Molehill Empire deel 7

Hoi hoi,

HIer druk op server 1 met de appels , als het goed is kan ik die afronden vrijdag… zaterdag ga ik weg dus dat zou mooi zijn.

Sophie, als ik dan zondag de nieuwe guest heb dat zijn 4 stoeptegels, dan mag je die wel afronden… die tegels staan al in mijn kast

dan kan ik me op de pruimen richten

op server 2 met de 3333 pruimen en 666 walnoten guest bezig… maar dat word pas na de vakantie… heb er nu voornamelijk aubergines enz in, zodat ik vrijdag lekker mijn tuin vol kan drukken met walnoten en pruimen… ik hoop dan na mijn vakantie een level hoger te zijn… moet denk ik zo’n beetje wel lukken…

ohja mijn man wou ook graag bij jullie gilde, op server 1 is hij al geaccepteerd, maar op server 2 nog niet…hij heet, pappa3

hoe heet hij op server 2 dan

Marjolein: Ja we willen graag weten wat het geslacht is strakjes. Liefst zou ik het nu al willen weten haha, maar ja daar moeten we nog even op wachten. Jongetje zou wel makkelijk zijn we hebben namelijk al een jongensnaam :smiley: . Bij Talysha hebben we op het laatste moment

pas besloten om haar Talysha te noemen. En vind het zo moeilijk een meisjesnaam weer. :shifty:

Ik denk zelf dat Talysha een zusje gaat krijgen. Maar ik was er ook van overtuigd dat Talysha een jongetje zou worden. :mrgreen:

Kim: Feli met je 3de tuintje :clap:

@ Romata

En dat terwijl ze zeggen dat de naam die je als eerste hebt dat dat het vaak wordt. Was bij ons toch ook echt de jongensnaam.

Mijn gevoel was vanaf dag 1 van de positieve test een meisje…terwijl ik altijd heb geroepen ik krijg alleen maar jongens (en ik wilde heeeeel gaag een meisje) dit omdat bij mijn man alleen maar mannen zijn in de familie…

Maar toch werden wij verast met een meisje :inlove:

Wij hebben de naam ook al voor ons volgende kindje…En ik denk dat we die naam voor zowel een meisje als voor een jongen gaangebruiken :slight_smile:

En 1 ding is heeeeeel zeker de naam begint met MAR (wij heten namelijk, Martin, Marjolein en Marlynn :D)

@ Oessie

Heb je al een vervangster voor je tuinrjes???

Of ging Sophie dat doen…??

@ Kim

GOed bezig :thumbup: gaan we ongeveer gelijk op…alleen ik heb dan wel al premium…

Ik heb zojuist mijn waterkaboutergekocht en een tractor…wauh heerlijk om niet meer op de fiets te hoeven…:wink:

Nu de 10 000gb voor de kast bij elkaar sparen… :pray:

sophie gaat mijn tuinen doen, en Hille kijkt ook zo af en toe mee… :mrgreen:

Namen wisten wij pas een week voordat die meiden geboren werden :oops:

oessie ik deed ook inge haar tuintjes… hoe lang ben je met vakantie???

ik ga zaterdag weg en ben pas die ztaerdag erop weer terug. dus ik zal ze nog tot vrijdag doen, als jij het dan weer over wil nemen graag… :-*

ja is goed hoor ik zal ze volgende week bijhouden…

alles goed verder aan die kant juudje?

Ja prima… we zijn bezig met een ander huis… als het goed is 1 maart sleutel!!!

bij jullie ook alles goed???

oh spannend zeg, wel in de plaats waar jullie wonen?

hier alles goed hoor… heb even een rust momentje nu :mrgreen:

Marjolein:Toen wij stopte met de pil ( bij Talysha ) hadden we al namen, die zijn het niet geworden.

Toen hadden we nieuwe namen, en halverwege mijn zwangerschap vond ik ze opeens niet meer mooi.

Hoezo lekker wispelturig.

Oh bij mijn hubbie zijn kant ook alleen maar jongens daarom dacht ook iedereen dat het een

jongen zou worden. Schoonmoeder was dan ook ohh zo blij dat er eindelijk een meisje in

de fam zat.

Ow en dat is wel handig dat je die naam voor beide geslachten kunt gebruiken.

Maar jongensnaam staat hier vast, vond eerst Finley supermooi maar hubbie vond die echt

helemaal niets. Maar de naam die ECHT vast staat nu, vinden we beide supermooi.

Maar hubbie komt echt met namen aanzetten waarvan ik denk dat het een grapje is haha.

Dus we zitten totaal niet op 1 lijn.

Weten jullie nog leuke namen, die bij Talysha passen ?

Nu jij dat zo zegt alle namen beginnen met MAR. Ik was gisteren op bezoek bij mijn oma, en haar

zus was er ook. Vertelde ze dat haar dochter 5 kinderen + 8 honden allemaal op een I/Y (klank) eindigen.

Vond ik wel grappig, tjee dan heb je toch je best moeten doen om die namen allemaal te verzinnen

En fijn he die waterkabouter, niet alles 1 voor 1 aanklikken…

Oessie: Jeee de laatste week pas, ik zou dan denk ik flink in de stress zitten als de bevalling zou beginnen en we geen namen hadden.

Juudje: spannend zeg !!

GRRRRRRR was er net een veld appels klaar, en dacht echt dat ik het zou halen om dan een level verder te gaan…

Maar zie hier: Score: 21.899.997 :twisted: :twisted:

oh dat is balen romata… hmm nog maar wat appels erin doen dan maar

Morgen is er een veld pruimen klaar dus dan haal ik het wel.

Maar wel jammer dat het vandaag niet lukte.

ik ben er ook bijna… maar dan kan ik nog niet verder met mijn guests toch?

Nee bij Quest 49 blijf je steken, daar heb je namelijk korenbloem nodig en die krijg je pas als je een level verder bent (Orchideeën kweker).

pfff nou dan moetik maar voorraden verzamelen of zo…en proberen kunstmestlevels te verzamelen.

Ik ga me dan ook bezig houden met kunstmest, en voorraad van de bomen.

Andere dingen koop ik eigenlijk altijd, vind het echt vervelend om een veld met aardappels ofzo te zetten. Ik zet liever bomen, wil toch elke klant hebben.