannen met een andere smaak. Bij ons is dat ook zo: manlief wil apartere stoerder naam (zoals T.ycho, T.aco, S.torm en S.plinter…) En aangezien ik de vorige keren mijn “zin” heb gekregen wil hij nu… (hou mijn hart vast, heb op zijn lijstje nog meer gezien die gewoon niet MIJN smaak is)
Ehm, even denken, wie weet breng ik iemand anders op ideeen: A.ram, E.ppo. Kan even niet op de rest komen.
Hebben jullie die lijst gezien van namen 2008 van de svb? Wat daar tussen staat, echt zielig soms!