hij doet het niet bij mij :roll:
Ik heb ze gespaard oessie, en de laatste 200 gekocht…
Terwijl ze wel in mijn tuin stonden en de volgende dag klaar waren, maar had geen zin meer om te wachten.
Maar ik ga de Quest nu ook even op een laag pitje zetten, dus echt niets meer kopen voor een Quest en ook echt voor andere dingen sparen. Merk dat mijn voorraad een beetje geslonken is…
Mijn score is nu: Score: 13.731.943 dus BIJNAAAA een level verder…
mijn stand is dit
oessie Geld: 1.393,12 gB Score: 12.274.607Level: Bloemenfee Coins: 10 | Deco.: 0 Gilde: [MI]
nu even lekker geld sparen. want zag tocg dat ik straks een level verder moet zijn voor de guest met walnoten…
Ik hoop dat ik het net red met die Quest walnoten, dat ik net een level verder ben.
Sparen gaat hier ook niet zo geweldig meer, met dat bankje dat je moest kopen… Dan die palmen…
Blijf maar hangen tussen 50.000 a 60.000 :?
haha nou dan heb je al meer dan ik heb… ik kan geen eens palmen kopen… :roll:
naja daarom even een weekje aan de bak met zaaien en oogsten… gelukkig heb ik ook nog een tuin op server 2 haha anders zou ik me spontaan gaan vervelen :mrgreen:
oja en ik heb nog maar 244 peren en moet er 1700, dus dat gaat wel even duren
doet molehill het bij jullie wel??
kan er niet op :wall:
ik kan er wel op sophie
ships zooi ikke niet wil je ff in mijn tuintjes kijken oes
ja zal ik doen
wat moet ik er in doen?
ehm doe maar het zelfde er weer in ofzo
Bij mij doet ie het ook gewoon…
oke op server 1 heb ik alles water gegeven en ik kon bramen oogsten en er weer bramen voor in de plaats gedaan
ga ik nu naar server 2
en server 2 is ook bijgewerkt.
dank je oes :-*
kom wel op de pagina maar als ik inlog krijg ik een vraagteken met een pijltje :roll:
sophie hoor net dat mijn collega ook niet in moestuin kunnen, misschien zijn alle bedrijven er van afgesloten
hahahaha lachuh
ik kan wel op my free farm
haha mijn collegas zijn al in rep en roer