MY Free Farm

hoe komen jullie eigenlij kzo snel in level 10 :think:

nou ik vraag me dat ook af…quest voltooien???

je kan al ruim voor die tijd sparen, want het lijstje van alle quests staat gewoon op de site, onder het vraagteken–questopdrachten…

ik ben nu bij leven 5, mijn man op level 6…hij is nog later als mij begonnen ook :shock: :mrgreen:

welke server zitten jullie

Op server 1

hoe komen jullie eigenlij kzo snel in level 10

Ik heb coins gekocht en alles gelijk onkruid, boomstronk en kakkerlak vrij gemaakt. Kippenhok geupdate en er 3 dagen nonstop achter gezeten
(jaja, heb de afgelopen dagen geen leven gehad :lol: )

Ok ik speel ook op server 1 , naam sagitario

hier tussen mijn moeder en mij ook een groot verschil. Ik ben al 2 levels verder, bijna mijn 2e tuin en 2 kippen meer… :think:

Hoe kan ik me bij het gilde aanmelden? Ik ga nu bijna naar level 7 en ik heb me aangemeld op het forum. Wat moet ik nu nog meer doen?

Wat een naaistreek! Ik helemaal blij met mijn 1000aD bij elkaar gespaard. Ik gekocht mijn 2e tuintje, moet je voor een akker weer 2000aD hebben :?

Daanrna moet je hem zeker ook nog weer leegruimen?

ja…

ja inderdaad

hier vijf kippen, tweede tuintje gekocht maar nog niet gebouwd, verder bijna level 7

kippenhok update? hoe doe je dat dan

die is duur… :frowning: ik kan hem nog niet doen, heb iets van 10.000 ad…

Maar heeft iemand al een kippenhok update gedaan?

gebouw updaten wat houd dat nu in, of is dat gewoon een extra kip nemen ?

Ik heb nu ook een extra tuin gekocht, maar nu eerst sparen om werkelijk een akker te kunnen kopen.

meld!!!

Ik heb mijn kippenhok geupdate. is erg duur, maar het wel waard. Je heb nl zoveel eieren nodig op een gegeven moment.

Kost ongeveer 15.000 in totaal (je moet nl ook nog extra kippen kopen)

ja als je je kippenhok uitbreidt kan je meer kippen kopen en heb je dus meer eieren in 2 uur…je moet overal beetje voor sparen want het is erg prijzig!!

@kimmetje23 wrote:

nou ik vraag me dat ook af…quest voltooien???

je kan al ruim voor die tijd sparen, want het lijstje van alle quests staat gewoon op de site, onder het vraagteken–questopdrachten…

ik ben nu bij leven 5, mijn man op level 6…hij is nog later als mij begonnen ook :shock: :mrgreen:

gaat om de quests die je vanaf level 10 met zn allen kan doen!!!

sophie, wat kan je eigenlijk met die waarderingspunten die je krijgt bij het afronden van een quest?

Moet ik eerst 5 kippen in totaal hebben voordat ik kan updaten ?

Hoeveel mensen zitten er al in ‘ons’ gilde ?