Molehill Empire deel 7

heb mijn 4de tuin!!! Nu nog maar 42645508 punten, bij 55000000 pas volgende level, die heb ik dus nodig voor mijn volgende quest…

ja hier net zo… ik ben er bijna… denk nog 2 a 3 weken

zag net dat walnoten vrij veel punten opleveren … die maar veel planten? Of doe jij het anders?

joepie op server 2 eindelijk een level verder… ben nu onkruidverdelger :dance:

op server 1 nu ook een level hoger :dance:

Proest… ik heb na langgg klooien eindelijk mijn bankje kunnen leveren, maar nu zoek ik dus peren, kan ik die gewoon op de markt kopen ??

ja, mits je in het goede level zit natuurlijk

Bij mij geeft MHE al sinds gisteravond een ‘database error’:?

Bij jullie ook?

ja bij mij ook…

haha dus jij speelt het ook nog? :wink:

Ja, ik speel nog. En het lukt ook prima om premium te blijven, dus ik ga nog wel even door :mrgreen:

Hij doet het trouwens weer :angel:

joepie een update

Ja, en wat een gedoe:

Meteen allemaal nieuwe produkten waar ook al meteen klanten voor zijn. Tomaten kweken om mijn broeikas te kunnen vrijspelen

Pffff: te veel veranderingen tegelijk :twisted:

:wink:

Maar wel ook makkelijke knopjes om van tuin naar tuin te gaan, die zijn wel handig 8)

ik heb die tomaten gewoon gekocht,… ik verbouw eigenlijk helemaal geen kortgroeiers meer

Even een domme vraag stellen:

Ik heb de kas vrijgespeeld. Nu staat er bij ‘help’

In de stad vind je afhankelijk van je level vier quest rijen één voor elke cactussoort. Als beloning voor de eerste quest krijg je een zaadje.

Waar vind ik die quests?

die komen na 2 dagen… dan zie je ze wel :wink:

Aha, zie je wel: domme vraag :wink:

Thanks!

eindelijk in volgende level, kan nu ook tulpen en rode kool doen. had nog lijstje staan waarin stond dat ik 8500 tulpen moest hebben voor volgende quest. Dit gekocht … maar … lopen de oude questen nog wel? Zie hem nergens staan…

volgens mij wel hoor cariska…

ik hoop het namelijk wel, wantik heb al heel wat guests in het voren gewerkt omdat ik niet verder kan… als het goed is stijgik eerdaags een level… eindelijk … dan kan ik ook verder…

hmm kan hem niet vinden… kan alleen die 3 voor de broeikas vinden…

heb hem al! Stond vlakbij zo’n broeikasding!