Molehill Empire deel 6!!

het begin is er :thumbup:

dank je wel janneke voor het zorgen van mijn tuintje… hoop dat ik snel jou tuintje mag onderhouden :mrgreen: :wink:

Tja, ik hoop ook dat ik snel andere dingen mag doen en een baby mag verzorgen ipv een tuintje, maar voorlopig nog steeds alles rustig.

Eigenlijk denk ik dat ik dinsdagochtend gewoon naar het ziekenhuis moet voor een ks :frowning:

Oessie & Vuurvosje, heel goed :thumbup:

Ik heb vannacht eindelijk quest 22 voltooid :?

Oja, voor diegene die in mijn tuintje bezig is geweest, thanks :-*

ik was het niet janneke.

zo wij hebben net kibbelingetjes gegeten. Fenna is nu naar bed, ga ik zo even de vloer dweilen en even kijken of ik nog wat kan leren :thumbup:

LEKKER kibbelingetjes

mjammie

heb bijna mijn derde tuintje op server 2 :dance:

jhaa heb net quest 8 voltooid, op server 2, en de tomaten quest op server1

ben nu ook druk aan het sparen, en heb de eerste klant die boven de 1.000 gb biedt :dance:

gaat lekker kimmetje :thumbup:

sophie ik heb op server 2 ook een derde tuin, heb er een keer echt geld aan uitgeven, kon het niet laten :oops:

Oessie toch!!! :mrgreen: :mrgreen:

argh ik ben er bijna

nog 250 gb’s

pfffffff

oh dat gaat je lukken sophie :thumbup:

ik heb mijn hele veld vol uien staan… moest 2400 uien voor de guest

@tantetoe wrote:

ja vin dhet ook erg van mezelf. maar hub had een playstation spel gekocht en dacht nou mag ik er wel 10 euro aan uigeven toch… en server 2 was eigenlijk niets aan als je met server 1 al zover bent.

ik moet die stomme aubergines op server 2

en courgettes en komkommers op server 1

@oessie wrote:

@tantetoe wrote:

ja vin dhet ook erg van mezelf. maar hub had een playstation spel gekocht en dacht nou mag ik er wel 10 euro aan uigeven toch… en server 2 was eigenlijk niets aan als je met server 1 al zover bent.

haha die oes!!

en hebbie je 3e tuin al?

nee ze willen niet kopen mijn framboosjes :roll:

als ik geld op server 2 had had ik ze gekocht

haha lief van je oes, zal vanavond wel komen :-*

ik heb net wel aubergines en gourgettes verkocht, heb er gelijk weer kokos van gehaald voor de gilde

goed bezig oes :thumbup: