Tears in Heaven van Eric Clapton… zeker als je weet voor wie en naar aanleiding van wat hij dat heeft geschreven.
Prachtig, maar ook zo vreselijk treurig.
Ik ben zelf zangeres…schrijf ook zelf…maar ben ook heel erg van de teksten dus.
Ik leef me ook altijd helemaal in…
Ben na een avond optreden ook echt afgedraaid dus…want alle emoties
komen voorbij…
Ik zie zo’n tekst/verhaal helemaal voor me…
En waar ik spontaan bij ging janken was bijvoorbeeld
Don’t take the girl- Tim Mc Graw
maar ik heb pas meegemaakt dat een man spontaan begon te huilen omdat zo geraakt was door mijn eigen liedje…
jemig dat is dan wel even heel heftig dus…
Het liedje (verhaal)gaat over een weduwe die haar weg terug vind naar veel verdriet…maar ik heb het geschreven met het gevoel er in van me zelf richting mn overleden zoontje…
En dat gevoel komt blijkbaar wel over…
We (mn vriend/gitarist en ik) waren samen met een andere gitarist aan het repeteren bij iemand (kennis van die gitarist) in de tent…
Ik zag die man huilen dus…maar hij zei niks…
Later vond ik dit terug in mn gastenboek…
Hallo Jannet
Ich war sehr überascht,in Güllesheim, dich in meinem Vorzelt anzutreffen und war sehr begeistert deine Stimme zu hören. Es war unbeschreiblich schön,du hast mit soooo viel Gefühl gesungen und bei mir mitten in Herz getroffen.Selbst jetzt beim schreiben kriege ich schon wieder Gänsehaut wenn ich daran denke.Du hast ab sofort einen Fan mehr und ich hoffe dich bald wieder zu sehen.Es war einfach Perveckt deine Stimme und die zwei Gitarren.Es versteht sich von selbst das ich keine Bühnenshow ausgelassen habe die nartürlich auch super gut waren.
Het liedje waar het om ging was deze…
http://www.youtube.com/watch?v=7tLNgmKI-zg
Zijn vrouw heeft later beide cds gekocht waar het nr op staat haha
(1x zoals de link hierboven) en 1x op de cd die met mn band gemaakt heb)