MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

oes kan je straks voor mij komkommers kweken of heb je geen tijd ervoor?

van 3 tot half 9 ongeveer? :oops:

ja kan ik wel doen sophie :thumbup:

super meis dank je wel en mijn eitjes ook toch?

dat worden dan heel veel velden komkommers

want we moeten het gewoon redden

we hebben nog 24 uur

die komkommerquest komt later wel

ik doe mijn best sophie, heb toch weinig te doen, en heb ook nergens zin in… dus zal wel kijken bij je…

ben bij wendy en inge ook aan het komkommeren :oops:

Heb net me tuin vol gezet met koolzaad en kruiden, want ga nu even naar de kapper. Vanvond plant ik nog wat komkommers. Heb er net trouwens nog wel wat gedoneerd.

Tuinier ze dames :-*

oessie… ik ben morgen de hele dag niet online… dat is natuurlijk zonde van alle eitjes en komkommers die ik dus na vanavond niet meer kan doneren… heb jij morgen tijd om mijn tuintje te doen en ook te doneren in de gilde???

ja ik heb nu ook even 1 veldje met komkommers, 1 met knollen en 1 met mais… kippen willen ook eten hebben.

@juudje1985 wrote:

oessie… ik ben morgen de hele dag niet online… dat is natuurlijk zonde van alle eitjes en komkommers die ik dus na vanavond niet meer kan doneren… heb jij morgen tijd om mijn tuintje te doen en ook te doneren in de gilde???

ja volgens mij gaat dat wel lukken morgen… wil je me je gegevens nog even PB en… misschien had ik ze wel, maar heb laatst zo alles gewist

Hey!

Zo ik heb net weer 3 velden komkommers geplant. Ik was vanmorgen weg en mijn langgroeiers waren nog niet klaar toen ik wegging. Ik ga voor vandaag wel 9 velden komkommers redden, denk ik.

Morgen hebben we ook nog.

Ik hou het nu nog even bij de komkommers. Eieren heb ik zelf nodig, maar als morgen op het laatste moment blijkt dat we die te kort komen, dan lever ik uiteraard wat in. Ik ben in iedere geval ruim over het aantal komkommers heen straks, als compensatie :lol:

elka hier precies zo…

kan wel een paar eitjes missen mocht dat nodig zijn op het laatst, maar eerst maar eens kijken of die anderen ook nog gaan doneren

nou met die komkommers zit ik er ruim 2000 boven… alleen bij de eitjes zit ik er nu nog 20 onder ofsow…

ik zit er met de eitjes boven en de komkommers onder dus dat compenseert juudje :thumbup: :mrgreen:

hahahah ja idd…

@oessie wrote:

en bij wendy en inge ook aan het komkommeren :oops:

Super lief van je, kan ik ze weer doneren!!!

heb weer 20 eieren geleverd… :thumbup:

ik ga even een eindje fietsen, zit mezelf in de weg…

@oessie wrote:

ik ga even een eindje fietsen, zit mezelf in de weg…

Lieverd :hug:

oh niks ergs aan hoor inge… ik weet niet komt gewoon niets uit me vandaag… dus ga even naar de winkel , en even langs de hertjes brood brengen… neem melis even mee, fenna bij papa

@tantetoe wrote:

@oessie wrote:

en bij wendy en inge ook aan het komkommeren :oops:

Super lief van je, kan ik ze weer doneren!!!

Ik heb ze ook net gedoneerd, dankjewel oes, je bent een schatje :inlove: :-*

huh sophie zit jij in je tuin :think: