MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

jannette had met grote letters gezegd dat er gedoneerd moest worden

maris voelde zich aangesproken en heeft zich dus uit het gilde gezet…

ze had het alleen niet zo bedoeld

het is maar een spelletje

Omdat Jeanette, op minder subtiele wijze en geheel in hoofdletters, mensen die weinig aan de quest hadden bijgedragen probeerde ’ aan te moedigen’ meer te doneren.

ja maar het kwam verrotter eruit dan bedoeld is…

Oke, nee, dat is niet de bedoeling… het moet wel leuk blijven natuurlijk.

Even in de smiezen houden dus, want het is en blijft een spelletje…

ja en we hadden nog anderhalve dag ervoor

het blijft altijd zo dat de een wat meer kan doneren dan de andere…

maar dat geeft toch ook niet

we doen het met z’n allen en ieder doet zijn/haar best ervoor meer kan je niet doen!!

Nee, idd, we haden nog 1,5 dag…

En het is een spel van samenwerken he! Soms doet de een wat meer dan de ander. Geeft niet.

Hoi,

Ik heb net een veldje tomaten erin gedaan. Eieren gaan bij mij niet zo hard, want ik heb er ook nog 72 ofzo nodig voor de volgende quest samen met een lading uien. Ik heb nu 5 kippen, dus echt hard gaat het niet.

Ik heb op de duitse versie net pas een mayo machine gekocht en ik heb net quest 21 afgerond daar. Daarvoor heb ik die mayo niet echt gemist. Kreeg ook geen klanten ervoor. Dus daar zou ik even mee wachten.

Jammer dat er nu al ergenissen zijn mbt het gilde.

Groetjes, Elka

Ach, ik werk morgen en woensdag toch op een pand met i-net toegang en toegang tot MFF. En aangezien het heeeeel druk is :liar: kan ik makkelijk om de 2 uur eitjes rapen. Ik heb 15 kippen, dus dat gaat best snel.

En ik laat die mayo machine ook voor wat het is :thumbup:

Heb er 2 velden tomaten in staan, dat gaat best hard want die leveren veel op.

Heb 30 eieren gedoneerd, meer heb ik er niet, had juist alles verkocht met die hoge prijzen.

Ilonka, oessie en Sophie zouden jullie zo nu en dan naar mijn kippies willen kijken? Doordeweeks redt ik het echt niet om iedere 2 uur te kijken.

Krijg zodadelijk ook nog die quest 11 en dan moet ik ook eieren hebben.

is goed wendy :-*

@sophie wrote:

is goed wendy :-

pb :-

stuur maar je loggegevens, ik kijk wel hoor :mrgreen:

Gemelt, eitjes geraapt: ik kan naar bed :mrgreen:

Truste!

wat zijn je inloggegevens wendy

nou jullie gaan goed met die gezamelijke quests… hier net gister mijn 5e kip gekocht… nu sparen voor een 2e akker… die heb ik al wel vrijgemaakt maar nu nog bouwen… dus denk dat ik dat vandaag wel ga redden…

Ik ben ook uit het gilde gestapt dames, hoe jammer ik het ook vindt! :cry:

Ik redt het niet om zoveel te doneren. Vooral nu die eieren met mijn 5 kippies dat lukt gewoon niet als ik in mijn eigenspel ook nog eieren nodig heb.

Daarnaast denk ik dat het voor iemand zonder coins bijna onmogelijk is om de rest bij te blijven. Dus vandaar deze keuze.

Wie weet misschien later in het spel!

HET LIJSTJE IS DUS ALS KLAAR MAAR ZOALS IK AL EEN KEER EERDER HEB GEZEGD IK KAN HEM NIET VERKLEINEN>>>OMDAT IK GEEN BEWERKINGSPROGRAMMA HIER OP DE LAPTOP HEB???

DUS WIE WIL EN KAN DIT VOOR ME DOEN???

mail de lijst anders maar marjolein. kan ik kijken of het mij lukt

iska1981@hotmail.com

jammer dat je uit het gilde bent maar begrijpelijk. ik kijk deze opdracht ook nog even aan en dan kijk ik ook nog even wat ik doe.

want wil inderdaad ook wel graag schaapies kopen enz want ik ben wel al in dat level, maar daarvoor moet ik wel genoeg voorraad hebben om dingen te verkopen

@oessie wrote:

mail de lijst anders maar marjolein. kan ik kijken of het mij lukt

iska1981@hotmail.com

jammer dat je uit het gilde bent maar begrijpelijk. ik kijk deze opdracht ook nog even aan en dan kijk ik ook nog even wat ik doe.

want wil inderdaad ook wel graag schaapies kopen enz want ik ben wel al in dat level, maar daarvoor moet ik wel genoeg voorraad hebben om dingen te verkopen

Ik ga hem je zo mailen :slight_smile: Dankje!

En wat jij schrijft dat bedoel ik ook. Ik wil in mijn eigenspel ook wel bijblijven. Heb nu dus net mijn koeien bij elkaar gespaard. Maar ik heb nog steeds maar 5 kippies, en schapen komen eraan en dat wil ik ook gewoon heel graag…

even kijken of die lukt

marjolein ik hoefde hem helemaal niet te verkleinen :think: