ik ook niet, ik krijg ook elke dag een contract van bonneke nu, met wat kortgroeiers, kost me 370 gb per dag
ik spaar nog wel alles
koop niets voor de quests!!
je kan ook van elkaar kopen he
op marktplaats :thumbup:
ik heb alleen bijna geen broccoli meer, maar twijfel of ik die zal kopen of zelf maar ga poten :think:
moet je die hebben voor een quest?
nee niet voor guest maar ik mag graag een voorraadje hebben voor eventueel klanten :oops:
heb er ook maar 260 moet je beetje?
hoe laat kom je zondag oes?
Ik koop ook niks voor een quest, spaar alles nog netjes bij elkaar. Als ik straks om kom in het geld dan wil ik er misschien wel over nadenken.
Oja, palm nummer 3 is aan het groeien op dit moment. Ik zag dat we toch redelijk goed gaan (al staan we nog niet op de 1e pagina van de statistieken).
Ik heb er ook weer een palm in zitten!
Sophie, zeg maar wat komt jou het beste uit, mij maakt het niet zoveel uit.
wil je er hondervijftig hebben?
nee k druk er zometeen wat broccolie in, heb er nog 125 of zo hoor… zou eigenlijk nu ook niet weten wat ik er mee zou moeten… heb je misschien 2000 gourgettes voor me? gratis graag :shifty:
Oh dat zal ik nooit doen Oessie elke dag wat toe laten sturen, die kortgroeiers verkoop je toch niet echt veel, ik zorg altijd dat ik van die kortgroeiers iets meer dan 1000 stuks heb. Als ik iets verkoop zet ik een rijtje neer en hup ze zijn weer boven de 1000.
Vind ik zonde van me geld om elke dag een contract te krijgen.
Minimeeting oessie en sophie ??
@oessie wrote:
nee k druk er zometeen wat broccolie in, heb er nog 125 of zo hoor… zou eigenlijk nu ook niet weten wat ik er mee zou moeten… heb je misschien 2000 gourgettes voor me? gratis graag :shifty:
whhahahahhaha
romata, ach ik vind het niet erg om elke dag een contractje te krijgen en ben ik er klaar mee, dan zeg ik min abbo op haha!
ja ik ga naar sophie zondag :dance:
oh hihihi dat was wat je bedoelde
12 uur gaan de winkels open hihi
kan je dan?
Ow leuk, zien jullie elkaar voor de 1ste x ?
nee sophie is al eens een keer bij mij geweest
12 uur /half 1 ben ik bij je :thumbup:
Gezellig
Alvast veel plezier dames :-*
ja we zullen het niet over groentes gaan hebben :mrgreen:
nee??? hihihi
ja super tijd oes
hub had 's middags al iets anders gepland als ie uit de vroege komt :wall: :wall:
dus ik zei maar oessie komt zondag
wie??? zei hij hahahaha
Hahaha overal waar ik kom staat er wel een tuintje open, halve fam heb ik aangestoken :mrgreen:.
Aangezien ik het langst een tuintje heb stromen de vragen binnen als een gek. Ze bellen zelfs om iets te vragen haha.