Muziek huwelijksvoltrekking

Wij hadden ‘It’s you I need’ van Trijntje Oosterhuis bij het zetten van de handtekeningen.



Succes met de zoektocht!

En wieniex, hebben jullie al een keus gemaakt?



Wij trouwen volgend jaar ook, en ik ga op woman in love van barbra streisant de kerk in.

Alles is liefde wordt gedraaid als we het stadhuis in lopen en we willen nog nothing else matters van metallica, en in these arms van bon jovi draaien. De plekken hiervan moeten nog gekozen worden. Verder staan er nog een boel nummers op de nominatie, maar dan moet je ff pb-en (ivm evt meelezers wil ik niet te veel vertellen, er moet nog wel iets geheim blijven he hihi)

Oh wwb…I love “In these arms”!

wij hadden bij ons huwelijk

Whitney Houston met I will always love you.



Op dit nummer hebben toen voor het eerst gedanst.



Kus celes

prachtig nummer MamaCellie heel toepasselijk, alleen heb ik er andere emotionele herinneringen aan



het is op de uitvaart van mijn vader gedraaid op zijn verzoek. Hij vond het een prachtig nummer, terwijl hij geen woord engels kon, voelde hij aan dat het een passend nummer was. Nog altijd een tranentrekker voor mij dus.

gefeliciteerd!



JP heeft mij, toen we elkaar net een half jaar kenden, op de camping in Frankrijk gevraagd of ik ooit met hem wilde trouwen. Op dat moment draaide het liedje van de film ’ The mask of Zorro’ - I Want To Spend My Lifetime Loving You



Dat liedje hebben we gedraaid op moment dat ik binnenkwam met mijn vader.



Tijdens het tekenen draaiden we het liedje ’ rise and fall’ van Sting en Craig David. Gewoon omdat we het een mooi liedje vinden.



en bij het verlaten van de trouwzaal, FEEST!!

het liedje, ’ rise’ van de soulproviders… Een liedje wat een tijd vaak gedraaid werd op feestjes in clubs met leuke herinneringen…



Dus bij ons 2 liedjes met herinneringen en 1 gewoon voor het mooie.

Bill Withers, “Just the two of us” ( Inmiddels Just the four of us, haha!)



Veel geluk samen en dat jullie maar een hele mooie bruiloft hebben!

Wij gaan 16 december trouwen en zullen Everything van michael buble draaien en ik vind ook l.o.v.e. van josh stone erg mooi, maar die vind mn aanstaande iets minder leuk :? Het gaat om een nummer tijdens het tekenen dus denk ook dat 1 nummer wel genoeg is.

Wij hebben bij binnenkomst de muziek van de Gladiator gedraait.

Als ik nu weer zou trouwen, zou ik lovebird van Fleetwood mac willen horen.

Wij hadden:



Phill Colins ~ True colors



Mooi liedje nog steeds !

http://youtube.com/watch?v=Qm69OIENmjo&feature=related

Ik had toen de nederlandse vertaling er niet bij gepakt… :wall: maar toch een mooi nummer. :inlove: