Of deze
@Szus wrote:
Waar staan die eieren in dat eierdoosje eigenlijk voor? In het begin zat er 1 in en nu 2, maar mijn eieren zijn pas over 3,5 uur klaar :think:
Idd er komen aan de hand van de tijd steeds meer eieren in…gaan de kippetjes bijna hun ei leggen is je doos vol
Zo tuin is leeg op 2 stronken en dat beest na :think: ik ga er nog even goed naar kijken 8) .
Ben nu bij level 3 en heb ook meteen mijn eerste quest afgerond.
Oja en ook nog een kip bijgekocht, we gaan goeeeeeeeed :mrgreen: :lol:
Aha: thanks.
Marjolein: de 2e is toepasselijker, maar een beetje somber qua kleur. Misschien als je de letters een kleurtje geeft?
Het zijn wormen ofzo, niet waar?
Wormen zijn goed he, daar groeien de plantjes goed van, bovendien vindt ik 500 AD een beetje veel.
Ik heb nog maar 580 over :oops:
@Szus wrote:
Aha: thanks.
Marjolein: de 2e is toepasselijker, maar een beetje somber qua kleur. Misschien als je de letters een kleurtje geeft?
Ben ik het helemaal mee eens, verder erg leuk gedaan hoor :thumbup:
@mamma van sharondenise wrote:
@Szus wrote:Aha: thanks.
Ben ik het helemaal mee eens, verder erg leuk gedaan hoor :thumbup:
me2 :mrgreen:
Nou roep dan maar een leuke kleur… :think:
Zo iets?
Ik kijk toevallig net bij E/cards daar staan echt vrolijke plaatjes tussen…
Misschien kun je daar iets van maken ?
hoe kom ik bij dat gilde dan?
en hoe zit dat nu met die kippen, als ik doosje eieren vol heb wat moety ik er dan mee doen?
Vind het eigenlijk echt iritant om naar bed te gaan, en weet dat mijn tuin heel de nacht niets staat te doen haha.
maja wacht even op mijn eieren en dan een nieuwe lading planten en dan echt naar bed.
@oessie wrote:
hoe kom ik bij dat gilde dan?
en hoe zit dat nu met die kippen, als ik doosje eieren vol heb wat moety ik er dan mee doen?
die kun je dan toch gewoon verkopen neem ik aan, en Quest voltooien ??
ik ga nu mijn bedje opzoeken!! sophie alvast bedankt voor het bij houden!! morgen ga ik skieen!!
Quest 1 voltooid :dance:
Veel plezier op de zwarte piste morgen!!!
Veel plezier Oessie !!
Zo. 1 veld helemaal vol met aardbeien, die moeten 8 (!!!) uur…
@Maris wrote:
Zo. 1 veld helemaal vol met aardbeien, die moeten 8 (!!!) uur…
Zooow jij gaat hard…heb ff een opzetje gemaakt van het lijstje.
Morgen ben ik de hele dag weg Dus kan ik niks in mijn tuintje doen!
Slaap lekker meiden…ik ga ook mijn tuin vol gooien en naar bed!
ik wacht op mijn eieren
truste!