Molehill Empire deel 6!!

ik ga ookz o naar bed, dus sophie vanavond en vannacht die ik het niet hoor :wink: , maar morgen zal ik goed op je tuintjes passen.

ben megamoe , hoop dat melissa me vannacht laat slapen :zzz:

Mocht ik vannacht wakker zijn, hopelijk door weeën :mrgreen: , dan doe ik wel even jullie tuintjes.

ik hoop hetook voor je janneke… :pray:

dank je janneke

wendy kan jij mijn melk en schapies nog even doen en eieren eventueel?

maarre janneke hopelijk ga je nou eens bevallen hihihihi

@sophie wrote:

dank je janneke

wendy kan jij mijn melk en schapies nog even doen en eieren eventueel?

maarre janneke hopelijk ga je nou eens bevallen hihihihi

Ja is goed meid, ik weet trouwens niet zo helemaal wat er aan de hand is maar ik wil je toch even een dikke :hug: geven :-*

Janneke meid nog steeds niets, ach arme :hug:

Was je bij de eerste ook zoveel overtijd?

Ik weet hoe het is ik was bij alledrie overtijd, heel vervelend.

Hub heeft een nieuwe windows geinstaleerd op het lappie, hij loopt weer als een tierelier :dance:

Oh jee al 6 dagen overtijd, maar trek je het nog een beetje ? :-*

Sorry, ben vannacht niet wakker geweest, heb geslapen als een roosje. Hopelijk een voorbode dat ik vandaag ga bevallen :pray:

Bij Luuk was ik 10 dagen overtijd. Maar ik moet zometeen naar de gyn, dus hopelijk kan zij wat voor mij betekenen :pray:

Ik zal nu ff kijken in de tuintjes :-*

Jullie zijn natuurlijk al zelf bezig geweest vanochtend, want ik hoefde de plantjes alleen maar water te geven :mrgreen:

haha ik was in iede geval wel bezig, en heb die van sophie ook gedaan.

ga zo even de stad in , moet nog lampjes hebben voor lampions…

ik kan steeds molehill niet in :think:

Bij mij ook even een hapering net, maar bij poging 2 kwam ik er gewoon in.

Ik baal een beetje: heb gisteravond mijn aardappelen voor de quest iets te laat gepoot: duurt nu nog een kwartier voordat ze klaar zijn :? Maar ik ga nu niet zitten wachten (is niet zo efficient ;)). Kijk straks wel of ik op mijn werk tussendoor ff kan oogsten en de quest kan voltooien. :eh: :wink:

Janneke: ik leef met je mee: :pray: ook voor je dat je vandaag mag bevallen.

dat noemen ze verslaafd zijn szus :wink:

Ik had molehill een beetje verwaarloosd maar ik ben weer druk aan het zaaien en oogsten :thumbup:

Ben inmiddels bosbesbaron en nog steeds druk sparende voor een tweede tuintje :?

janneke hoe is het gegaan bij de gyn??

hier vrolijk en gestaag door met molehill…ben nu volgelverschrikker en op server 1 ben ik onkruidverkoper

ben nu met de quest bvezig voor de goudsbloemen, die heb ik al bijnna,

en heb net al een flink aantal, ( nou ja voor mijn doen, want zag nog veeeeele grotere aantallen) op de markt gezet! :mrgreen:

OOOHHHHHNEEEEEEE

heb net 500 stuks ui, voor 3.75 aangeboden terwijl dat aardappelen moesten zijn… :doh: :doh: :doh: :doh:

de uien zijn nu zo’n 1.74 waard :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

dan neem je ze toch weer terug kimmetje, je bent dan alleen de betaalde commisie kwijt

Hier alles nog steeds rustig :?

Vrijdag hebben we een afspraak staan voor een ctg en dan wordt er voor dinsdag de 17e ook een tijd gepland voor een ks. Ik word niet ingeleid, omdat ik bij Luuk uiteindelijk ook een ks kreeg. De gyn wil dus niet het risico nemen dat het nu weer lang gaat duren en dat het uiteindelijk toch een ks wordt. Dus volgende week rond dit tijdstip is onze uk er in ieder geval. Dus we wachten maar weer…

Kimmetje, oh, dat ken ik. Heb ik ook een keer gehad. Inderdaad gewoon terughalen, want verkopen doe je het dan toch niet.

Wel balen van de commissie…

janneke spannend hoor!! weet je ook wat het word?

spannend janneke

oes ben er weer

marieke welkom terug :-*

Ja, maar het is nog wel geheim voor de rest.

Ik vind het ook spannend hoor. Het gaat nu echt niet lang meer duren.