Ik probeer zo veel mogelijk op de markt te verkopen. Er zijn maar weinig klanten die (op server 1) meer betalen dan je er op de markt voor kunt krijgen. Dat veranderd wel als je verder in het spel komt want voor de ultra-langgroeiers >5dagen groeitijd) betalen de klanten juist weer beter dan de markt.
Maar jij zit denk ik op server 2. Daar liggen de marktprijzen blijkbaar lager dus kun je net zo goed (of beter) alleen aan klanten verkopen.
Snap je het nog? :lol:
ik zit op server 1 en 2… maar meest op server 1…
zal het eens in de gaten houden of er veel verschil in zit…
Ik heb een lijstje van de laagste prijzen die ik op de markt ben tegen gekomen. Bij een klant reken ik meestal uit wat ik voor de hoeveelheid die besteld is op de markt zou kunnen krijgen.
Is dat meer als de klant wil, dan stuur ik hem weg. Biedt de klant beter dan de marktprijs, dan krijgt’ie wat hij vraagt
Ik probeer zo veel mogelijk op de markt te verkopen. Er zijn maar weinig klanten die (op server 1) meer betalen dan je er op de markt voor kunt krijgen. Dat veranderd wel als je verder in het spel komt want voor de ultra-langgroeiers >5dagen groeitijd) betalen de klanten juist weer beter dan de markt.
Maar jij zit denk ik op server 2. Daar liggen de marktprijzen blijkbaar lager dus kun je net zo goed (of beter) alleen aan klanten verkopen.
Ik heb een lijstje van de laagste prijzen die ik op de markt ben tegen gekomen. Bij een klant reken ik meestal uit wat ik voor de hoeveelheid die besteld is op de markt zou kunnen krijgen.
Is dat meer als de klant wil, dan stuur ik hem weg. Biedt de klant beter dan de marktprijs, dan krijgt’ie wat hij vraagt
maar 9 van de 10 keer is het minder dan wat je op de markt krijgt… dus jij stuurt ze bijna allemaal weg?
maar 9 van de 10 keer is het minder dan wat je op de markt krijgt… dus jij stuurt ze bijna allemaal weg?
Ik wel in ieder geval en Angela ook volgens mij.
Je krijgt soms echt rare aanbiedingen, vanmiddag nog 300 rozen voor 100 gb ofzo.
Die stuur ik dus meteen weg.
Tegenwoordig stuur ik bijna alle klante die voor onder de 700 gb iets willen weg.
Juist de klanten van 1000 gb en meer die moet je hebben dat gaat lekker hard.
Alhoewel je nog steeds goed moet opletten, ik had vandeweek eentje die wilde 187 mirabellen voor bijna 3000gb.
toch maar even uitgerekend en op de markt zou ik er minstens 5000 voor kunnen krijgen, dat verschil vond ik te groot dus heb hem weggestuurt.
Klopt: ik stuur heel veel weg. Maar wat er aan klanten overblijft kan ik momenteel nog steeds niet aan: ik heb bij mijn 3 tuinen momenteel ongeveer 31 klanten staan :oops:
Maar nu net een 3e tuin erbij, dus hoop wat van de achterstand in te halen :lol:
goedemorgen, was ik ook weer, net een hele tuin kunnen oogsten met vanalles en nog wat. de peren zijn helaas pas om 12 uur vanavond klaar, maar dan lig ik op bed… dus dat worden aardig wat verloren uurtjes :wall: