Molehill Empire deel 5 : Jasmijn *

@sophie wrote:

@Cariska wrote:
oessie al uitslag??? :pray:

oes is morgen pas terug ze heeft vandaag een bruiloft

oh ok! Duim dat je een goede uitslag hebt gehad!

@Marieke_5000 wrote:

@sophie wrote:
oh nee he marieke niet doen!!!

hahahahahahahaaha

Sorry Sophie, het is al te laat, ik ben druk aan het tuinieren :wall: :wall: :mrgreen:

welkom bij de club :mrgreen:

Juudje dankjewel :smiley:

1e quest gehaald :smiley:

Maar wat kan ik eigenlijk met die punten doen die ik ervoor gekregen heb :think:

marieke, die punten zorgen ervoor dat je sneller bij een volgend level komt.

Je gaat snel trouwens :shock:

Aha, dus dat doen de punten, weer wat geleerd :smiley:

Snel? Ik zit de groenten zowat de grond uit te kijken whahahaha.

Vanavond voor ik de pc uitzet maar wat langzame groeiers planten.

wat geven de klanten trouwens weinig voor je producten.

Ik heb er 1 staan die wil 203 sla voor 3.72gb… dat is per stuk 0,018… gb op de markt verkoop ik ze tegen de prijs van de groente winkel voor 0.08 gb per stuk :think:

Ik had het nog nieteens uitgerekend, ga dat gelijk eens doen als ik weer een klant heb. Heb er vandaag 2 gehad.

Hoe heet jij daar, kijk ik voortaan of jij wat leuks te koop hebt :smiley:

-mir- heet ik marieke, en ik zit op server1…

Heb even een foto gemaakt van de tuin, nog niets bijzonders zoals jullie kunnen zien :angel:

http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3755885

Hihihihihi, Marieke, lekker verslavend hè.

Welkom bij de club :mrgreen:

De klanten geven inderdaad minder, maar je krijgt volgens mij wel weer punten voor je level erbij en die krijg je volgens mij niet als je de produkten op de markt verkoopt.

Eens in de zoveel tijd werk ik al mijn klanten werk zodat de tuin weer opnieuw vol kan stromen.

Ben er nu mee bezig, maar het gaat nog wel even duren denk ik, aangezien ik nu twee tuinen heb waar de klanten in een lange rij staan te wachten :?

Dus het beste is om eerst een lading klanten te verzamelen?

Crazymom leuk tuintje hoor :thumbup:

Heb ook geprobeerd een foto van mijn tuin te maken maar ik krijg alleen maar een grote kabouter met een fototoestel in beeld en verder geen hokjes of wat dan ook :think:

Het is toch gelukt :mrgreen:

Het is nog niet zo heel veel maar het begin is er :smiley:

http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3756061

Ben behoorlijk opgelucht, ze hebben op het EEG geen enkele epileptische actviteit gezien. dus op de staarmomenten, het bijten op haar onderlip, haar spraak, en het houterige motoriek is GEEN epileptie. De neuroloog zegt dat het gewoon bij haar hoor, ze kan er dus gewoon overheen groeien. Ze heeft een ietwat gestoord EEG, dus ze reageerd bv wel wat erger dan een ander op prikkels (lichtflitsen enz).

Nu is het wel zo dat het dus goed kan zijn doordat ze deze medicijnen heeft, omdat ze met dit medicijn nog niet weer een EEG hebben gemaakt. ik moet volgende week een afspraak maken en dan gaan we kijken of we het eventueel gaan afbouwen of dat we het nog een tijdje zo laten omdat het immers nu goed is.

Fijn om te horen dat het geen epileptie is Oessie, kan me je opluchting heel goed voorstellen!!

oo wat fijn dat het geen epelepsie is… :thumbup:

foto van mijn tuin http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3754578

is ook nog niet veel bijzonders hoor…

he oes je bent er weer

leuk gehad gisteren?? heb net weer geoogst en toen ik bij de derde tuin kwam dacht ik he hier had ik toch spinazie staan :oops:

fijn dat melis geen epilepsie heeft goed nieuws :-*

ziet er al aardig uit marieke :thumbup:

Goed nieuws Oessie, gelukkig maar! :thumbup:

Welkom bij de club Marieke! Nu al verslaafd? :mrgreen:

chantal. Melissa heeft wel epilepsie hoor, want dat is wel eens gemeten, maar nog niet in de vorm van “aanvallen” dus. Kan zijn dat ze die pas in de pubertijd gaat krijgen (had mijn vader ook)

Sophie, ja was er nog even, ik ga vanmiddag rond 3 uur weg en kom dan om 8 uur vanavond weer!

Maar super van je :-*

Hallo!

Ik ben er ook weer eens. Even wat minder getuinierd door privé-omstandigheden, maar nu ga ik weer volop aan de planterij :mrgreen: .

Op het moment trouwens even geen palmbomen of kokosnoten in mijn tuin, maar dat komt snel weer :thumbup:

sophie ik ben er vandoor, ben er vanavond weer!! :-*