Ilonka ga je reclame maken op het ff forum voor het gilde?
En ga je ook nog zo’n mooie banner maken
:-* :lol:
@crazymom wrote:
Ik heb er gewoon wat bijgekocht :oops:
Quest 2 voltooid :thumbup:
Woehoeeeeeeeeeeeeeeh

:dance: :dance:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Gekke muts ben je ook he :-*
whahahhaa :lol: :lol: :lol:
Ik wacht nog even met activeren van quest 3 totdat er leden zijn daar staat 72 uur voor, en ik gok zo dat ik dat niet op voorraad heb
wendy: ik wil best wat reclame gaan maken op het forum hoor!
Schrijf jij dan een leuke tekst :mrgreen:
de tekst klopt niet helemaal; ‘om gezellig te kakelen en te leggen’…
moet EIEREN er niet tussen? of…? :oops: :mrgreen:
Ik was al uigenodigt door een paar meiden om mee te kletsen in een gilde op het ff forum.
Ik heb bedankt, omdat ik hier al zit natuurlijk.
Ik kan ze misschien wel uitnodigen om in het kok gild te komen spelen?
@crazymom wrote:
Ik wacht nog even met activeren van quest 3 totdat er leden zijndaar staat 72 uur voor, en ik gok zo dat ik dat niet op voorraad heb
wendy: ik wil best wat reclame gaan maken op het forum hoor!
Schrijf jij dan een leuke tekst :mrgreen:
Ik ga er even aan zitten oke 8) .
welk gilde dan??
Nodig maar uit hoor!
Titel:
Gezocht: Hanen en Hennen.
Boerengilde het Kippenkok zoekt goede leghennen en haantjes de voorste.
Heb jij zin om ons Kippenkok te versterken kom dan snel langs.
Zoiets? :shifty:
WHUAAAAHAHAHA!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
@crazymom wrote:
welk gilde dan??
Nodig maar uit hoor!
Zo’n gilde op het forum zelf, ik zal ze een pb sturen.
Leuk dus je moet binnen een bepaalde tijd die Quest voltooien…
Maar wat kun je nu met die punten dan die je krijgt ??
Daar ben ik nog niet helemaal achter :think:
Zal ik die tekst bij de stadsomroeper neerzetten?
Zal nu zeker wel een paar dagen blijven staan.
Kost wel 5 coins, zou het echt mensen aantrekken?
@crazymom wrote:
Daar ben ik nog niet helemaal achter :think:
DAt weet Sophie wel.
Sophieeeeeeeeeeeeeee!!!
Ik lees het wel elke keer, maar tot nu toe niets nuttigs gezien! :lol:
Gevonden.
Boerengildes
Hoe kan ik lid worden van een boerengilde?
Na het bereiken van level 10 kun je lid worden van een boerengilde.
Je gaat daarvoor naar het dorp en zoekt in de statistieken een gilde uit, waarvan de beschrijving je aanspreekt.
Wanneer je het envelopje naast de naam van het gilde aanklikt, verzoek je om lid te mogen worden van het gilde. Tegelijkertijd ben je het eventuele toelatingsbedrag verschuldigd.
Hoe kom ik in het gildehuis?
Wanneer je lid bent geworden van een gilde, kun je de sluipweg achter het huis van je boerderij gebruiken om in het gildehuis te komen.
De oprichter van een gilde bereikt het gildehuis direct. Wanneer jouw verzoek tot toelating tot een gilde wordt afgewezen, dan wordt de toelatingsbijdrage natuurlijk teruggestort en kun je een ander gilde gaan uitzoeken. Je kunt je aanvraag ook intrekken of later het lidmaatschap van een gilde beëindigen. Je moet daarvoor de rode pijl aanklikken die je vindt achter je naam op de lijst van gildeleden. Deze lijst zie je verschijnen na het aanklikken van het gildevaandel naast het gildehuis. Op de muur van het gildehuis vind je ook de nieuwsbrief en de gildestatistieken. Wanneer er een gildequest loopt, zie je ook de gegevens daarvan bij de kruiwagen naast het gildehuis.
Wat zijn gildequests (clubquests)?
Gildequests zijn opdrachten die de leden van een gilde gezamenlijk vervullen. Meestal betekent dit samen een bepaalde hoeveelheid groenten afleveren, maar er zijn ook andere opdrachten.
Als sollicitant of nieuw gildelid kun je nog niet deelnemen aan een lopende clubquest. Dat is pas mogelijk bij gildequests die zijn gestart nadat je lid bent geworden, want de hoeveelheid van de gevraagde producten hangt af van het aantal gildeleden bij de start van `de quest. De bedoeling van een gildequest is om het gildehuis te verbeteren, maar ook om het mogelijk te maken om bepaalde siervoorwerpen te kunnen kopen.
Voor je deelname aan de gildequest krijg je prestigepunten, afhankelijk van het aantal door jou ingeleverde producten. Deze punten worden opgenomen in de gildestatistieken.
Siervoorwerpen die je in de gildeclub hebt gekocht, kun je natuurlijk behouden, ook na het verlaten van het gilde. Clubquests kunnen zoveel als de gildemeester of zijn vervanger dat wenselijk achten, worden gestart, of de opdracht nu wel of niet met succes wordt afgesloten. Producten die je hebt afgeleverd in de kruiwagen, kun je nooit terugvorderen.
Kan ik een eigen gilde oprichten?
Wanneer je een eigen gilde wilt oprichten, kun je vanaf level 10 op een vrije bouwplaats (met uitzondering van een bouwplaats speciaal voor premium-account) een gildehuis bouwen. Wanneer dit gildehuis op je boerderij staat, kun je het direct betreden en hoef je niet over het sluipweggetje te gaan. Je bent hier de huisbaas en kunt dan bepalen, wie wel en wie niet lid mag worden van het gilde. Je kunt eventueel; een plaatsvervanger benoemen en je kunt de gildequests starten.
Wanneer het gildehuis wordt afgebroken, komt het te staan op een vrije bouwplaats van de plaatsvervanger van de gildemeester. Heeft deze plaatsvervanger geen lege bouwplaats, daqn wordty het gilde daardoor opgeheven.
@Maris wrote:
Ik lees het wel elke keer, maar tot nu toe niets nuttigs gezien! :lol:
Ja daarom het kost wel 5 coins.
Misschien maar even wachten en het eerst op het forum proberen.
Ik open wel een topic o het forum daar en zal ook een eigen gildeforum hoekje daar aanvragen, oke
maar wat kun je dan met die prestigepunten ?
Je krijgt dus verder geen score of geld erbij ofzo ?
En siervoorwerpen, waarom zou je die willen kopen wat heb je daar aan ?