'n 13 jarige (babyface) is papa geworden...

Vond dit al triest maar blijkt nog triester te zijn :frowning:

Eerlijk gezegd, als ik toch al gemeen mag wezen… hoop ik dat het die 16e maar mag wezen, want euh, die 13 jarige ziet toch absoluut niet als 'n verantwoorde papa uit, jeetje, het lijkt gewoon een schoffie vanuit de straat geplukt die niet eens gelukkig kan kijken. 16 is ook nog te jong, maar altijd beter dan 13 jaar. (die überhaubt op 8 jaar lijkt)

@debbel wrote:

Pff nou gatver :sick: , ik vind dat meisje er veel ouder uitzien dan val je toch niet op zo’n pikkie. Ik hoop dat ze hulp krijgen want anders komt het niet goed vrees ik :frowning: .

ben ik het niet mee eens wie weet doen die auders het wel heel erg goed oke het is erg jong (te ) maar goed het is gebeurd en dat hun de verantwoordelijkheden er voor nemen zegt al genoeg vind ik.

Jee zeg! Las het zaterdag in de krant en dacht toen echt :shock: :o :shock: Dit kan toch niet??? Waar waren de ouders toen dit gebeurde??? Zeker de ouders van dit jochie. Nu worden kinderen sneller groot dan vroeger, maar toch… 13 jaar!!!

Wel knap dat ze de verantwoordelijkheid kan nemen voor dit kind ( de moeder dan, heb het idee dat de ‘vader’ niet eens weet waar hij de verantwoordelijkheid voor heeft genomen)

Er is ook te lezen dat zijn half zus ook op 13-jarige leeftijd haar eerste kind heeft gekregen.

Ik vind zoiets in-en intriest.

Die foto van dat jongetje, met een baby. Te bizar.

Heb ook altijd medelijden met zo’n baby, die ouders (opa en oma) zullen er vast voor zorgen, maar als je al die verhalen al leest, werkloos, de vader van dat jongetje heeft zijn vrouw ingeruild voor een 19-jarige, dan denk ik dat zij ook niet veel verstand bezitten…

:shifty:

ohhww dus dan zou ik over zo’n 8.5 jaar oma worden :shock: :shock:

oowwww neeehhhhhhh echt niet!!! ik hak zijn piemel eraf :mrgreen: :mrgreen:

hahaha neeh zonder gekheid, ik zou er echt niet blij mee zijn, net wat al eerder werd gezecht, de opa’s en oma’s krijgen gewoon weer opnieuw een kind :naughty:

wij hebben trouwens hier in de straat ook een meisje die 13 jaar was toen ze haar kindje kreeg…

Ik snap dat niet hoor, echt niet. Al ben ik ook aan de vroege kant, en ik vind het al vrij moeilijk. :roll:

:shock:

Is dat jongentje echt al 13? :think:

Ooh en wat een soap… leuk om later terug te lezen voor dat kindje :roll: .