Ow wat een leuk topic :inlove:
I love nails!
Ik heb vorige week bij een klantje iets leuks gedaan, met van die fruitstickers. Zag er echt leuk uit… even kijken of ik een foto heb
@TaMa wrote:
Ow wat een leuk topic :inlove:
I love nails!
Ik heb vorige week bij een klantje iets leuks gedaan, met van die fruitstickers. Zag er echt leuk uit… even kijken of ik een foto heb
leuk ben benieuwd
@nijntje wrote:
Maar hoe heb je je lenzen ingekregen met accryl dan of waren ze niet zo lang?
Ze waren net goed.
Ik kon ze gewoon in- en uitkrijgen.
Wel waren ze aan het einde van de 3 weken weleens aan de lange kant waardoor het weleens wat lastiger ging, of ik in mijn oog prikte.
Die ene foto van mij, met dat zwart, daarop kun je wel goed zien (vind ik zelf) dat ze niet heel erg lang waren.
Komen maar een klein stukje boven mijn vingertopje uit.
De klant wou alleen groen maar dat is niet echt mijn kleur :?
Wat super
Ik werk trouwens alleen maar met gel ivm een acryl-allergie…
@Anneke wrote:
Deze heb ik allemaal gehad (een deel ervan, ze heeft niet alles op foto gezet).
Ik vind deze nagels trouwens super mooi!!!
Ja die zijn erg mooi…
@nijntje wrote:
Mooi…
mag ik vragen waarom je niet alle nagels heb gedaan?
Dat vind ik zelf te druk.
@nijntje wrote:
mag ik vragen wat je er voor kwijt bent voor 10 vingers?
De nagelstyliste had het over 5 Euro voor 10 vingers en ligt er aan wat ik wil en dat kan oplopen qua prijs
Ik betaal om de 4 weken 35 euro.
Daar zit alles bij inbegrepen als ik wil; nailart op 10 vingers tot aan de steentjes…
Wauw vind dat zo mooi he lange nagels!!!
Maar moet wel zeggen dat ik het erg druk vind als op alle nagels zo’n printje zit.
Ik betaal 15 euro voor bijwerken ik ga om de twee weken maar de meeste om de 3 weken.
bij die 15 euro zit de nail art al bij. ik hoef niks extra te betalen voor steentjes etc. voor een hele nieuwe set betaal ik 30 euro . als ik een nagel af heb 1 euro per nagel.
ze heeft de foto’s toevallig van hyves afgehaald omdat ze haar site wil opfrissen dus even geen voorbeelden.