MY Free Farm

haha ja is waar…

ach het houdt uitdagingen

vind het wel een erg leuk spel!!

Haaa, ik zit nu ook op server 1!! Wel nog helemaal in het begin, maar ik ben binnen. :slight_smile:

ja ik had ook gewacht tot ik me kon aanmelden op server 1

daar ga ik voor de quests zit bij één of andere club en als ik zelf 1 kan doen ga ik daar 1 bouwen!!

jeej ik ook op server 1 nu

waarom kan dat nu ineens dan?

inactieve mensen gewist?

Ik denk dat ze de servers om en om open zetten voor nieuwe registraties om het een beetje te verdelen.

wil iemand volgend weekend op mijn boerderieën passen?

de 12 en 13de december

alvast bedankt

Ik wil het best doen, maar dan heb ik wel je gegevens nodig. :wink:

oké zal ik geven, stuur je wel een pbtje

alvast bedankt cynthia :-*

Ha, meer zielen op server 1. Gezellig!

Ik weet niet waar ik nu voor ga sparen: de premium of uitbreidingen van mijn veestapel. Ik heb nu 5 kippen, twee koeien en een schaap.

ik heb eerst premium gedaan want dan had ik weer een extra veld

heb level 19 gehaald

maar mijn kast is vol pfff nu moet ik wachten op de quest waarbij ik een tweede kast krijg, maar weet niet welke :think:

Je kan in dit spel toch ook contracten naar jezelf sturen?

ja das waar heb ik ook uitgevonden

heb mijn mayo op contract gezet, zal je net zien heb ik vandaag 3 klanten voor mayo :?

heb quest 18 afgerond gisteren

bijna bij 23 hihi ben benieuwd hoe dat eruit ziet met een extra ruimte…

ik snap niet hoe ik aan een tweede kast kom

ik heb quest 18 afgerond en kan hem niet vinden

weten jullie dat?

heb hem al gevonden

Waar dan? Ik ben nog met de komkommers bezig. Geen flauw idee welk nummer het is. Inmiddels heb ik mijn premium en moet ik nog 4000 voor ik die laatste tuin erbij heb.

Oh, Sophie… Sorry, sorry, sorry, maar ik kan je tuintje helaas niet bijhouden dit weekend… :frowning: We zijn er helemaal niet, dus ik kan niet eens mijn eigen tuintje bijhouden… :frowning:

weten jullie al wanneer dit spel in nederlands komt? klinkt allemaal erg leuk

ik denk zal ik me toch maar aanmelden, maa rjullie zitten allemaal op server 1 of niet? want ik kan me alleen op server 3,4 of 5 aanmelden