is het een moeilijk spel ?
Even afspreken op welke server we gaan zitten meiden.
Ik houdt het bij freefarm maar bij eentje hoor, mh is ook al zoveel.
Anders redt ik het niet meer.
ik ga het er ook met 1 doen… maar ik kan me dus pas na de vakantie aanmelden… zullen we server 1 doen?
ja gewoon server 1, zo’n vaart zal het niet lopen, wij zijn geen Duitsland natuurlijk.
oke dan meld ik me daar na de vakantie aan :thumbup:
ja ga eerst op server 1 aanmelden, misschien later ook op 2 haha
maar is helemaal niet moeilijk spel hoor!!
erg leuk en veel mogelijkheden
Kan me nog steeds niet aanmelden, weet iemand wanneer het spel start ?
@romata wrote:
Kan me nog steeds niet aanmelden, weet iemand wanneer het spel start ?
Nee, je moet het prikbord van het mh-forom in de gaten houden voor nieuws.
Ik zit ook met smart te wachten :oops: :mrgreen:
Ohw nou dan wacht ik maar ff af ( of ik een andere keus zou hebben :mrgreen: )
Hij komt eraan :dance: :dance: :dance:
My Free Farm
De eerste browsergame met bio kracht!
Verwachte server start woensdag 3 februari rond de middag.
Het kraait, het boeht, het zoemt - dat plattelandsleven kent men als in de stad geboren kind, alleen maar uit verhalen? Dat kan nu veranderen, want met My Free Farm maken wij je tot boerderij bewoner. Frisse lucht, biologische groenten, gelukkige koeien en wollige schapen. Al dat en nog veel meer word geboden in deze browsergame om het boerenleven.
Vakantie op de boerderij, de droom van vele kinderen en rust zoekende mensen. Wij vullen dit voor je in, zonder een lange heenreis, kofferspakken en de voorbereiding. Duik in de bonte wereld van http://www.myfreefarm.nl en laat je door het varkentje Gordon zien, wat het boerenleven je zoal te bieden heeft! 36 verschillende groente en fruitsoorten voor de hongerige dorpsbewoners uit het dorp, net als het voedsel dat voor de dieren bestemd is. En waar zou een goede boer(in) zijn zonder goede verzorging van de boerderij dieren, van eieren leggende kippen tot honing gevende bijen.
Als het nou om planten gaat of een extra koe voor in de koeienstal, in het dorp kun je alles vinden wat het boerenhart aangaat.
Op de reclamezuil in het dorp kun je de producten van je eigen boerderij promoten om meer klanten te krijgen. Een eigen Boerengilde openen en gezamelijk Quests vervullen? Op de marktplaats met duizenden andere spelers handelen? Alles is mogelijk, en met hard werken, en veel geduld en zorg kan je zelfs een tweede boerderij met nieuwe velden en genoeg plaats voor nieuwe stallen bereiken.
Is de akker met alleen planten wat eentonig? Versier hem dan met decoraties. Een prachtige tuinbank, een vogelverschrikker, een bed in het maisveld… dat en nog veel meer biedt de plaatselijke bouwmarkt.
Speel jezelf door onze vele individuele Quests heen, krijg toegang tot een enorme diversiteit aan planten, verzorg wollige schapen en kakelende kippen en laat je daarbij door de kleurrijke omgeving meenemen.
Zin gekregen in frisse lucht en een eigen boerderij? Dan zoek je een hooivork, zet een hoedje van stro op, en ga je los op http://www.myfreefarm.nl!
Verwachte server start woensdag 3 februari rond de middag.
joepieeeeeeeeeee :dance:
Lijkt me erg leuk !!!
hey jippie, zit even op internet,was benieuwd!! maarals ik vanavond nog even op internet kan, meld ik me ook even aan :dance:
Als ik me wil registreren krijg ik: Webpage can not be found… :eh:
Ik ben er ook nog.
Ein-de-lijk de nederlandse versie! jippie
Nu maar hopen dat de registratie snel gaat werken, want ik kreeg idd ook een foutmelding.
ik kan er ook nog niet op…
Ik heb me net succesvol aangemeld :mrgreen:
server 1, -mir-
ja ik ook maar kan niet inloggen :?
server 1 oessie, maar moet ander email hebben of zo
mijn eerste wortels staan erin