we hebben er 1334 van de 8019
Wanneer er een quest is gestart, dan zie je bij de kruiwagen een klok actief worden. Binnen de aangegeven tijd moeten de gevraagde producten aangeleverd worden om de quest met succes te kunnen afsluiten. Voor het heel snel afsluiten van de quests is er een extra bonus. Ieder lid van het gilde kan steeds producten uit zijn voorraadrek op de kruiwagen leggen om zijn bijdrage aan de quest te leveren. Wanneer een quest zonder succes wordt beëindigd, is er niets aan de hand. Je kunt steeds een nieuwe poging wagen.
Overigens, ook gildes met weinig leden hebben een kans om met de gildes met veel leden mee te doen, want het aantal gildeleden bepaalt de hoeveelheid van de aan te leveren goederen.
Moet je die Quest dan opnieuw doen, of krijg je gewoon weer de volgende Oessie…
Ook al had ik jullie nu mee kunnen helpen, ook heb ik geen spinazie ik heb er net 50 gekocht maar die krengen moeten wel even…
Wel leuk dat je ook niet van te voren weet welke opdracht je krijgt, zo kun je ook niet van te voren sparen.
Nou ik verkoop nu in ieder geval niets meer op de markt, en probeer flink te sparen voor de volgende opdracht.
Maar wat kun je met die waarderingspunten eigenlijk ?
maar de produchten ben je wel kwijt als je de quest niet haalt toch?
je gilde wordt wat opgepimpt en het is het club gevoel en om bovenaan te komen staan. hihi
geen idee of je de guest dan opnieuw moet doen :think:
weer een nieuwe aanvraag voor het gilde.
We gaan lekker :dance:
je kan een ander kiezen
maar je kan bijvoorbeeld ook een oude overdoen
dus de eerste bijvoorbeeld
tenminste was dat bij de duitse wel zo
kunnen er hier ook 100 leden in of zit er hier geen max ?
Als nou diegene die veel spinazie hebben dit vannacht planten…en diegene die geen spinazie hebben tomaten…dan gaat het toch wel lukken…?? :roll:
ik zet 2 velden vol vanavond met spinazie.
Als we met zijn 10e zijn die de quest doen en we hebben nog 2 nachten
We gebruiken ieder 1 tuin om te planten 's nachts voor de gilde quests.
Dat zou zijn dan bijvoorbeeld:
6x10 tomaten = 60 x 5 = 300 = 3000 x 2 nachten = 6000
6x 10 spinazie = 60 x 4 = 240 = 2400 x 2 nachten = 4800
We hebben nu
Spinazie 1414/8019 dus we moeten er nog 6605
Tomaten 7770 / 14257 dus we moeten er nog 6487
marjolein ons rekenwonder :mrgreen:
zooo hee wat een berekeningen… sorry kan jullie nog niet helpen met de quest’s…
als iemand zin heeft om vanmiddag mijn tuintje te doen??? dan ben ik ook eerder bij level 10 :mrgreen:
moet morgen en overmorgen trouwens ook werken, dus als iemand dan nog tijd heeft :mrgreen:
is inmiddels alweer wat spinazie bij gekomen :thumbup:
@juudje1985 wrote:
zooo hee wat een berekeningen… sorry kan jullie nog niet helpen met de quest’s…
als iemand zin heeft om vanmiddag mijn tuintje te doen??? dan ben ik ook eerder bij level 10 :mrgreen:
moet morgen en overmorgen trouwens ook werken, dus als iemand dan nog tijd heeft :mrgreen:
Als je me je gegevens pbt wil ik wel ff kijken voor je vanmiddag…
Kan niet wachten om ook mee te doen… Lijkt me leuker dan die palmen. Dit is echt iets wat je ‘samen’ moet doen. Die palmen ook wel maar is toch anders…
@oessie wrote:
is inmiddels alweer wat spinazie bij gekomen :thumbup:
Ik zag het :thumbup: :thumbup: :thumbup:
En ik had 7 tomaten gedoneerd Heb er niet meer…en dan kwam het bedrag op 7777 uit…maar er heeft inmiddels alweer iemand tomaten gedoneerd
gaat lekker door
ik kocht ook goedkoop op de markt en doneerde dat hihi
zal vanavond wel even kijken :mrgreen:
@sophie wrote:
gaat lekker door
ik kocht ook goedkoop op de markt en doneerde dat hihi
zal vanavond wel even kijken :mrgreen:
Dat gaat bij mij nog niet lukken hoor…heb ik geen geld voor. Moet mijn tuintjes nog leegmaken… met bomen en kakkerlakken
sophie je kippen zijn weer aan de leg hoor