typisch de tv om een goed concept volledig uit te melken. Maar blijkbaar kijken er toch genoeg mensen naar, anders waren ze wel gestopt, net .zoals al die big brothertoestanden
Ik heb gister kaartjes besteld!
Ik ga naar het tribute concert!!
:dance: :dance:
Zou Dan er ook zijn…? :inlove:
@Paco wrote:
idd… en vóór het Idols-tijdperk had je nog Starmaker enzo… :roll:
Vergeet Big Brother niet

Wij gaan ook, 27 maart s’ avonds… een avondje lekker terug naar vroeger en swingen… hahahaha
Manlief en ik vonden Christophe ook echt goed!
Wanneer ga jij Anneke?
Wij vonden hem ook de beste!
Hij leek er gewoon ook erg veel op, en daar kreeg ik dan toch meer dat ‘gevoel’ bij.
Wij gaan de 28ste, ook 's avonds.
Alle kaarten waren al uitverkocht, of alleen individuele stoelen.
Alleen zondagmiddag was nog beschikbaar maar dat vond ik niet zo’n leuk tijdstip.
Nu is zondagavond er aan toegevoegd en die heb ik meteen geboekt.
Ze hebben het steeds over zitplaatsen, denk je echt dat je moet zitten, of zou je ook kunnen staan?
hoe vonden jullie het Anneke en Cell?
ik was er vrijdagavond en heb genoten
respect voor Christophe, hij heeft het echt goed gedaan vond ik en Lulu was schattig en Mika goed
het was ook mijn jeugdidool, in '88 ben ik met een vriendin naar twee concerten geweest en nu waren we dus samen in HMH
handschoentje meegenomen voor m’n oudste zoontje en we hebben meteen een Michael Jackson weekend gehad met vele malen meezingen en dansen op ‘Blame it on the boogie’ en 'Don’t stop ‘til you get enough’ (favoriet van Brent) :inlove:
Dan jammergenoeg niet gezien
Albert wel
Het was leuk!
Vond het wel erg kort, had verwacht dat het langer duurde dan 1,5 uur.
Mijn verwachtingen lagen wel iets hoger denk ik, maar heb er alsnog heel erg van genoten.
Bij ons deden Annika en Laura mee, Mika zat recht voor ons, gewoon in de zaal mee te kijken. Wat een leuk kereltje zeg!
Heb voor Robin zo’n glitterhandschoen gekocht voor zijn verjaardag. 8)
Bij ons zongen romy en een jongen die eerder was afgewezen… ze hebben een aantal kinderen alsnog erbij gevraagd omdat de concerten waren uitgebreid.
Ik vond het harstikke leuk! swingend en voor mij precies lang genoeg.
Erwtje vond de muziek na een uurtje al wel zo genoeg dat ze stampij maakte en ik harde buik op harde buik kreeg… dus anderhalf uur was lang zat.
Voor de prijs van de kaartjes vond ik het ook prima.
Je kon alleen wel merken dat Christophe er al wat concerten op had zitten en normaal niet zo uitgebreid optredens doet want hij werd aardig schor/hees.
Er werd dus ook veel gezongen door anderen en bij billie jean was de tekst op den duur niet meer te horen…
Maar geweldig leuk verder :dance:
Bij ons werd hij ook hees.
Wat ik ook jammer vond was dat er veel liedjes door anderen werden gezongen. Begrijpelijk omdat hij natuurlijk ook rust nodig had tussendoor, maar zet dan die kindjes in.
Vond die vrouw met dat roze jurkje niet zo leuk, en die deed een heel nummer dat ik niet eens kende.
Wat betreft de prijs was het inderdaad prima. Vond het kaartje ook al niet zo duur.
toevallig dat we alle drie bij een ander concert waren, en we alledrie dus andere kindjes hebben gezien
ik denk dat het voor die kids ook best al een belasting was
de dame in het roze jurkje zong volgens mij P.Y.T. (Pretty Young Thing), ik vond haar wel goed
inderdaad werden veel nummers door anderen gezongen, dat klonk niet als MJ maar wel goed, misschien ook wel omdat de nummers (noten) soms te hoog waren voor Christophe, maar idd ook vast om zijn stem te sparen
toen hij ‘She’s out of my life’ inzette en nog niet op het podium stond, vond ik hem heel dicht in de buurt komen van MJ (ik dacht eerlijk gezegd dat we toen naar een bandje luisterden)
ik had het nog wel leuk gevonden om een stukje te lezen, een review o.i.d. of een interview met Christophe en de kids om te horen hoe zij het hebben ervaren, maar heb nog niets terug gevonden
Ik was er ook op zaterdag. Toen waren Romy en die blonde jongen er qua kinderen. Urvin en Ruben dansten en zongen ook mee! Was dat ook op de andere dagen, of waren er toen andere ou-deelnemers?
Klopt, die deden zondag ook mee.
Whoeiii, Ruben… :inlove:
:inlove: