MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

ennuh die planthulp wat is dat precies?

Mijn moeder heeft hem ook ( gespiekt in der tuin )…

Staat een soort bloempje in je tuin, boven het plusje en het kruisje… en als je daar op klikt kun je kiezen waarmee je heel je tuin wil volplanten.

en wat kost dat dan?

volgens mij krijg je die gewoon of niet ?

Ja, die krijg je gratis en dat scheelt zo veel klikken!

Kan niet wachten nog 490.420 punten

bij welk level krijg je die ?

Ben nu net mayo-Manager geworden…

Ik heb niet eens schapen, en nu kan ik ook al een mayo machine plaatsen :wall:

Leuk komen er weer klanten die mayo willen hebben, en die ik dan moet kopen pff…

hoeveel staat de mayo eigenlijk ?

En hoe doen jullie dat eigenlijk kopen jullie ook de mayo ofniet ?

is het niet misschiein slimmer om een mayo machine te plaatsen i.p.v een schapenhok ?

ja ik vind dat ook lastig romata…

wanneer krijg ik die planthulp dan :think:

wendy of sophie waar kan ik nou het beste voor gaan sparen?

ik heb dus 3 akkers, 1 schapenhok (2 schapen) koeienstal (2 koeien) en 10 kippen… wat zal ik doen?

Level 17 komt de planthulp.

Die mayo sla ik over. Kost weer een tuin. Ik heb nu ook nog geen schapen, die koop ik pas als ik tuin 6 heb, of als ik een quest ermee krijg. Tot die tijd stuur ik de wolklanten gewoon weg.

Je hebt pas mayo nodig voor een quest als je de boerderijquest doet.

Roan… :inlove:

Kunnen we niet een eigen showtopic gaan openen, haha!

Ik heb nu 240 eieren nodig voor mijn quest, maar ik ga ze echt niet kopen hoor, nu krijg ik tenminste punten en kom ik qua level verder.

Ik zag trouwens in de statistieken dat er nog niemand verder is dan het hoogste level maiskoningin is (level 21) en dat niemand ook nog voorbij quest 21 is, dus we gaan met z’n allen best vlot, toch?

Oessie, ik heb een paar maanden geleden ook een van mijn katten weg moeten doen, omdat ze het hier al tijden niet naar haar zin had. Ze had eczeem, plaste op de grond en bleef maar spugen. Een buurman van mijn zusje wilde haar wel en het gaat nu hartstikke goed met haar. Ik mis haar nog steeds hoor, maar het is wel een troost dat het zo goed gaat.

Maar het is best heftig en Juul moest toen ook zo huilen en dat terwijl ze Vera alleen maar aan het treiteren was. En die domme (maar geweldig lieve) poes bleef maar terugkomen naar haar, dus dat ging echt niet meer… :frowning:

het lijkt alsof we het over mijn poes hebben cynthia, de kids klieren dat beest zo maar toch altijd kwam ze weer naar ze toe om kopjes te geven…

ennuh we hebben een spelletjes topic showforum hoor :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=68978

Zoooo, daar heeft sinds augustus niemand meer iets gepost, haha! En ik doe alleen maar aan dit spelletje mee. :wink:

heb er gelijk weer een paar ingezet

ja de planthulp krijg je helemaal voor niks en is errug handig

zou geen mayo machine kopen want die kost 30 eieren per keer

zou gewoon mayo kopen hoor

waarom lukt het niet een voorraad koolzaad te krijgen :wall:

hihi goed doorsparen oes :-*

ga over een half uur de quest starten want dan is er wat klaar :dance: