Najib wordt wakker..

Hebben jullie dat ook vrijdagavond gezien???



Normaal word ik altijd helemaal blij van Najib Amhali, maar wat deze show moet voorstellen vraag ik mij echt af.



Wat een slappe hap. Heb het zelfs uitgezet na een tijdje…Er kwam geen klein glimlachje op mijn lippen van dit humorloze programma…



En?

Wat vonden jullie???

Hier ook uitgezet… Normaal rol ik over de vloer van t lachten bij Najib, maar deze keer… bah. Nee, ik vond er niets aan, zal t ook niet nog een keer opzetten.

Mijn vriend heeft het afgekeken en ik ben maar gaan kokken…

Vind Najib helemaal geweldig, maar dit slaat nergens op.

Vond het ook echt tegenvallen. Zat helemaal klaar: rijk alleen, wijntje en kaasje erbij :roll: Het sloeg werkelijk nergens op… Had ik niet verwacht…

Hmm… ik vond het niet hilarisch, maar wel geinig. Ik ben blijven kijken dus.



Maar dat kan ook met Viggo Waas te maken gehad hebben :inlove:

Ik vond er ook helemaal niks aan. Zelfs niet na twee wijntjes.

Ik ben ook afgehaakt… Viel me heel erg tegen…

Nou wat een onzin zeg. Ik heb hem op een gegeven moment ook uitgezet hoor terwijl ik toch best een Najib-fan bent. Die stukjes in die bakker ook, moest dat nou leuk zijn :think:



Gisteravond was er trouwens wel een leuke cabaratier (schrijf ik het goed :oops: ) op de tv. Een surinamer, erg grappig en ik ben helaas zijn naam kwijt :?

@TaMa wrote:

Nou wat een onzin zeg. Ik heb hem op een gegeven moment ook uitgezet hoor terwijl ik toch best een Najib-fan bent. Die stukjes in die bakker ook, moest dat nou leuk zijn :think:



Gisteravond was er trouwens wel een leuke cabaratier (schrijf ik het goed :oops: ) op de tv. Een surinamer, erg grappig en ik ben helaas zijn naam kwijt :?




Bedoel je “Rayman is laat” ? Die komt elke week met zijn tvprogramma.

Nee die bedoel ik niet

@m@lieke wrote:

Mijn vriend heeft het afgekeken en ik ben maar gaan kokken…

Vind Najib helemaal geweldig, maar dit slaat nergens op.




Hier hetzelfde :angel:

Ik ga denk ik eens kijken op on demand jullie maken mij nieuwsgierig

OOk hier grote fans van Najib, maar dit stond hier ongeveer na 10 minuten al uit!

Wat een aanfluiting zeg dit programma!

Wij zaten te balen dat we het gemist hadden, maar als ik dit zo lees, kun je het maar beter gemist hebben… :wink:



Ben nu ook wel nieuwsgierig hoe slecht het eigenlijk was :think: :mrgreen:

Te slecht om je tijd aan te verdoen,wat een aanfluiting zeg.

Zonde van de zendtijd,weet niet wat de gedachte achter dit programma is.

Nee, ik vond er ook geen klap aan!

sommige stukjes vond ik wel grappig, maar t minder grappige overheerst. Echt keijammer

@Maxime wrote:

Wij zaten te balen dat we het gemist hadden, maar als ik dit zo lees, kun je het maar beter gemist hebben… :wink:



Ben nu ook wel nieuwsgierig hoe slecht het eigenlijk was :think: :mrgreen:






:think: ja hier ook… ik wist eerlijk gezegd niet eens dat ie op tv zou komen gisteravond :oops:

Maar zo te lezen niets gemist… en tóch nieuwsgierig hoe slecht het dan was :oops:

Vanavond wordt het herhaald op ned 3. We gaan het opnemen om te kijken hoe slecht het is :mrgreen:

:hand: er is inderdaad niets aan…