we zitten op server 1 op 0,11 % :dance: :dance:
ja we gaan weer de goede kant op. morgenochten komen er 3 van mij, en dan ga ik even wat geld bij elkaar sprokkelen voor de guest (een bankje leveren van 46000 gb)
ja ik ga ook weer even voor coins sparen…
en zat te denken aan level hoger voor water maar dan moet ik wel heel hard sparen en ben daar niet zo goed in hihihi
ja daar moet ik dan 180000 gb voor sparen, nou dat gaat me niet lukken denk ik. ik ga eerst voor dat bankje moet ik nog 20000 gb hebben , en daarna weer wat palmen :thumbup:
haha ja ik ga ook nog even palmen doen want ben zo benieuwd naar de dingen die we krijgen ervoor
en voor die pamlenquest moeten jullie op 100% staan? :shock: :o
Nou, dat wordt een lange weg :roll: :lol:
ja maar tussentijds krijg je ook dingen vuurvosje
Mja, ik kan nog geen palmen kopen, kom 400.000 punten tekort :think: :lol:
Maar ik ben onderweg :mrgreen:
je komt er vanzelf vuurvosje :thumbup:
en heb 2 palmen gestuurd. 5 gekocht. zodra ik plek heb in mijn tuin gaan ze erin
Gaan jullie nog afspraken maken over een minimale donatie palmen per week?
sophie in loggen op server 2 moet nog wel met an0uk, wachtwoord is wel zelfde als server 1 :thumbup:
Zojuist quest 32 voltooid :dance:
@vuurvosje wrote:
Gaan jullie nog afspraken maken over een minimale donatie palmen per week?
ja we zouden dat wel willen, maar het is lastig bij te houden. kijk ik doneer ene week wel een stuk of 12, maar kan ook een week je niks doen
Mja, maar je kan natuurlijk wel tegen de nieuwe gildeleden zeggen dat er een minimaal donatie aantal per week is toch?
ja ik ben wel voor. :thumbup:
het is toch erg dat ik naar bed wil, maar nog een half uur wacht zodat mijn mirabellen eruit kunnen
woehaaaaaaaa, nog zo’n verslaafde :lol:
Om even op die palmen terug te komen, ik wil best 2 a 3 palmen per week doneren zodra ik ze kan kopen.
Dus als je voor hele nieuwelingen het donatieaantal op twee per week zet is dat wel haalbaar toch? :think:
Hoe duur zijn die dingen eigenlijk?
een kokos is 1777 gb per stuk, ze moeten 35 uur in je tuin staan dan zijnze een palm
je kan ook direct een palm kopen die zijn 7777 gb per stuk
ja we kunnen sowieso aan iedereen een berichtje sturen…
dat iedereen minstens 2 palmen in de week doneren…