mondozoo . com

ikhad een zeldzame ara gekregen die heb ik verkocht voor 80.000 x 2 :lol: :lol: :lol:

stoer ik had de schildpadden ook ong voor hetzelfde verkocht

waar verkopen jullie? zwarte markt of waf?

soms aan waf soms aan zwarte markt :mrgreen: beetej afwisselen

Ben net weer even bij iedereen in de dierentuin geweest! Hollowglade, jij hebt al de jungle geopend, ziet er leuk uit! Moet nog ff sparen…

jet dat was ook geluk dat ik van santa dieren kreeg die ik voor erg erg veel kt kon verkopen anders had het me wel een week of tig gekost

morgen weer zien wat ik dan heb aan bezoekers

zijn jullie allemaal premium?

ik (nog) niet

Ahhh mijn dierenwinkel blijft uitpuilen Ik verkoop er 30 ofzow en krijg er 200 binnen :wall:

hier valt het mee is gewoon vol maar krijg ongeveer even veel jongen als ik verkoop

het ook het geluk een erg goede verkoper te hebben

Ik moet niveau 11 voltooien maar hoe krijg je het voor elkaar dat die medewerkers een excellente efficientie te hebben? De bewaker heeft het wel maar die andere 2 niet, heb ze ook al naar school gestuurd… Of moet ik ze dan ontslaan?

jet als je goed engels kan moet je even op het engelse gedeelte het newbie topic zoeken bij mondo staat op pagina 4

daar staan foto’s en uitleg van hoe en wat

en anders even pben

Heb wel even zitten lezen maar werd er niet echt wijs uit. heb wat extra verzorgers en onderhoudspersoneel aangenomen en nu is het wel oke allemaal en ben ik een niveau hoger!

en hoe gaat het nu met jullie allemaal?

hier wel erg goed eigenlijk

hmm heb net mijn savanne gebouwd… Maar kom nu geld tekort…

Hebben jullie de boom nog??

nee heb de boom niet meer maar zit er over na te denken om binnenkort toch wel premium te gaan spelen

heeft toch wel leuke voordelen

Heb m nog even de boom maar ga dr sowieso geen geld in steken… Als ik wat krijg mooi meegenomen! :mrgreen: Vind het wel een leuk spel, alleen je hebt er maar eens per dag wat te doen…

Dat vind ik ook jammer. Je hoeft er 1x per dag naar om te kijken.

Maar het werkt wel verslavend.

Enne ik heb nog bezoekers nodig. Heb er maar 1 :oops: :oops:

Jij bent echt al ver BK! Heb ff je dierentuin bezocht!

dankje. Hub bemoeit zich er ook fanatiek ermee :wink: