MY Free Farm

ik zit nu op server 1 en 2 :oops:



server 1 ben ik bij level 3 ofzo

en server 2 bij level 15



tamara hoe ver ben jij op server 1?

heeft er iemand zin morgen my free farm te doen??

ben de hele dag in het zkh in amsterdam

quest 14 afgerond :dance:

Hey!



Wat hebben jullie met je tuinen gedaan? Ik heb nu een akker, een kippenhok, een schapen stal en een koeienstal. Ik heb nu bijna genoeg geld om de 5de tuin te kopen, maar wat zal ik er mee doen? Ik zit te denken aan nog een akker, maar is dat slim?

ja ik zou nog een akker doen!!

ik heb eerst de mayo fabriek gekocht maar dat levert niks op bijna dus heb er honderd van gespaard en nu heb ik 3 akkers, koeien, schapen en kippen…

premium kan je ook zo bij elkaar sparen, als je op het goede moment coins koopt

Jij hebt een premium?



Hoe zit dan nu met een baurenclub? Volgens mij moet je daar ook een tuintje voor opofferen.

ja dat is waar

en je krijgt er alleen punten voor de quests en accesoires…

het is op zich wel grappig

als ik quest 23 heb gehad krijg je mogelijkheid tot meerdere tuinen en dan wil ik wel een bauernclub openen!!



ja premium heb je zo bij elkaar zijn maar 350 kt en ik had geluk dat ik een paar nog goedkoper kon kopen…

welk level ben jij nu?

Ik ben er ook! Ik zit op server 2 onder de naam Hormonster. :mrgreen:

Ik ben nu op level 17 en ben met quest 13 bezig.

Misschien ga ik ook wel op server 1 zitten, als ik er op kan. Hij laat niet altijd alle servers zien he? :?



Oh ja, ik las dat je tot 18 tuintjes kunt hebben, maar hoe gaat dat dan? Omdat je er maar 6 kunt zien…

bij quest 23 krijg je de volgende 6 tuintjes die je weer kan kopen…

met quests kan je dus meer tuinen krijgen…

ben nu bij level 14 krijg vandaag level 15 dus het schiet op hihihi



ik zit ook op beiden servers :oops:

Ahaaaaa, dan ga ik flink door met de quests. Die komen trouwens sneller dan bij molehillempire he?

ja 24 uur nadat je hem hebt afgerond :thumbup:

Ik zit nu op level 15 server 1. Ik had eerst twee kippenhokken, maar ik heb er een weg gedaan om schapen te kunnen nemen. Zonde van het geld, want het geld voor het hok en de kippen ben je kwijt. Je kan niet je kippen verplaatsen als je een upgrade doet voor een hok.



Wat zal ik eerst doen, die premium op de vijfde tuin?

Oja, ik ben nu bij quest 10 en ik speel onder de naam Touwtie.

vijfde tuin want dan kan je schapie nemen straks!!!

dan kan je prem ook beter betalen

ik heb ook echt 's nachts de langgroeiers gedaan en verkocht!!

dat levert ook mooi veel op

Het maakt toch niet uit welke tuin je neemt? Ze zien er wel anders uit op het plaatje, maar je hebt toch bij elke tuin dezelfde keuzes?



Ik heb 1 kippenhok (bij een bepaald level kun je dat uitbreiden met extra hok), 1 koeienstal, 1 schapenhok en 3 akkers.

Overdag laat ik meestal het voer voor de beesten groeien, vooral mais voor de kippen) en 's nachts de groenten die het meest opleveren.

ik doe heel veel mais zaaien voor de kippen want later in de quests heb je heel veel eieren nodig…

heb 10 kippen maar wil hem uitbreiden tot 20 kippen

jullie hebben het lijstje met quests wel gezien al he die is bekend :thumbup:

Ik heb nu 10 kippen en ben aan het sparen voor uitbreiding.

Ik heb het lijstje nog niet gezien, staat zeker op het forum? Ik kom daar nooit. :wink:

nee onder help

ik zal vanavond wel even een mooi lijstje maken

wat betekend im Regal?

ik heb geen plaats meer im Regal?

:think:

Kast? Staat ie vol?