Morgen is het zover...

Sterkte voor jullie en vooral voor jullie kleine dappere man!

succes vandaag

Sterkte meis… ook voor je kleine en je grote vent. Het zal vast allemaal goedkomen. Zeker met zo’n superpapa: heel lief gedichtje!

sterkte ermee, hoeis het met hem nu?

we zijn weer terug thuis… en we noemen hem nu ff wijdbeens reports… hahahah… Hij heeft het goed doorstaan, heeft weinig pijn, maar het is wel gevoelilg… dat duurt ff…



Maar hij heeft bijna niet gehuild… ben zooo trots op mijn super-grote vent!!!

YEAH!!! Ik ben blij dat het zo goed is gegaan met hem, en met jullie :wink: ?



Ik denk wel dat hij pijn krijgt bij het plassen, al dat zout in het wondje… Helaas is dit niet een wondje van: kusje erop en over… hier helpen magische mama-kusjes niet.



Geef hem maar een dikke knuf omdat hij zo’n grote jongen is geweest :clap: :clap: :clap:

Op zich heeft ie weinig pijn bij het plassen… die afstand tussen plasgaatje en wondje is groot genoeg zeg maar(wondje zit achter het eikeltje…) maar het verschonen van het gaasje is een grotere crime… dat is gevoelig, en meneer is doodsbenauwd ervoor… Hopelijk wordt dit morgen al een stuk beter… Vannacht nog een keer verschonen… en dan is het weer ff over tot morgenvroeg… Het leek net ook al wat minder gezwollen, dus het gaat hopelijk de goede kant op…



Arm ventje… hij houdt zich zooo groot…

Wat een stoere jongen!



Hebben ze er nog bij verteld hoe lang het gevoelig kan blijven.

en heeft ie nog een beetje een voorhuidje over of hebben ze alles weggehaald? Want dat was toch nog niet helemaal duidelijk?

wat goed dat het goed is gegaan. en idd wat een bikkel. ik was dat met die vraag. ik was even nieuwschierig. dat het zover moest gaan. maar alles is goed gegaan,. heel fijn.

over het voorhuidje… ze hebben zo veel mogelijk laten zitten… hoe veel is ons nog nie duidelijk… want het is nog gezwollen… morgen misschien meer zicht op…



we laten hem overigens vannacht slapen… In het grootste geval plast en poept ie pas 's morgens…



morgen vroeg meteen onder de douche ermee maar… lekker schoonspoelen

hoe gaat het nu?

Wat een dapper menneke zeg ,die Lucas! Hoop dat het vandaag weer een stukje beter gaat met hem. Kreeg hij trouwens geen zalfje mee om het ietsje te verdoven? Dat krijgen, de volwassenen althans in het ziekenhuis waar ik werk mee naar huis. Dan zal er toch ook iets voor de kleintjes zijn?

Succes…dikke knuffel voor Lucas…groetjes,Monique.



Ps prachtig gedicht hoor papa!

heej… dat ken ik helemaal niet… maar weet je wat het is… kunnen het nu wel verdoven… maar dan stel je het moment alleen maar uit… het is puur het gevoeligheid waar het nu om gaat… pijn heeft ie niet echt, want daarstraks, toen het echt goed droog was, zijn onderbroekje aangedaan,en dat kan ie ook goed velen…

Daar heb je ook eigenlijk wel gelijk in Marieke. Nou ik vind die Lucas van jou echt een dappere vent hoor!

Groetjes,Monique.

@beebiedroom wrote:

heej… dat ken ik helemaal niet… maar weet je wat het is… kunnen het nu wel verdoven… maar dan stel je het moment alleen maar uit… het is puur het gevoeligheid waar het nu om gaat… pijn heeft ie niet echt, want daarstraks, toen het echt goed droog was, zijn onderbroekje aangedaan,en dat kan ie ook goed velen…




Uit eigen ervaring om de gevoeligheid te verminderen Is een gaasje om het topje van zijn piemeltje te doen dan schaaft hij niet langs zijn onderbroekje. En zovell mogelijk omhoog dragen vanwege het vocht dan word het ook niet zo dik.

@martinx28 wrote:

@beebiedroom wrote:
heej… dat ken ik helemaal niet… maar weet je wat het is… kunnen het nu wel verdoven… maar dan stel je het moment alleen maar uit… het is puur het gevoeligheid waar het nu om gaat… pijn heeft ie niet echt, want daarstraks, toen het echt goed droog was, zijn onderbroekje aangedaan,en dat kan ie ook goed velen…




Uit eigen ervaring om de gevoeligheid te verminderen Is een gaasje om het topje van zijn piemeltje te doen dan schaaft hij niet langs zijn onderbroekje. En zovell mogelijk omhoog dragen vanwege het vocht dan word het ook niet zo dik.




martin… bedankt voor je tips… maarruh… een gaasje om het topje???



dat wil hij dus pertinent niet!!! en omhoogdragen zou kunnen maar we mogen hem niet omhoog leggen… dus ook verkeken kansen :S

En als ie hem zelf omhoogt legt? Dan voelt ie zelf wanneer het zeer doet en kan dan stoppen.

uhhhh :shock: wijzen doet al zeer :wall: :wall: Luier aan doen??? Krijspartij… Onderbroek aandoen… krijsen… Uidoen?? zelfde serenade… kortom… tis hier al geluid genoeg, dan ga ik hem nie nog een keer vervelend doen met hem omhoog proberen te leggen, als hij eenmaak de broek/luier aan heeft is het goed… beginnen hem al ruim van te voren voor te bereiden… proberen hem moed in te spreken, want het grootste deel is angst… (dat doet pijn he mamma…?? nee schat, doet geen pijn, dat weet je toch… jawel jawel, dat doet pijn… (oordopjes in de aanslag) Nee schat, weet je nog gisteren, doet niet pijn… (we gaan in de aanslag staan… en dan houden we onze oren dicht en de tanden stijf op elkaar… en drammen we ff door… Tis dan ook zo over… maar ff is het oorverdovend…:? Nog ff en dan is dat over hopen we :wall: :pray:

@beebiedroom wrote:

@martinx28 wrote:
@beebiedroom wrote:
heej… dat ken ik helemaal niet… maar weet je wat het is… kunnen het nu wel verdoven… maar dan stel je het moment alleen maar uit… het is puur het gevoeligheid waar het nu om gaat… pijn heeft ie niet echt, want daarstraks, toen het echt goed droog was, zijn onderbroekje aangedaan,en dat kan ie ook goed velen…




Uit eigen ervaring om de gevoeligheid te verminderen Is een gaasje om het topje van zijn piemeltje te doen dan schaaft hij niet langs zijn onderbroekje. En zovell mogelijk omhoog dragen vanwege het vocht dan word het ook niet zo dik.




martin… bedankt voor je tips… maarruh… een gaasje om het topje???



dat wil hij dus pertinent niet!!! en omhoogdragen zou kunnen maar we mogen hem niet omhoog leggen… dus ook verkeken kansen :S






De hechtingen schuren dan niet zo langs zijn onderbroek dan het gaasje rond zijn eikeltje te doen. Je kan altijd vragen of hij zelf zijn piemeltje omhoog wilt doen en zeggen dat het dan beter en sneller geneest. Of een zakdoekje in zijn broekje doen zodat het wat zachter is. Hoe genest het trouwens zover je het kan zien is het al wat minder dik en blauw