Oooh Hasse Simonsdochter van Thea Beckman was vroeger mijn lievelingsboek. Die komt op het lijstje!
Nou… :shock: ik moet bekennen dat ik Friese namen wel eruggg leuk vind… :inlove: :inlove: er staan namen bij die ik nog nooit gehoord heb maar vind ze echt heel erg mooi…
Kiddo, succes met kiezen… :thumbup:
Imke :inlove:
Elke
Rixt :inlove:
Hanna(h) of Hanne
Lis(k)
Meike
Mette
Pleun
Heb ff niet gelet op jouw vereiste voorletter.
Gefeliciteerd meid :-* !
Minke… en Janne… Janna… errugg mooi… zo, en nou bemoei ik me d’r niet meer mee… :mrgreen: :oops:
mag ik je dan nu officieel feliciteren :mrgreen:
uuhh… waarom trouwens alleen maar meisjesnamen??? Of heb ik dat ff gemist?
Ik hou ontzettend van lekker makkelijke hollandse namen(dat zie je ook wel aan mijn kids)
Anne
Anke
Ilse
…(heb ff black-out)
Daan, Lucas natuurlijk, Bram, Tom, Tim, lekker kort allemaal, en klinkt gewoon leuk…
Ach, meis… in de loop van de zwangerschap kom je hem ineens tegen… en dan denk je :inlove: dat wordt um :mrgreen:
Mv2… de jongens naam waren ze al uit, vandaar…
Ik blijf me bemoeien met dit topic… :wall: :oops:
Ga mijn bed maar eens in…
Fenna en Afke… :lol:
Fenna en Yinthe :inlove:
Gefeliciteerd Kiddo!! Wat super zeg!! :inlove:
Wij hadden maar één meisjesnaam, met moeite verzonnen, dus ik kan je helaas niet helpen… Ik vind Nenne een mooie Friese naam, maar dat past niet zo mooi bij Fenna.
OI meisjesnamen in het Fries…al ligt er duizend pleurie op de tafel waar ik mee kom is standaard Jildau hahaha. :lol: Al zou ik meestal ook niet weten of een naam nu specifiek Fries is of juist niet. Het is mooi en past bij elkaar of niet.
Maar ik ga mijn brein (of wat daar van over is ) aan het werk zetten!
Maar net als Kay30 hadden wij ook maar 1 meisjesnaam met haar tweede naam erbij natuurlijk twee maar Johanna al eerste naam? Misschien zonder de H erin? Als in Joanna? Of Joanne? Begint het al Fries te klinken? :mrgreen:
Ik ga even naar beneden en ga mijn hersentjes even lekker bezig houden!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Een van de baby’s bij de februari 2007 mama’s heet Hieke. Zal vast geen friese naam zijn, maar ik vind het wel mooi bij Fenna passen :mrgreen:
Fenna en Hieke… klinkt leuk toch
Owwwwwwwwwwwwww Hasse en Fenna dát is het!!
Kijk naar de schrijfstyle…prachtig!
De e en de a erin maar anderoms en een dubbele letter in het midden :thumbup:
Waar je al niet op let hé…maar zo let ik dus op namen zoeken :oops:
Celiza en Renzo is ook ernstig over negadeacht 8)
Fenna en Ymke :inlove: :inlove:
Fenne en Nikkie :inlove:
Fenna, heb je al een shortlist samengesteld? Zo ja, deel je die dan ook met ons?
Fenna en Nikkie gaat niet… Fenna’s tweede naam is Nicci dus dat willen we niet doen (en de kat heeft Nikkie)
Mijn shortlist tot nu toe:
Bregje
Elke
Frouke
Hanne
Hasse
Jelke
Jente
Jeske
Jinthe
Klaske
Lieke
Maaike
Mare
Marij
Marte
Merle
Mette
Minke
Noor
Noortje
Nynke
:shock: dát is niet short :lol:
Hasse dat is hem ofuh haar :mrgreen:
hee de afspraak met hub was 30 namen als start
Er zitten er heel veel bij die hij niks vindt
Er zitten er een paar bij die bij mij favo zijn (maar ik zeg lekker niet welke) één van mijn favo’s vindt Eric ook wel okee. Maar het gaat maanden duren hoor voordat we eruit zijn.
Ik denk dat ik dit keer het geslacht niet wil weten. Dus dan MOETEN we beide namen hebben. En het kan veranderen, dus als iemand een brainwave heeft roep maar
Ps zo bij het zien van het lijstje valt het me op dat het tweede deel van het alfabet zwaar ondervertegenwoordigd is. Gek he?
Ik vind Fenna en Nynke of Fenna en Noortje het leukst!
Ik wil je alleen even feliciteren :mrgreen:
Ben volgens mij niet zo goed in Friese namen. Vind Mare trouwens wel leuk. Bij Zita op het kdv zit ook een meisje dat zo heet…
Liefs Pinot