MY Free Farm

Ha Oessie, jij bent de laatste van wie ik het kopen van cons van verwacht :lol:

Tot nu toe heb ik de verleiding kunnen weerstaan. Aanmelden voor die gratis coins durf ik niet. Ik begrijp dat je je email moet opgeven en ik heb geen zin in nog meer spam.

haha ja met molehille nooit gedaan, maar ach hub koopt ook wel eens spelletjes voor zijn playstation, dacht laat ik ook eens een tientje eraan wagen…

maar ben dus de enigste :shifty: :oops:

nee hoor!!! :mrgreen: :oops:

haha oke gelukkig :thumbup:

Nee hoor ik ook oes.

Ga nog eens goed naar dat kippenhok kijken want ik heb nog steeds maar 5 kippies.

ja als mij kippen zo klaar zijn ga ik ook eens kijken of ik er wat meer kan nemen

heb nu 9 kippen… ben wel bijna door mijn coins heen nu… nu eerst maar eens flink gaan sparen…

… hmmm denk morgen toch maar keer coins kopen… eenmalig… voor mijn kippenhok hihi

goed zo oes zo krijg je ook meer punten en sneller in een volgend level!!

@tantetoe wrote:

… hmmm denk morgen toch maar keer coins kopen… eenmalig… voor mijn kippenhok hihi

ja is wel handig…hihihi en straks voor je koeien en schapies :mrgreen:

oh koeien wil ik ook

level 11 oes :wink:

whaha ik heb ook helemaal geen geduld :oops:

is menselijk hoor hihi

goh jawel he haha…

zo heb net weer een veld radijzen geruimd, nu aardbeien er in voor de nacht… en dan ga ik zo mijn bedje opzoeken

lekker slapen meis :-*

btw wat is je haar kort zag net je fotos op hyves hihi

staat je leuk :thumbup:

Ik heb me ook aan gemeld, dmv attendering via Youtube, dat hij nu in NL is, dat wist ik niet! :mrgreen:

sophie ja, heb mijn haar kort laten knippen tijdje terug… maar wil het toch weer lang laten groeien, heb er nu veel te veel werk mee…

en ben zojuist een level gestegen,… kan tomaatjes telen

ik ben ook net een level gestegen ik ben nu boerenmeid dus ik kan nu aardbeien planten… heb mijn tuin onkruid vrij dus nu bezig met de stenen eruit te halen…

staat je leuk oes :-*

goed bezig juudje!!