oh marjolein, verkeerd begrepen dan. Die smiley staat hier meestal op het forum als afkeurend, dus vandaar :mrgreen:
Ik heb de coins niet verkocht op de markt hoor sophie. Je kan ze terugverkopen aan het spel voor 300aD per stuk. Dan heb je een leuk centje om mee te beginnen. Die coins kan nieumand nu nog kopen joh :mrgreen:
oh oké hihihihi
ik ga ms wel kopen als ik wat verder ben en die water en oogst weer kwijt raak!!
en ik ben bij de duitse zo gewend aan mijn zaai button
dan heb je in een keer een heel veld van hetzelfde soort
die mis ik nu hahaha
@crazymom wrote:
oh marjolein, verkeerd begrepen dan. Die smiley staat hier meestal op het forum als afkeurend, dus vandaar :mrgreen:
Ik heb de coins niet verkocht op de markt hoor sophie. Je kan ze terugverkopen aan het spel voor 300aD per stuk. Dan heb je een leuk centje om mee te beginnen. Die coins kan nieumand nu nog kopen joh :mrgreen:
Nee hoor, de servers moeten ook worden onderhouden etc etc. Maar ik doe daar niet aan mee…krijg ik ruzie met de baas hier ahhum :liar:
@sophie wrote:
oh oké hihihihi
ik ga ms wel kopen als ik wat verder ben en die water en oogst weer kwijt raak!!
en ik ben bij de duitse zo gewend aan mijn zaai button
dan heb je in een keer een heel veld van hetzelfde soort
die mis ik nu hahaha
Ooh dat klinkt idd wel handig…
Ik ga ook niet met echt geld spelen, bij Molehill empire niet gedaan en dat ga ik hier ook niet doen…
Vind het tot nu toe wel erg leuk !!
wat ik trouwens afvroeg, ik heb 2 mensen een mail gestuurd om ook myfreefarm te gaan spelen, maar wanneer krijg ik die week premium dan?
Volgens mij werkt het niet… (en die mensen spelen wel gewoon mee nu!)
Goed: ik ben ook present in server 1 van MFF :mrgreen:
Zelfde IGN: AngelaV
@Maris wrote:
Ja dat zou ik ook wel willen, maar vind het zonde van het geld.
Bij molehill kocht ik eerst ook een paar keer met echt geld, maar als je wat verder in het spel bent, krijg je zo snel punten, dat het zonde is om met echt geld te spelen…
Kijken of ik geduldig genoeg ben!!
Nou… :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
zei dat ik het lang vond duren, hub zei: dan koop je toch? Dus wat zit ik net te doen… :oops: :oops: :oops:
WHahaha, nou ik hou het er maar op dat het mijn hormonen zijn…
oh wat schaam ik me zeg… heb het nog geen uur volgehouden volgens mij! :lol:
@Maris wrote:
@Maris wrote:Ja dat zou ik ook wel willen, maar vind het zonde van het geld.
Bij molehill kocht ik eerst ook een paar keer met echt geld, maar als je wat verder in het spel bent, krijg je zo snel punten, dat het zonde is om met echt geld te spelen…
zei dat ik het lang vond duren, hub zei: dan koop je toch? Dus wat zit ik net te doen… :oops: :oops: :oops:
proest :mrgreen:
haha die maris!!
mooi toch
:lol: laten we inderdaad maar op je hormonen houden.
Geduld is van mijn goede eigenschappen, dus ik ben braaf mijn eerste puntjes aan het sparen
@Maris wrote:
@Maris wrote:Ja dat zou ik ook wel willen, maar vind het zonde van het geld.
:mrgreen: :mrgreen:
nee, mijn geduld is op dit moment ver te zoeken…
morgen heb ik zeker weten al spijt!! :mrgreen: :oops:
Ik vind het trouwens een erg leuk spel!
Ik ben ook van de partij! Touwtie!
@crazymom wrote:
Was jij nou hormonster?
Zit ff punten te kijken… bij statistieken…
Ben net een half uurtje bezig, maar krijg nu al flashbacks naar de begintijd van MHE: een kwartier lijkt eeuwig te duren en alles lijkt onhaalbaar duur :roll:
8)
Haha dat heb je lang volgehouden Maris :thumbup:
Sophie, nog bedankt voor het nijhouden van mijn duitse farm. Jeetkje, wat heb je lekker voorraad gekweekt. Super!
Wel weer even een stapje terug, he nu de nederlandse, maar wel veel gezelliger!
haha ja elka heb goed gespaard voor je en quests gedaan!!!
nu moet je alleen nog melk en je kan een tweede kast kopen he