en nu ben ik blut… en mn kast is heeeeel leeg… Kheb vanalles verkocht om geld te verdienen… Nu maar weer even gaan sparen!
goed hoor gefeliciteerd
:thumbup: :thumbup:
Nu moet ik weer een nieuw doel gaan verzinnen… :think:
haha ja in zo’n dip zat ik ook jet! maar na een paar dagen is dat weer helemaal goedgekomen :-*
je quests jet???
valt niet mee om 3000 tomaten te verzamelen hahahaha :roll:
Ja dan ga ik daar maar mee verder… Eerst nog even mn tuin leegmaken, en mn voorraden weer aanvullen, centjes verdienen, ben ik voorlopig nog wel zoet mee!
haha succes dan verder
jet je hebt hem!!!
Alleen niet zo slim van me om al mn geld op te maken… kan nu nl niks op de markt verkopen want kan de provisie niet betalen!
Nu moet ik eerst aan klanten verkopen, en die willen langgroeiers hebben!
zo heb een heleboel mirabellen erin gedaan! zijn pas klaar als ik al in het vliegtuig zit!! maar cariska red zich daar wel mee
:lol:
weetje… eigenlijk is planten van groente ook wel rustgevend… zo rustgevend dat ik ineens idee kreeg over onze woonkamer.
We hebben nl oude zeil liggen van vorige bewoners en hier en daar zitten verfvlekken die we er niet meer uit krijgen.
Dacht ineens: wat als we die zeil nou eens gewoon verwijderen en kijken of we de vloer kunnen verven met betonverf als tijdelijk oplossing tot we geld hebben voor echte tegelvloer.
zou het mogelijk zijn? :think:
haha micha, waar een moestuin niet allemaal toe kan leiden zeg!! geen idee of het zou kunnen trouwens…
zo ik doe nog tuintje van hille tot dinsdag, daarna neemt zij hem weer over…
straks nog even een lading spinazie oogsten dan aardappelen erin en dan denk ik dat ik morgen die guest ga afronden.
Goedemorgen,
Gister heb ik niet heel veel aan mijn tuintje gedaan, alleen gisteravond heb ik hem helemaal vol gezet dus vanmorgen was alles klaar en gelijk een leven hoger… Ik kan nu paprika en broccolli planten :mrgreen:
Ik zit nog steeds te wachten tot ik een bericht over quest 3 binnen krijg maar krijg maar niks… Nog ff geduld maar :lol:
Nou ik ga nog even naar mijn tuintje en dan ga ik autorijden
tama als je die niet na 48 uur na het afronden van je laatste guest krijgt moet je even je fiets pakken en naar de stad rijden, dan zit hij in je inbox
Ok, bedankt voor de tip Oessie :mrgreen:
You2
Geld: 142,34 gB
Score: 56.387
Level: Pieperrooier
Coins: 0
Decoratie: 0
Meld! :mrgreen:
Heb alweer een heleboel stenen weggehaald!
Er staan 2 mannetjes te wachten, maar die bloemkolen schieten niet op!!
Maar die blijven staan toch??
ja die blijven indd gewoon staan.
heb guest 12 afgerond :dance:
Heb net quest 3 afgerond!!
En heb 10 coins gekocht, wil even kijken wat ik er mee kan, maar wat kan ik er eigenlijk mee???
Ben niet nieuwsgierig hahaha! :mrgreen: