mondozoo . com

http://cariska.mondozoo.com





heb 8 dieren ziek … :cry:

ben weer ff bij iedereen geweest! ik moet nog 11 bezoekers :mrgreen:

cariska dan moet je eens goed kijken bij de opbouw van je park en medewerkers vooral je verzorger dierenarts kok en architect





ik heb 0 zieken krijg redelijk wat bezoekers per dag al kan dat beter

heb zelfs al 2 medailes

ik heb ook 2 medailles…

cool cariska welke 2 heb jij dan?



ik heb welzijn en zorgen voor dieren



beide brons

ik heb brons op geboorte en welzijn (haha die kunnen ze niet meer intrekken :mrgreen: )

Ik heb nog geen medailles, en ik ben druk bezig omeen goede dierenarts en een architect te vinden.



Verzorgers zijn bij mij goed, hoeveel verzorgers hebben jullie?

karin ik heb van alles 1tje omdat de ruimte die je gebruikt ong 1 5e is van de ruimte die je krijgen kan



dus pas als ik een nieuwe plek start dan neem ik er 2 verzorgers bij



ik heb er denk wel 10 dierenartsen versleten voor ik nu eindelijk een perfecte heb



zit alleen met mijn verkopers en met mijn voorbereider

ik heb ook van alles 1…ik moet nog 9 bezoekers hebben… wie wil er ff klikken??



Moest een hok bouwen voor dat varken…duurde te lang dus nu is ie weg :cry:





oooh ik heb al geklikt maar wil het wel nog een keer doen hoor

@Karin1981 wrote:

oooh ik heb al geklikt maar wil het wel nog een keer doen hoor




kan maar 1 keer per dag vanaf 1 pc geloof ik…

cariska als jij nou in je 1e post van dit topic onze mondozoo links neerzet



dan kunnen we allemaal 1 keer per dag bij elkaar klikken?



lijkt mij wel leuk om elkaar te helpen



zit pas op 3

Goed idee! Nu eerst ff tanisha uit bed halen, dan doe ik het ok? Enne … ben opnieuw begonnen… :lol: :mrgreen: maar gelukkig blijft de cruise wel op 41 staan :mrgreen:

lijstje staat er! Als we er allemaal nu steeds op klikken gaat het mooi rap dacht ik zo !

ik hou trouwens super veel van dit soort spellen, heb ook al een tuin bij molehil (euh… 3 tuinen op server 1 en 3 tuinen op server 2 :mrgreen: ) Wie kent er nog meer van dit soort spellen? Wel graag nederlands talig anders snap ik het niet :oops:

Hier ook begonnen, maar snap er geen hol van :oops:

@Cariska wrote:

ik hou trouwens super veel van dit soort spellen, heb ook al een tuin bij molehil (euh… 3 tuinen op server 1 en 3 tuinen op server 2 :mrgreen: ) Wie kent er nog meer van dit soort spellen? Wel graag nederlands talig anders snap ik het niet :oops:




Als je een profiel hebt op facebook, kan je heel erg veel spelletjes doen. ze zijn wel engels maar das erg makkelijk.

en verder heb je ook my free farm maar die is helaas wel in het duits. Ze zijn wel bezig met nl versie. weet alleen niet wanneer die uitkomt.





Anyway, dit is mijn zootje :mrgreen:

Jeetje ik sta nog maar op 5 m :frowning: